Velux dakraam elektrisch ervaringen

28-08-2015 22:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een op afstand bedienbaar velux dakraam? Het lijkt mij ideaal maar het kost wel 400 euro per raam extra dus twijfel of ik het er voor over heb. Het gaat om dakramen in de slaapkamer dus ze worden intensief gebruikt.



Voordelen:

- Ik ben klein en heb anders altijd een stok of krukje nodig om het raam open te doen

- je kunt vanaf beneden de ramen op zolder

Dichtdoen als het regent.



Voordelen klinken leuk maar ik vind het best veel geld voor dit extra comfort. Ik ben benieuwd of iemand hier deze ramen heeft en wat de ervaringen zijn? werkt het systeem echt vanaf beneden? Werkt het echt zo makkelijk als ze in de winkel doen lijken? Is het al eens kapot geweest?
Wij hebben ze! Top! Doen het al 7 jaar geweldig. Gaan zelfs automatisch dicht bij regen door een regensensor.



Ben zo blij dat ik nooit met een stok hoef te klooien.
Ps: werkt inderdaad vanaf beneden. Met een afstandbediening. Heel simpel.
Toen ik nog in de zonweringsverkoop werkte verkocht ik ze goed. Ze zijn idd erg handig. Zeker als je ze intensief gebruikt. Iedere keer op een krukje staan met het risico dat je je misschien een keer misstapt is ook niet de bedoeling. Als je het kunt betalen zou ik het doen. Er zit sowieso garantie op. Maar Velux is wel een top merk! Ik doe tegenwoordig totaal ander werk, maar ik vond het wel leuk in de zonwering destijds.
Alle reacties Link kopieren
Het werkt heel goed. Je kunt met de bijgeleverde tablet hele programma's maken wanneer ze open en dicht moeten. D.m.v. een regensensor gaat het raam altijd automatisch dicht als het gaat regenen.



Of je die 400,- aan comfort ervoor over hebt kan ik natuurlijk niet bepalen. Je kunt ze ook later electrisch maken. Maar dat kost nog een flink stuk meer.

Als je twijfelt. Spaar bij wijze van spreke door tot je die 400,- extra erbij gespaard hebt.

Je krijgt er geen spijt van.



Op de site van VELUX kun je ook een geschikt bedrijf vinden die hem op de juiste manier kan plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn deze reacties! Ideaal ! Nu ik jullie positieve verhalen lees hebben we onze beslissing genomen. We nemen ze dank!
Je hebt gelijk!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier er van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven