Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Kun je niet buiten de poffertjes, iets van flensjes of pannekoeken kopen? Die kun je ook met hartige dingen eten. Toevallig vorige week gedaan op mijn werk! Dan past er ook een hartige salade bij
ff tussendoor; ik ga a.s. zondag eindelijk naar De Familie Bofkont/Het Beloofde Varkensland!!
quote:Slofje schreef op 16 augustus 2015 @ 18:51:

[...]





Ja best wel en we zijn nog steeds bij elkaar . Laatste keer was 19 dagen en zolang zijn we nog nooit samen geweest!



Uh.....niet??

Dat wordt dan best spannend straks!



Probleem 1 is opgelost door uit- en aanzetten. Ik had het trouwens zelf veroorzaakt.....

Probleem 2....pannenkoeken zou kunnen ja. Maar dan bak ik ze wel zelf, die gekochte zijn niet te vreten.
quote:Slofje schreef op 16 augustus 2015 @ 20:00:

ff tussendoor; ik ga a.s. zondag eindelijk naar De Familie Bofkont/Het Beloofde Varkensland!! Leuk! Waar is dat?
De Bofkontboerderij is in Amstelveen en Betsy & Kids wonen in een (bofkont)bos op de Zuid-As te Amsterdam. Dit is geen normale workshop, zoals ze zondags altijd hebben, maar meer een happening van: 20-jarig bestaan van de boerderij, oprichting Zeugenrusthuis, paar dieren die 18 worden en Betsy en haar babies in het bos, bofkonteiland en ga zo maar door. Dus we sjeeesen van boerderij naar bos!
Inderdaad pannekoeken erbij Splint en dan lekker met ragout of gegrilde groenten (en kaas) ertussen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, twee dagen laminaat gelegd. Ik heb spierpijn, auw.



Hm, pannenkoeken, lekker!

Leuk van jou en friend Slof!

En van de boerderij.
quote:Slofje schreef op 16 augustus 2015 @ 18:18:

Wat ik toenderijd gelezen heb in de bijsluiter moet je ze sowieso geven met eten of na het eten. Schijnt het beter te werken. Maar het zijn wel achterlijk grote pillen. Ik zou ook kotsen als dat na het eten in mijn strot geduwd zou worden . Ik heb net nog even de bijsluiter doorgeworsteld en citeer: "Als binnen een uur na toediening braken optreedt en de tablet zichtbaar is, opnieuw een volledige dosis geven om maximale werkzaamheid van het product te garanderen". Maar geen idee hoe het dan zit als je het in 2x gegeven hebt, want jij hebt nu voor de helft werking, dus niet 100%?





Ja las ik ook van na het eten maar kwam hier slecht uit omdat ik óók in 2x moest geven van de assistente. De middagpil blleef er bij beide in (kwam vrij vlot een maaltijd achter aan)

De andere dus de ochtend erop ..

Ik bel morgen wel wat te doen.



Lekker van beter gaan met Koos, moeilijk om er altijd op tijd bij te zijn. En goede timing met high tea!

En ook nog weer een Pantoffel in huis straks, gezellig!!
Goed bezig geweest met opruimen Splint! En helaas van vakantie over Waar ga je in september naar toe?
quote:Pil0u schreef op 16 augustus 2015 @ 21:23:

Zo, twee dagen laminaat gelegd. Ik heb spierpijn, auw. Dat is jouw idee van vakantie vieren?
quote:Slofje schreef op 16 augustus 2015 @ 20:00:

ff tussendoor; ik ga a.s. zondag eindelijk naar De Familie Bofkont/Het Beloofde Varkensland!! Leuk!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 augustus 2015 @ 22:20:

[...]





Dat is jouw idee van vakantie vieren?

Ja, leg eens uit?

Balen van spierpijn. Is het wel mooi geworden? En in wiens huis?



Puss, in september een weekendje Landal in….. uh, kweetniemeer. In mijn eigen provincie in elk geval
Alle reacties Link kopieren
Laminaat moet je laten leggen. Zeker in je vakantie. Ga je nog wel wat leuks doen? :rolling



Leuk dat friend straks weer komt. Gezellig hoor. Lekker lang ook. Boerderij klinkt ook leuk, maar maar veel foto's voor op fb. Kunnen we meegenieten. Ook goed nieuws dat Koos het weer wat beter doet.



Jammer van die pillen Bieb. Is er een reden dat je geen pipetjes geeft? Of een bandje of prikken? Prikken zijn duur, heb ik vroeger bij de andere katten heel lang gegeven.



Pannekoekenadvies heb ik niet. Ik eet altijd 2 en daar heb ik genoeg aan. Poffertjes vult ook best hoor. Zeker als je daar roomboter en suiker bij doet. En een scheutje cointreau of andere lekkere likeur.



K moet morgen weer aan het werk. Zijn vakantie zit er op. Ik heb nog een weekje. Donderdag zijn we naar Den Haag geweest, naar de Gevangenpoort. Erg leuk om te zien. Rondleiding gehad en die was erg interessant. Gisteren naar Dordrecht geweest, was ook superleuk. Erg mooie stad, veel oude gebouwen en erg groot. Daar hebben we uren gelopen. Leuke winkeltjes, nog laarsjes gekocht voor 51 euro, waren 180... Zulke kortingen daar hou ik nou van.

Altijd leuk, Dee, die stedentripjes. Nederland is zó mooi!

Heb je nog plannen voor deze week?



Bedankt voor de pannenkoekentips. Het gaat toch een salade worden

Eentje met zoetigheden en fruit erin, zodat het weer past bij zoete poffertjes en fruitsalade. Ik ben bang dat als ik ook pannenkoeken ga bakken, dat de kinderen die dan ook willen en ik met 100 poffers achter blijf….
Alle reacties Link kopieren
Geen plannen voor deze week. Gewoon thuis blijven denk ik. Volgend weekend gaan we weer terug naar Dordrecht, K heeft een boek besteld en die gaan we dan ophalen. Ik denk dat we dan ook weer bij de Italiaan gaan eten waar we gisteren waren. Dat was zo vreselijk lekker. Heel simpel een pizza maar alles was vers.



Salade is toch ook lekker? Vooral fruitsalade (met slagroom jammie)
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 augustus 2015 @ 22:20:

[...]





Dat is jouw idee van vakantie vieren?



Moet toch gebeuren he? En helaas als je alleen woont, wat minder budget over om het te laten doen.

Was 500 euro. Das best veel geld.

En samen klussen heeft ook zijn charmes

Ultieme test



Nu een avondje thuis, morgen ook een dagje voor mijzelf en dan woensdag komt PM mijn kant op. Gaan we een dagje naar mijn geboorteplaats. Beetje fietsen en picknicken enzo. Aan het eind van de dag naar mijn ouders en bbqen. Donderdag naar een eetfestival en verder nog geen plannen. Iemand leuke suggesties nog voor dit weekend?
*GROM*





Ik baal van die dure schijtpillen van de dierenarts.

Eerst hadden de poezen de 2e helft van de pil uitgespuugd vrijdagochtend en was ik te laat bij de DA om nieuwe te halen.

Gebeld maandag en kon volgens assistente ook maandagavond nog wel. Moest ik wel zorgen dat ze eten in de maag hadden.



Nieuwe pil gekocht en direct na de maaltijd gegeven gisteravond. Wéér bij Monster alles eruit (in meerdere golven) Het arme dier.

De oude dame heeft het wel binnengehouden.



Dus 3x ¤ 9,- en alleen de oude dame is 1 hele maand beschermd.
Alle reacties Link kopieren
Dat is klote. Zonde van het geld. En arme ZM, dat ie er nog zo van moet kotsen.



Is het bij iedereen weer droog? Gisteren echt alleen maar regen gehad, tot diep in de nacht.
Iedereen de nieuwe smileys al ontdekt?
En toch hè……. heb ik ze toch al eens eerder gezien.
Alle reacties Link kopieren
Had ze nog niet gezien maar ze zijn wel leuk.
Ach ja en dit zijn ook niet de meest geweldige.

We hadden zoveel leuke en toepasselijke aangeleverd bij de CM.
Nou ja, we weten in elk geval waar we ze kunnen vinden.

Maarre.......nu staat quoten en wijzigen bovenaan een bericht. We waren er toch juist met veel pijn en moeite aan gewend geraakt dat het er onder stond? Of gooi ik het nu door de war?
Alle reacties Link kopieren
Nee, staat idd weer bovenaan. Verwarrend hoor. En wat ik ook zo irritant vind is dat onderaan bij de blokjes met paginanummers nu een blokje staat met 3 stipjes er in. Waar slaat dat op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven