Vervanging prikbord

19-02-2017 15:08 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een groot prikbord bij de wc hangen, vol herinneringen. Het is echter een enorm stofnest dus wil ik iets anders.

Zelf wil ik wel vanaf maar de pubers protesteerden, ze hangen er ook geregeld nieuwe dingen op.



Zo'n plastic inschuifding werkt niet.

Heeft iemand een ander akternatief?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Magneetbord?
Een plumeau in de meterkast en elke keer als je de wc schoonmaakt even afstoffen.
Alle reacties Link kopieren
Of van die kleine vitrinekastjes die je ophangt.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk. Dan kom je denk ik toch al snel uit bij een smalle etalagekast in glas met deurtjes. En dan een afdeling vrij houden voor l' Object du jour: Als de pubers verveledend zijn ligt daar een deegrol of rolletje behangpapier
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren


Een fotodraad met magneetjes? Desnoods meerdere naast elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 19 februari 2017 @ 15:09:

Magneetbord?Dit. Ik heb een paar hele simpele van Ikea onder elkaar hangen. Je kan er ook op schrijven en tekenen.
Alle reacties Link kopieren
Maar een magneetbord of snoer met magneetjes lost het stofprobleem toch niet op?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 kaartenrekken van de hema naast elkaar hangen. Verwissel geregeld de inhoud. Vakken waar 10x15 cm in kan. Is alleen lastig met grotere kaarten/tekeningen....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 15:14:

Maar een magneetbord of snoer met magneetjes lost het stofprobleem toch niet op?Dat niet maar maakt wel makkelijker schoon
Alle reacties Link kopieren
Dat prikbord is niet vies want vol , ;wat Oudblond zegt: een ander ophangsysteem lost niets op dus.



Eigenlijk dus alleen zo'n etalagekast oid ?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat je met een magneetbord makkelijker wisselt en de boel verschuift of opschoont. Het hangt hier vol maar geen stofje te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
Da's waar Frizz.

Huis is heel stoffig, zeker de hal en wc.



Ik heb nog een magneetbord liggen, proberen kan dus. Dan kan ik eens kijken of ik,zo'n ondiepe etalagekast kan vinden ( waar buiten bij restaurants menu's inhangen)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
De binnenkant van de deur verfen met krijtbordverf.
Kun je niet een whitebord in de keuken ophangen met magneet systeem? Dat heb ik in huis. Of op de koelkast?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 19 februari 2017 @ 15:41:

Kun je niet een whitebord in de keuken ophangen met magneet systeem? Dat heb ik in huis. Of op de koelkast? [afbeelding]Zo een heb ik zó lang gezocht! Waar heb je die vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij trekt zo'n ouderwets prikbord ook stof aan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Tas, gezien wat er hangt nu op het prikbord is dat niet geschikt voor de keuken.



Op de koelkast hangen mn dingen die er toe doen, op het prikbord veel ! leuke herinneringen
Je bent zelf een theepot
quote:Frizz schreef op 19 februari 2017 @ 15:51:

[...]





Zo een heb ik zó lang gezocht! Waar heb je die vandaan? http://m.blokker.nl/m20/n ... MKIhf21nNICFTcz0woddmEIzQ
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 19 februari 2017 @ 15:58:

[...]





http://m.blokker.nl/m20/n ... MKIhf21nNICFTcz0woddmEIzQNee een magnetische kalender.
quote:Frizz schreef op 19 februari 2017 @ 16:00:

[...]





Nee een magnetische kalender.https://m.dutch.alibaba.c ... -calendar-1936572635.html
quote:Frizz schreef op 19 februari 2017 @ 16:00:

[...]





Nee een magnetische kalender.https://www.nicethingz.nl ... Nnm5JS3nNICFcwy0wodiGYK4Q
Alle reacties Link kopieren
ik plak kaartjes en fotos altijd aan de binnenkant van onze toilet. En dan niet met 1 plakbandje erboven maar met 4 rondom.

Elke week met de poets er even met een stofdoek overheen en t blijft netjes ...

Als het te vol wordt dan haal ik weer wat uitnodigingen weg van feestjes die geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 19 februari 2017 @ 15:52:

Volgens mij trekt zo'n ouderwets prikbord ook stof aan hoor.Zou maar zo kunnen idd.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?







Je brengt me wel op een idee voor klasfoto's e.d.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven