Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Ja, alles goed gegaan met de foto's. Ze staan nu op 2 externe harde schijven



Ik vind de nieuwe aanwinst ook helemaal leuk. En heb er alle vertrouwen in dat hij straks lekker achter die 2 ouwe F-jes aan gaat jagen.
quote:Talkinghead schreef op 19 juli 2015 @ 20:56:

+1 Maar ik hoop dat je vooral volop geniet Slaeiouf (streep maar door wat niet van toepassing is).







Geweldig!! Heerlijk!! Gezellig!! Heb het idee dat ik al weken weg ben. Het concert donderdagavond was echt fantastisch! Zal zo proberen plaatje te plaatsen. Heb 1 foto gemaakt, niet errug duidelijk, maar zo kun je zien hoe goed we zaten. Het was heel leuk en bijzonder om het samen met Sloffriend te zien . Hij vond het geweldig en ik heb alleen maar gestaan, meegeblérd en rondgehopst





Vrijdag verder gereist naar Weston-Super-Mare. Typisch Engelse badplaats. Kamer hotel was wat minder (klein), maar vandaag verhuisd naar een andere kamer en die is super. Ruim met zitje en bank, uitzicht op zee en een originele Victoriaanse schouw .





Gisteravond uit eten geweest met zijn zuster en haar man! Spannend, maar het was erg gezellig en ik ben, denk ik, wel goedgekeurd haha. Zijn wel ouder, zuster ergens begin 70, maar jong in doen en denken. Voor dinsdag nog een keer afgesproken en dan eten we bij hun thuis. Vanavond weer lekker gegeten, buiten! Ik mag wel oppassen, anders kom ik met een kleurtje thuis! Plaats straks foto daarvan elders (= beetje bloot).

Morgen gaan we een auto huren en huizen bekijken. Ik heb een overzicht gemaakt met huizen die we leuk vinden en hier in de omgeving zijn. Oh enne, ik neem het rijden voor mijn rekening . Dat wordt lachen, slik.



Kortom, we hebben het samen erg naar onze zin!
oh enne TH: . Wat een heerlijke scheet!
Super, Slof! Fijn dat het zo leuk is.

Alleen moet je nog even werken aan je plaatjesplakkwaliteiten
quote:Splinter_ schreef op 19 juli 2015 @ 00:21:

Bieb, lig je al in bed? Je moet bijna weer opstaan hè.



Fijne vakantie!! Zo, nu mag het.
quote:Splinter_ schreef op 19 juli 2015 @ 22:44:

Super, Slof! Fijn dat het zo leuk is.

Alleen moet je nog even werken aan je plaatjesplakkwaliteiten Wat is er mis met de plaatjes? Niet te zien?
Nope
ha collega vakantieganger!



Plaatjes opnieuw geplakt!
Haha Slof, heeft die ouwe man nou toch nog bewogen op de foto? Knap!



Die schouw, wauw. Ik moet het niet in mijn huis hebben, maar als een hele kamer in die stijl is, is het wel gaaf.

Ik zie trouwens factor 20 staan........ was zeker te weinig hè?



Ik smeer tegenwoordig factor 50 op mijn decolleté. Dan maar wat minder bruin, maar ik kreeg de laatste tijd steeds bultjes en dat is nog veel lelijker. Dit spul is juist voor bij zonne-allergie, ideaal.
In Gent



We konden gelijk al op de hotelkamer terecht, zo fijn. Dus we zijn geïnstalleerd.

Even bijkomen van de rit door de stad: die is vanaf 12u afgesloten voor verkeer en sowieso zijn heel veel straatjes geblokkeerd of moet je even tegen de richting in rijden. Overal lopen mensen. En we zitten echt hartje centrum. Zoveel mensen die ons er dan al dan niet vriendelijk op attenderen dat het niet echt handig is, met de auto in de stad
Alle reacties Link kopieren
Die auto kan nu lekker blijven staan . Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Haha, TH heeft gelijk. Nu alles te voet doen en met openbaar vervoer. Veel Plezier!
Oh ja, die auto komt voorlopig niet van zijn plek. Zaterdag weer, als we voor 12u weer weg moeten zijn.

Lekker alles lopen!
gefeliciteerd met je verjaardag, Dee!



Er staat een man in mijn keuken te koken! Wat wil je nog meer?
Wat een rust hier.



Splint ik las net het topic van EV waar jij dacht dat er iemand spamde.

http://www.holidaylink.co ... PDmzP3_hccCFWv3wgodPgkITA

Is echt wel dé site voor huis/dieroppasbemiddeling hoor

Gebruikt mijn schoonzus al jaren en ik stond ook op punt me in te schrijven. Tonks appte mooi op tijd. Inschrijven kost ¤75 per jaar.

Voor zowel de oppas als de huis/diereigenaar.
Ja, zeker rustig!

Maar nu ben jij weer terug



Ik had wel gezien dat het een echte organisatie was, maar ik vind het irritant dat iemand zich zo 'opdringt' met een eerste post.
Ah zo. Kan ook iemand zijn die fora afspeurt naar oppasadresjes.

*jaikziealtijdhetgoedeindemenschwhahaha*



En weer veilig thuis idd. Laatste wasje draait. Draak ligt weer op mij. Bibi is weer naar haar mandje.

Rust in huize Biebsel.

Morgen komt een nieuwe accu voor mijn auto.

Auto was overleden op P3. Een lieve ANWB meneer heeft hem even tot leven gewekt maar helaas..vanmorgen toch de conclusie getrokken dat de accu niet meer oplaadt.
Oh jee, geen fijne thuiskomst zeg! Dat is balen! Maar dus wel thuis kunnen komen na de levenskus van de ANWB?



Ik heb gisteren met een vriendin gewandeld in het Harderbos bij Harderwijk. De beverroute. Nou zeg maar de 'omgevallen bomen route'. Mijn hemel, die storm had daar flink huisgehouden zeg! We waren nog geen kwartier onderweg en er lag een enorme boom dwars over het pad. Uh, sjee, jaha, kunnen we dat klimmen en klauteren? Met enige moeite en een 40+ souplesse is het gelukt. TOver de stam, tussen takken door en vlak langs een enorme krater van een buur-boom die omver lag. Heel indrukwekkend. En daarna nog zo'n enorme chaos gezien in dat bos, zoveel bomen om, zoveel op het pad, het was echt een survivaltocht. We hebben zeker 4 uur gedaan over 8 kilometer. Met aan het einde nog een paar kuddes Schotse Hooglanders, met kleintjes en met enorme hoorns. Dat was best griezelig eigenlijk, vooral omdat er kleintjes bij waren. En omdat het bos daar zo dicht was, dat je ook niet echt een vluchtroute had als dat nodig zou zijn.

Maar ook een ijsvogeltje gezien! Voor het eerst, prachtig zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is erg met die bomen.

Dat zal best van die survivaltocht ;)

Ik zag op Facebook ook allemaal best wel heftige foto's voorbij komen van omgevallen bomen in straten.

In een bos zal het wel helemaal erg zijn.





Jammer Bieb dat die accu niet meer te redden was.

Voor volgend jaar hoef je ook geen oppas te regelen want we hebben huize Biebsel al besproken

Tenzij je tijdens de Nijmeegse op vakantie gaat want die wil ik gaan lopen. Kan nu lekker beginnen met sparen voor nieuwe vakantiedagen voor 2016

Vorig jaar vond je ZM magerder geworden. Kan nu niet echt want hij heeft veel meer binnen gezeten. Zeker toen Kaatje er niet meer was.



Het is een week geleden inmiddels... maar heeft ie lekker gekookt Slof?
Het Viva forum is papaja.
, mén, wat is een kerel in huis anders . Ik kom gewoon niet aan mijn social media leven toe! Plus het feit dat ik ook nog 3 dagen gewerkt heb deze week. Friend ligt nu te snurken op de bank en ik neem even de kans waar

Nu hij eindelijk langere tijd hier is en alleen met de poezzels als ik werk, wordt er echt een band opgebouwd met de poezzels! Ben ik zo blij om en het gaat ook erg goed. Sloffriend is meer een hondenmens.

Alleen is het vanochtend helemaal verkeerd gegaan met Koos . Hij heeft z'n hele koppie tot bloedens toe weer kapot gekrabt. Dat terwijl het al zo lang goed ging. Toen ik thuis kwam zat friend met de handen in het haar en vertelde dat hij echt geen idee had wat te doen toen het gebeurde. Ik ben naar de DA gegaan, die 'm direct Prednison gespoten heeft. Hij is nu rustig en ligt te slapen. We gaan verder met een lange kuur Prednison. Omdat e.e.a. ook met stress te maken kan hebben, die zijn allergie triggert, raadde ze mij Feliway aan. Zo'n ding in het stopcontact, die feromonen verspreidt en die dan rustgevend werken op de katten. Iemand ervaring hier mee???
Haha, dus toen Kaatje er niet meer was durfde ZM weer binnen te komen?



Ja Slof, wat heeft ie eigenlijk gemaakt voor je?



Tonks, ben je al ingeloot voor de 4daagse? Of kan dat nu helemaal nog niet?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat kan pas in februari als ik het zo even goed zeg. Maar ik wil me inschrijven via Via Vierdaagse. Dan betaal je een bergje maar hoef je verder niet te loten. Volgende keer is wel de 100e keer dus ik denk dat er nog wel een kans bestaat dat ik toch pech heb.



Bah, wat naar zeg Slof. Ik heb geen ervaring met dat spul. Ik heb het idee dat het heel duur is en niet werkt. Maar dacht zoiets ooit hier op het forum gelezen te hebben.
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 31 juli 2015 @ 21:47:





Het is een week geleden inmiddels... maar heeft ie lekker gekookt Slof?



Ja!!!! Afgelopen 2 dagen heb ik gekookt en boven verwachting was het ook nog eens reuzelekker! Moet ik wel mee oppassen, anders ben ik straks steeds de pineut haha.

Ook grappig: hij heeft 2x de afwas gedaan toen ik naar het werk was en heb dat 50x aan moeten horen . Waarom denken kerels dat ze dan in aanmerking komen voor een medaille???



Morgen gaan we met pa en ma uit eten in A.



Oh en woensdag nog in Olijvendorp geweest. Ik moest naar de kapper en heb friend in het zeer bekende museum daar gedropt. Olijf weet vast welk museum , maar i.v.m. privacy noem ik het maar niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven