Verhuistopic

09-12-2016 21:57 152 berichten
Ik over 7 dagen naar mijn nieuwe koophuis nadat ik vanaf maart tijdelijk in een huurhuis zat nadat mn oude huis waar ik met ex woonde verkocht was. (Geen pijnlijke herinneringen hoor maar de buurt was niet fijn voor mij. Daar weggaan was de start van een nieuw begin!)

Ik zag er erg tegenop maar nu ik bijna alles in orde heb krijg ik er zin in en word ik ongeduldig.

Het is een erg leuk huis in een hele leuke buurt, en weer een bad, joepie !

Nou ja, erg symbolisch allemaal.



Wie gaat nog meer verhuizen binnenkort?

Zin in of zenuwachtig?
Ja check! Naar ons grotemensenhuis! Heb net het verhuisbedrijf uitgezocht dat is mijn cadeautje aan mezelf
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de eerste week van januari verhuizen. Tranen met tuiten om mijn eigen plekje achter te laten. Ik heb het er zo verschrikkelijk moeilijk mee, dat ik nu twijfel of ik wel de juiste beslissing gemaakt heb.

Eerst nog nog een paar maanden in zijn huis bivakkeren tot ons koophuis af is.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Maandje geleden verhuisd! Was erg stressvol, maar had er wel zin in. Nu helemaal blij mee.
Wij laten ook een prachtig huis achter maar we gaan ook naar een mooi nieuw huis. Dat scheelt.
Ik ga ook verhuizen.

Totaal geen zin in het verhuizen zelf.

Wel in daar wonen.
quote:Yggdrasil- schreef op 09 december 2016 @ 22:03:

Ik ga ook verhuizen.

Totaal geen zin in het verhuizen zelf.

Wel in daar wonen.Zijn er mensen die dat wel leuk vinden dan?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ken mensen die echt plezier beleven aan verhuizen. Rare mensen wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dus 2x verhuizen. Echt ik zie er enorm tegenop.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon na 4x verhuizen, waaronder koophuis met ex, nu sinds augustus in mijn huisje. Heel klein maar fijn. Ik woon nu naast mijn ouders, zij hebben een vrij groot huis die zij hebben verbouwd zodat ik nu mijn eigen huis heb met eigen voordeur. Ideaal... ik heb alles voor mijzelf en alle privecy. Voor de komende 10 jaar wil ik niet meer verhuizen...dat ben ik nu wel even zat.
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:13
0.00% gewijzigd
Ja! In januari! Nieuw jaar, nieuwe start, heel veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet binnen nu en een half jaar ook verhuizen dus we zijn hard op zoek naar een koopwoning. Superveel zin in, maar het verhuizen zelf kan me echt gestolen worden!
B
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo moeilijk om nu allemaal beslissingen te nemen zoals de keuken, douche etc etc en misschien past het straks helemaal niet bij elkaar....

Dus keuze stress is waar ik nu ook mee zit. Ben blij als die hut in de zomer klaar is en we erin kunnen. Dan plof ik op de bank en verhuis daarna nog 1x en dat is naar het bejaardenhuis
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 09 december 2016 @ 22:08:

Ik moet dus 2x verhuizen. Echt ik zie er enorm tegenop.

Ja dat had ik dus ook, vreselijk rotidee maar het is me echt meegevallen.

Wel blij dat komende verhuizing de laatste is voorlopig...

Verhuizen zelf is niet echt een pretje, maar na de vorige x zie ik daar niet tegen op want ik heb een heel erg fijn vethuisbedrijf! Al 100 jaar dezelfde, een bekend bedrijf hier in de buurt.

Die stom toevallig ook de vorige bewoners verhuisd hebben , das handig want oud huis en ook nog een bovenwoning.

Zininzinzininzinin

(Echt ik snap mezelf niet want was tot een paar dagen terug nog nerveus)
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis morgen ga naar een wat groter huis, hoek met een garage. En de keuken is veel groter dan ik nu heb! Het was de afweging, verbouwen in ons huidige huis of verhuizen. We hebben bijna 8 jaar met plezier hier gewoond, maar gezien de rente momenteel was verhuizen gewoon slimmer. Man wilde graag een garage en we zijn beide geen klussers, het juiste huis kwam langs en dus was de keus zo gemaakt

We hebben nu een week de sleutel, kamer van dochter is behangen, geverfd en vloerbedekking gelegd en de woonkamer is behangen en geverfd. Heb de keuken al bijna helemaal over gehuisd, nieuw wandmeubel in elkaar gezet, hele huis is schoon en de kerstboom staat al we verhuizen in dezelfde straat en dat is echt heel prettig. Ik heb al best veel spullen verhuisd en dozen uitgepakt. Je rijdt toch even snel op en neer en neemt weer wat dozen mee continu. Scheelt echt een hoop! En nu morgen dus de grote verhuizing van meubels enzo. Zin in!
quote:Discover schreef op 09 december 2016 @ 22:07:

Ja ik ken mensen die echt plezier beleven aan verhuizen. Rare mensen wel.Inderdaad ik snap dat niet hoor
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben er allemaal zin in terwijl ik in een soort rouw ben :cru:

Voor mijn vriend is het ook niet echt leuk want we krijgen straks echt een supermooi groot huis, 2 onder 1 kap en het enige wat ik doe is janken.

Hetgeen ik achterlaat is een huurhuisje in een niet al te beste buurt dus wat piep ik nou?? Snap mezelf niet. Hoop dat dit gevoel heel snel weg is in ieder geval
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 09 december 2016 @ 22:00:

Ik ga de eerste week van januari verhuizen. Tranen met tuiten om mijn eigen plekje achter te laten. Ik heb het er zo verschrikkelijk moeilijk mee, dat ik nu twijfel of ik wel de juiste beslissing gemaakt heb.

Eerst nog nog een paar maanden in zijn huis bivakkeren tot ons koophuis af is.Oh wat begrijp ik jou goed, daarom durf ik niet te verhuizen angst voor verandering en nog angstiger voor twijfel en spijt. SORRY dat ik niks van je weg kan nemen. het komt vast goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:-Belle- schreef op 09 december 2016 @ 22:46:

Ik verhuis morgen ga naar een wat groter huis, hoek met een garage. En de keuken is veel groter dan ik nu heb! Het was de afweging, verbouwen in ons huidige huis of verhuizen. We hebben bijna 8 jaar met plezier hier gewoond, maar gezien de rente momenteel was verhuizen gewoon slimmer. Man wilde graag een garage en we zijn beide geen klussers, het juiste huis kwam langs en dus was de keus zo gemaakt

We hebben nu een week de sleutel, kamer van dochter is behangen, geverfd en vloerbedekking gelegd en de woonkamer is behangen en geverfd. Heb de keuken al bijna helemaal over gehuisd, nieuw wandmeubel in elkaar gezet, hele huis is schoon en de kerstboom staat al we verhuizen in dezelfde straat en dat is echt heel prettig. Ik heb al best veel spullen verhuisd en dozen uitgepakt. Je rijdt toch even snel op en neer en neemt weer wat dozen mee continu. Scheelt echt een hoop! En nu morgen dus de grote verhuizing van meubels enzo. Zin in!



Ok dus jij bijt het spits af

Kom je vertellen hoe het ging? (Als je daar puf voor hebt)

Wel chinees halen he , das mijn eigen verhuisregel: bij verhuizen hoort chinees. Punt.



Ja veranderingen zijn ook eng, ik was tot donderdag ook nog erg onrustig.

Nu niet meer want alles gaat goed en in de verhuizing heb ik alle vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 09 december 2016 @ 22:55:

Jullie hebben er allemaal zin in terwijl ik in een soort rouw ben :cru:

Voor mijn vriend is het ook niet echt leuk want we krijgen straks echt een supermooi groot huis, 2 onder 1 kap en het enige wat ik doe is janken.

Hetgeen ik achterlaat is een huurhuisje in een niet al te beste buurt dus wat piep ik nou?? Snap mezelf niet. Hoop dat dit gevoel heel snel weg is in ieder geval





Zo herkenbaar!

Ik ga samenwonen in het huis van mijn vriend. Hartstikke leuk en tof en fantastisch. Maar ik voel me rot omdat ik mijn eigenste huisje ga opzeggen. Dat stekkie met alleen mijn naam onder de bel en volledig ingericht naar mijn wensen. Is stevig slikken en ja, af en toe een huilbui!



Ik ga binnen nu en een maand verhuizen. Samen het nieuwe jaar in!
Hips, hopsakee en pierlala.
quote:Captain_Obvious schreef op 09 december 2016 @ 22:54:

[...]



Inderdaad ik snap dat niet hoorIk wel, sorry... de vorige x bij de grote verhuizing zag ik er erg tegenop maar ik heb zo'n leuk verhuisbedrijf... alleen maar lol met die kerels...
Alle reacties Link kopieren
quote:Merl0t schreef op 09 december 2016 @ 23:15:

[...]





Zo herkenbaar!

Ik ga samenwonen in het huis van mijn vriend. Hartstikke leuk en tof en fantastisch. Maar ik voel me rot omdat ik mijn eigenste huisje ga opzeggen. Dat stekkie met alleen mijn naam onder de bel en volledig ingericht naar mijn wensen. Is stevig slikken en ja, af en toe een huilbui!



Ik ga binnen nu en een maand verhuizen. Samen het nieuwe jaar in!

Zoooo herkenbaar 1 × verhuisd, overgeven duizelig totaal van de wereld ja het klinkt niet fijn, echter zoooo honkvast hier. Vreselijk.

Toch succes in je nieuwe huisje...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Snap ik wel dat je eigen vertrouwde stekkie verlaten helemaal niet fijn is...

en dat je ook wel ertegenop ziet.. maar... dat is toch wel je eigen keuze geweest..?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven