Verhuisdozen van de Action

24-10-2016 12:01 30 berichten
Hallo allemaal,



Ik ga binnenkort samenwonen (yes!) en heb enorm veel aandrang om al spullen in te gaan pakken. Probleem: ik heb geen verhuisdozen. Nu heb ik gelezen dat ze bij de Action verkrijgbaar zijn. Heeft iemand ervaring met deze verhuisdozen? Zijn ze een beetje stevig? Ik wil er niet mee lopen en dat de bodem stukgaat en alles op straat beland.



Ik ben benieuwd!
Joh, een verhuisdoos is een verhuisdoos, ze zijn vast prima. En anders koop je ze bij de Gamma, die zijn iig goed.
Alle reacties Link kopieren
Volgens een collega die pas verhuist is zijn ze prima.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Gewoon bij de dichtsbijzijnde supermarkt bananendozen vragen. Werkte voor ons prima.
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 12:04:

Joh, een verhuisdoos is een verhuisdoos, ze zijn vast prima. En anders koop je ze bij de Gamma, die zijn iig goed........
Alle reacties Link kopieren
Gewoon dozen uit de supermarkt meenemen. Kost niets. Kleinere dozen zijn handig voor boeken e.d.

Wat verhuisdozen betreft: volgens mij zijn ze allemaal goed, en stevig.

Hier bij de diverse verhuizingen beide gebruikt: supermarktdozen en verhuisdozen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb die van de action gebruikt en zijn prima! Veel plezier met het samenwonen
Van de Action zijn prima hoor. Alleen niet volstoppen met alleen zware dingen, maar wat boeken en dan wat lichtere dingen erbij bv.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn prima hoor! Heb er ook boeken mee verhuisd en de bodem bleef dicht.
Alle reacties Link kopieren
Die van de action zijn goed hoor.

Niet van die zwabbelende dingen, kost geloof ik een tientje voor 10 stuks.
quote:Shenandoah schreef op 24 oktober 2016 @ 12:07:

Gewoon bij de dichtsbijzijnde supermarkt bananendozen vragen. Werkte voor ons prima.Bananendozen zijn erg onhandig om een trap op te dragen en je stopt ze al snel veel te vol.
Alle reacties Link kopieren
Van de Gamma zijn baggerdingen, zit geen stevigheid in. Ik heb oude dozen van een verhuisbedrijf die allemaal nog prima zijn, die van de Gamma heb ik bijna allemaal weg kunnen gooien na mijn verhuizing (1e gebruik), uitgescheurde handvaten, bodem niet stevig enz....



Dit zijn goede stevige verhuisdozen, bij de meeste verhuisbedrijven wel te verkrijgen:





Thanks! Ik ga meteen naar de action

Ik was al langs supermarkten gereden, maar die dozen zijn helemaal vochtig en slap. Ik denk dat ze een tijdje in de regen hebben gestaan met dat natte weer. Ik wil het gewoon graag goed voor elkaar hebben haha, het lijkt wel nesteldrang.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet de tips over de gratis dozen uit de supermarkt en schaf "echte" verhuisdozen aan (na de verhuizing kan je ze weer doorverkopen). De verhuizing wordt daardoor zoveel makkelijker. Je kunt ze zonder problemen stapelen, handgrepen scheuren niet uit, de bodem is (bijna) oneindig veel sterker, etc. T.o.v. de hele verhuizing is dit niet iets waar je een paar euro op wilt besparen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte altijd van die stevige bigshoppers. Handiger te tillen, goedkoop, je zet alles sneller op de plek waar het ook moet komen. En je hebt er naderhand ook nog wat aan. Ik heb toen een stuk of twintig van die tassen van de Action gekocht en ik vond dat veel makkelijker dan verhuisdozen.

O en veel geluk gewenst in je nieuwe huis!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verhuisdozen van de Praxis, die zijn ook prima.

Bij Action heb ik van die grote doorzichtige kratten gekocht. Ook prima voor lichter spul. Ik had er 1 volgestopt met boeken en daar brak het hengsel vanaf

Maar ze zijn goed om spullen in op te slaan, in de schuur ofzo.



Succes met overhuizen.
Ik ben verhuisd met grote shoppers. Ook met dozen maar de shoppers vond ik superhandig!
Alle reacties Link kopieren
En ruim eerst een goed op, voordat je alleen maar troep aan het verhuizen bent.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik ben destijds verhuisd met onder andere de dozen van mijn toenmalig werk, een winkel. Die werden anders toch bij het oud papier gezet. Kregen twee a drie keer per week levering dus al snel had ik er genoeg én wist ik zeker dat ze stevig waren gezien het gewicht van de leveringen. Een deel is later gegaan naar een vriendin die ook ging verhuizen, een deel heb ik nog gebruikt als oud papier bak.



Dat zou je misschien via via ook nog kunnen regelen.
Een paar echte verhuisdozen voor bijv. kleding (die kun je daarin hangen) zou ik wel doen, naast de gewone dozen die je overal koopt en haalt.
Is dat zo? Oprechte vraag. Ik heb mijn kleding altijd verhuisd in gigantische vuilniszakken en big shoppers dus zou het niet weten.
Thanks voor de tips allemaal! Ik heb twintig ( ) verhuisdozen ingeslagen en heb daarnaast de vuilniszakken paraat voor alle troep die ik tegen kom! Ik vind het zoooo leuk, we verhuizen pas in december maar het lijkt wel een soort nesteldrang of zo
Alle reacties Link kopieren
ben al meerdere keren verhuist en ben elke keer langs de cafetaria gegaan om te vragen naar lege patatdozen.

niet te groot en als die vol zitten met boeken nog steeds stevig en draagbaar.



dus gewoon langs gaan en vragen meestal belanden ze anders toch bij het oud papier



succes
quote:Marquise schreef op 24 oktober 2016 @ 14:04:

Is dat zo? Oprechte vraag. Ik heb mijn kleding altijd verhuisd in gigantische vuilniszakken en big shoppers dus zou het niet weten.Nou, ik ben tig keer verhuisd, één keer was met prof. verhuizers en toen was ik wel heel blij met die dozen. Mijn kleding heeft er dan ook nog een half jaar in gehangen
Mijn Action dozen zijn bijna allemaal gesneuveld. Ze scheurden bij de handvatten of moesten onder extra getaped worden zodat ze niet uit elkaar vielen. Nu heb ik vrij veel zware spullen, maar ik zou echt aanraden om ze redelijk licht te pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven