Tips zoektocht tijdelijke woning alkmaar en omgeving

24-07-2016 11:04 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ivm de overbruggingstijd wb het kopen van een nieuw huis zoek ik een tijdelijke woning in alkmaar en omgeving. Ik zoek een 3 kamer appartement of bungalow/vakantiehuis, waarvan je maandelijks de huur kan opzeggen. Iemand tips of aanraders naar sites hierover?
123wonen.nl



Of een plaatselijke makelaar bellen, vragen of er nog woningen te huur staan in het kader van de Leegstandswet.

En in je netwerk rondbazuinen dat je iets zoekt, via via werkt misschien wel het beste, iemand die zelf een vakantiewoning bezit is vast blij met een huurder voor een aantal maanden (wellicht wel pas na de vakanties).
Alle reacties Link kopieren
Een oproep plaatsen op Facebookgroepen zoals aangeboden/gevraagd in Alkmaar.
Alle reacties Link kopieren
Paar jaar geleden moesten wij ook voor een paar maanden ons eigen huis uit (grote verbouwing) en ik ben in de buurt rond gaan fietsen en heb bij alle huizen die te koop stonden aangebeld (of de makelaar gebeld). Uiteindelijk is dat gelukt en hebben we vier maanden in een huis gewoond dat te koop stond terwijl de eigenaars al in een nieuwe woning woonden. In die tijd is dat huis via mijn netwerk verkocht. Eigenaars waren zo blij dat ze ons de overeengekomen huursom terug gegeven hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Dank! met alle tips kan ik wel wat!
Alle reacties Link kopieren
Onderhand een bungalow gevonden, maar kan me niet op dat adres inschrijven. het gaat maar om 2 maanden overbruggingstijd. weet iemand of ik me op een postbus kan inschrijven? of nog tips (aangezien ik anders nergens ingeschreven sta als wonende)

?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven