Vaste (huis)telefoon

05-12-2014 12:12 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand dat nog?

Ik wel en ik twijfel om het weg te doen (opzeggen)

Ik bel er hooguit 2 nummers mee en word er heel zelden op gebeld.



Opzeggen zou in het kader van bezuinigen zijn, betaal nu 60 euro voor een alles-in-1 pakket van UPC

Voor een 2-in-1 ga ik 42 euro betalen.

Zit al jaren bij UPC en dat bevalt me best.



Bij mijn mobiele abonnement heb ik een familiebundel dus vrij bellen met kinderen en moeder, kan eventueel nog 2 nrs bijvoegen (kletsvriendinnen bijvoorbeeld)

Eigenlijk vind ik het zonde geld die vaste telefoon
Alle reacties Link kopieren
Ik doe al 10 jaar zonder vaste telefoon. De enige die dat niet zo tof vonden waren mijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, die heb ik nog.

Ik zou failliet gaan als ik alles mobiel zou doen.



Maar voor jou klinkt het niet echt rendabel meer.
Alle reacties Link kopieren
Mij scheelt het véél geld. Ik bel eigenlijk alleen mijn ouders, zusje en een vriendin ermee, maar dat is aanzienlijk goedkoper dan mobiel.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik heb geen vaste telefoon meer. (maar ook geen tv aansluiting)

Gebruik alleen mijn mobiel, maar ben geen grote beller. Vaak doe ik ook dingen via whatsapp.



Mijn huistelefoon heb ik nog geen moment gemist.
Alle reacties Link kopieren
Nee ook nooit gehad sinds ik 7 jaar geleden uit huis ging.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik heb het ook nog, en twijfel ook. Maar in de praktijk hoor ik mijn vaste telefoon altijd, en mijn mobiel zit meestal ergens diep in mijn tas, zodat ik dat ding niet eens hoor. Kom er soms na een 'paar' dagen pas achter dat er iemand gebeld heeft. Ik ben dus niet zo vergroeid met dat ding en daarom houdt ik nog maar even mijn vaste telefoon aan. :-)