Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat valt wel tegen hoor, van 24 graden naar 6 graden en een plensbui op je kop

Was een heerlijke vakantie maar net ff een paar dagen te kort



Fantekind, wat fijn om je weer te lezen hier
Dat is de straf voor al die jaloersmakende foto's die je zo nodig moest rondsturen.



Maar fijn dat je het zo lekker hebt gehad.
Overigens reden wij vanochtend in zo'n plensbui naar toeterdorp om Sint in te halen. Tijdens het buiten lopen hadden we blauwe lucht en zon!

En daarna weer volop plensbuien. Dus dat was best enorm mazzel.
Alle reacties Link kopieren
Dat is mazzel hebben Was het leuk?

Ik kampeer onder een dekentje dit weekend. Klem tussen twee poezenmeisjes



Ik heb een crosstrainer besteld voor hier thuis (huren). Kijken of ik dat trouw ga doen en conditie krijg en een kilo of 12 kan afvallen met behulp van dat. Dapper he?
Zeker dapper, Plous! Laat je weten hoe het bevalt? Wel een slim idee, om dat eerst te huren. Eigenlijk moet je dan toch ook een heel groot TV scherm in je kamer hebben, dan kun je ongemerkt sporten.



Die dekentjes en poezenmeisjes snap ik helemaal. Het is echt koud he. Nou vind ik dat heerlijk, maar iets minder heerlijk als je op zaterdag de Sint moet binnenhalen en op zondag op een kerstmarkt moet spelen. Brrrrr, ik voelde m'n voeten niet meer. Gelukkig hadden we oliebollen als beloning.



Ik dacht nog wel: gisteren Sint, vandaag kerst, dan doen we volgende week oud&nieuw en dan zijn we lekker weer klaar voor dit jaar. Goed plan toch?
Alle reacties Link kopieren
Hij is binnen! Nu nog wachten op het pakketje motivatie



Ik ga trouwens weer solliciteren. Ben mijn werk kotsbeu. Gekonkel en geen duidelijkheid. Mijn contract loopt volgende maand af en ik heb geen idee of ze het willen verlengen.

Vakantiegevoel was na een half uur al weg
quote:Pil0u schreef op 24 november 2015 @ 07:49:

Hij is binnen! Nu nog wachten op het pakketje motivatie

Hebben ze dat er niet bij geleverd?



Balen van je werk. Heb je nu spijt dat je niet bent ingegaan op die vorige baan?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Want die andere baan was 7x24 uur bereikbaar zijn, weet je nog?

En nu zet ik alles om 17u uit (goed voornemen he?)
Oh ja, 7x24 uur. Dat is natuurlijk geen doen.



Goed plan ook, om 17u stoppen. Ik wed dat je dan toch al meer dan 8 uur gedaan hebt.

Overigens bedenk ik me nu dat mijn interne oproep op het werk (voor kandidaten die in de zorg willen werken bij jullie) geen drol heeft opgeleverd. Tot zover mijn netwerk dus.....



Bleh, ik heb een flinke koppijn. Gelukkig een relatief rustig dagje vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik al begrepen




Leuk, op m'n vrije dag 2 uur bij de garage zitten omdat er een sensor kapot is die de bandenspanning moet meten. Dus ik heb continu een controlelampje branden. Foutje van Kwikfit bij het wisselen van de zomer-winterbanden.
Als ik vooraf had geweten dat het zo lang zou duren (niet gevraagd, stom) had ik met gemak naar het centrum kunnen lopen. Ik heb nieuwe kleren nodig.
Alle reacties Link kopieren
Balen is dat he? Zo zonde van je tijd.

Maar goed, toet doet het weer goed zonder brandende lampjes die niet horen te branden?



Ik had laatst bij de didi leuke uitverkoopjes gescoord. Scheelde een hoop geld. Ik had dus helemaal geen truien meer
Nee, die heb ik ook niet meer! Didi kon ik niks vinden vandaag, wel mooie okergele kleuren trouwens.

Bij MissEtam een lekker vest gekocht, goede kleur blauw voor mij. En van Esprit had ik online een leuk shirt besteld en die kan prima onder het vest.



Heb ik toch weer even iets om aan te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn 13e maand ook al flink uitgegeven. Nieuwe jas, jurk, truitjes, make up, riem, 5 nieuwe nachthemden. Nu nog bh's maar daar heb ik nooit zin in om voor te winkelen. Rotklus vind ik dat.
Krijgen jullie allemaal een 13e maand? Ik niet



Beha's kopen vind ik ook vervelend. Ik vind ook dat m'n borsten momenteel veel te groot zijn, maar dat komt omdat ik zelf gewoon veel te groot ben nu.

Maar je bent dus lekker geslaagd, Dee. Al vraag ik me af wat je in hemelsnaam met 5 nachthemden moet??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van de Hema altijd Dee, zitten goed en verschillende kleurtjes 😊

Ik ga miss eran eens bekijken



Splint, die implanon... Die bloedingen, trekt dat ooit weer weg? Had eerst een week goede menstruatie maar nu al twee weken van dat gekwakkel met bruine afscheiding. Stom.
Oh joh, heb je toch implanon genomen? Wissiknie.

Bij mij zijn die bloedingen nagenoeg verleden tijd (behalve even nu ). Maar je hoort ook van mensen dat ze dat ding uiteindelijk weer laten verwijderen omdat ze te veel bloedingen hebben. Ik hoop dat jij op mij lijkt!
Balen van dat wachten Splint.

En 13e maand, ja heerlijk krijg ik ook.



Bh's koop ik alleen nog maar van Triumph. Te vaak miskopen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, 13e maand. Ik ben al blij dat er überhaupt weer eens geld binnen komt . Ben qua BH's niet trouw aan een merk maar koop ze wel bij een lingeriezaak met verstand van zaken. Zit 100x keer beter, blijft ook lang goed zitten en is zijn hogere prijs zeker waard.
Alle reacties Link kopieren
In de winter, onder mijn 3 lagen kleding, draag ik altijd van die lekkere comfortabele en niet-charmante sporttopjes. Zit zoooo lekker! 's Zomers onder gladde shirtjes/topjes idd ook bh's van Triumph.



Lekker aan de shop geweest Dee!



13e maand, wasda? Net als betaalde overuren? Of überhaupt een fatsoenlijk salaris? Ik ga me maar weer eens opmaken voor een salarisonderhandeling in januari. Ik vind dat ik nu genoeg heb laten zien dat ik dat waard ben in mijn nieuwe functie. En apart vakantiegeld. En een regeling voor overuren. En, en, en



Nou ja, ik heb mezelf van de week maar verwend met een mooie nieuwe tas, ff mezelf lekker kriebelen



Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu dat we er al zowat een jaar over doen om dit topic vol te "tetteren" !!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft zeker mooie bh's. Er is een groene waar ik al een tijdje op aas. Nu toch maar eens gaan kopen. Hunkemöller vind ik ook mooi spul hebben. Heel af en toe koop ik wat bij de Hennes.

En ja, 13e maand is toch wel erg fijn hoor. Eerst wat het eindejaarsuitkering maar dat is een paar jaar geleden veranderd. En ik ben zo blij dat we het nu in november krijgen ipv december.



En wat ik moet doen met 5 nachthemden? Afwisselen natuurlijk :-) Een paar met korte mouw en een paar met lange mouw. Heerlijk.



Oh, en ik heb ook nog nieuwe gympen gekocht.



Ik baalde zo van al mijn kleren, tijd voor wat nieuws.



Olijfje, is het nou nog niet goed? Daar krijg je toch een punthoofd van?

En een jaar over 2000 berichten... we zijn het verleerd!
quote:Olijfje_ schreef op 27 november 2015 @ 00:34:

Ik zie nu dat we er al zowat een jaar over doen om dit topic vol te "tetteren" !! Haha, ooit konden we dat in 3 weken
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier niet meer zo vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven