Trap inspiratie gezocht

22-03-2015 19:23 32 berichten
De trap in ons nieuwe huis bevalt me niet heel erg het is zoiets







Ik vind die trilplaat maantjes eigenlijk gewoon echt lelijk.



Wat ik wel mooi vind is bijv zoiets







Alleen vind ik de prijs wel even slikken..... dus wie heeft er nog mooie betaalbare trapopties?
Alle reacties Link kopieren
https://www.gamma.nl/trap-renoveren



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
http://www.cando.eu/nl-nl ... atie/traprenovatie-eiken/



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. HIer zelfde problem en zelfs met cando of iets soortgelijks wat je zelf in elkaar moet knutselen zijn we ruim 700 euro kwijt als we alles doen (en dan hebben we nog geen nieuwe trapleuning die we eigenlijk ook moeten hebben) dus wie weet heft iemand de oplossing:)
Ik ben geloof ik ook een beetje lui.

Die cando trappen moet je ook nog weer aflakken? Pff dat vínd ik wel een minpunt zeg.
Maantjes eraf en andere erop? Iets wat je wel mooi vind, vloerbedekking-maantjes bv.

Ik vind vloerbedekking op een trap eigenlijk sowieso mooier. Ik heb zelf vloerbedekking die helemaal door loopt over de overloop en dan de open trap naar zolder ook nog volledig bekleed (onder en bovenkant tredes). Maar dat is ook echt stervensduur!
Alle reacties Link kopieren
Zelf alles doen. Is behoorlijk project, maar kost weinig

Ik heb zelf 2 trappen gedaan in het verleden maar nu heb ik eindelijk in mijn nieuw huis een originele houten trap waar ik dus niets aan hoef te doen!
anoniem_107027 wijzigde dit bericht op 22-03-2015 19:42
Reden: Typefoutje
% gewijzigd
Ik vind eigenlijk geen enkel soort maantje mooi, ik hou ook niet van vloerbedekking (niet op de trap, niet elders).



DIt vind ik ook nog wel mooi
Tja, dan blijft er weinig anders over. Traprenovatie kost gewoon veel. Of je moet hem gewoon schuren en opnieuw lakken, maar daar heb je ook weinig zin in zo te lezen. En dat is trouwens ook nog gevaarlijk vind ik persoonlijk. De enige trap waar ik ooit goed vanaf ben gevallen was een trap die zo gelakt was, zonder enige vorm van anti-slip. En mijn schoonzus heeft zelfs een hersenschudding opgelopen na een val van zo'n trap.
Alle reacties Link kopieren
quote:gordijn87 schreef op 22 maart 2015 @ 19:34:

Ik lees mee. HIer zelfde problem en zelfs met cando of iets soortgelijks wat je zelf in elkaar moet knutselen zijn we ruim 700 euro kwijt als we alles doen (en dan hebben we nog geen nieuwe trapleuning die we eigenlijk ook moeten hebben) dus wie weet heft iemand de oplossing:)

Tsja...... als je een dure smaak hebt zal je er dus voor moeten betalen.

De Kwantum legt een tapijtje voor ongeveer 300 euro.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Flexstairs.



http://www.hornbach.nl/cm ... stairs/flexxstairs_1.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Schuren en lakken zou ik sowieso niet zelf doen, dat zou ik dan laten doen en dan scheelt het qua prijs al niet Meer heel veel met iets als cando denk ik.
quote:Enn schreef op 22 maart 2015 @ 19:49:

Flexstairs.



http://www.hornbach.nl/cm ... stairs/flexxstairs_1.htmlDie lijken geen antislip Strip te hebben of wel?
Alle reacties Link kopieren
Dat Flexstairs is wel makkelijker



https://www.youtube.com/watch?v=LSRM9NzK9sw
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het idee van Cando alleen dan geverfd. Het is inderdaad even wat werk maar het lijkt, vind ik, erg mooi.
Alle reacties Link kopieren




Die kan je wel kiezen,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel mooi dat Flexstairs.





Geen idee hoe duur het is, zal ook best wat kosten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik will eigenlijk alleen de trede doen, niet het stootbbord.

Dat kann met die antislipstrip van Flex volgens mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kijk maar in het filmpje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:annavanandelle schreef op 22 maart 2015 @ 19:40:

Ik vind eigenlijk geen enkel soort maantje mooi, ik hou ook niet van vloerbedekking (niet op de trap, niet elders).



DIt vind ik ook nog wel mooi[afbeelding]Kwantum, 7e per meter. Ik was voor 70 euro, wat plakstrips en een bus witte verf klaar.
quote:Enn schreef op 22 maart 2015 @ 20:00:

[afbeelding]



Die kan je wel kiezen,Komt deze van het flexstairssysteem?
quote:Pantax schreef op 22 maart 2015 @ 20:48:

[...]





Kwantum, 7e per meter. Ik was voor 70 euro, wat plakstrips en een bus witte verf klaar.

Dat is een koopje!

Heb je het alleen vastgezet met plakstrips?

(En zit het nog steeds vast?)
Alle reacties Link kopieren
Hier gewoon geschilderde trappen, op de loopvlakken is de verf gemengd met van die anti- slipkorreltjes,gebruiken ze ook voor boten.

En eentje waar sleuven in gefreesd zijn waar je zo'n zwarte anti-slip strook in kunt drukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 22 maart 2015 @ 20:48:

[...]





Kwantum, 7e per meter. Ik was voor 70 euro, wat plakstrips en een bus witte verf klaar.Heb je die loper alleen met plakstrips vastgezet? Werkt dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven