Verschuivende palen bij bed iemand oplossing?

31-05-2016 12:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik kon geen oplossingen vinden op internet dus heb ik mij aangemeld op dit forum. De reden van mijn titel is, ik heb pas net een nieuw bed gekocht en er zitten twee palen/stangen onder mijn bed die mijn lattenbodem ondersteunnen. Maar het probleem is ik heb hier in mijn kamer laminaat en als ik op bed ga liggen lijkt het net of mijn bed inzakt. Dan kijk ik onder mijn bed en zie ik dat de palen helemaal scheef staan. Iemand hier een oplossing voor? Sorry voor mijn lange verhaal haha.



Groetjes!
Life is like a bysicle, to keep your balance you must keep moving.
Alle reacties Link kopieren
Rubber lapje er tussen?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet echt als een degelijke constructie ofzo.



Idd iets van anti-slip eronder leggen.
Ze schuiven of staan ze echt scheef, zakken ze in?
Alle reacties Link kopieren
Iets met garantie ???



Wij hebben ook laminaat maar de steunen blijven gewoon waar ze horen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Is het zo'n houtenbalkje in het midden waar paar van die balkjes onder zitten? Heb ik ook gehad dat ze scheef stonden. Je kan meubelhaken halen, die staan haaks en kan je er in schroeven, dan zou dat over moeten zijn. en probeer je bed zo neer te zetten dat hij niet meer gaat schuiven, dus in de hoek of tegen de muur.
Terugbrengen., rotzooi



Oplossen kan wel makkelijk, een dun latje tussen de poten zover mogelijk aan de onderkant is voldoende. Maar dat ontsiert wel je bed.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je steunpootjes in het midden? Zo ja, was machine voetjes er onder.

Zo niet, geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je pootjes en stang in zo'n u vorm om het midden van je bed te ondersteunen? Anders gat in stang maken en aan het hout vastmaken? Hebben wij ook zo gedaan.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven