Vervolg; verhuizen door de buren?! deel 2

30-03-2017 19:25 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij sluit ik deze topic. Bedankt voor al jullie reacties.



xoxo

Wat zullen we doen?

Totaal aantal stemmen: 10

Laatste kans (50%)
Alsnog verhuizen (50%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen flauw idee waar je het allemaal over hebt, maar over het algemeen geldt dat de meeste mensen in een omgeving wonen met meerdere naaste buren, en dat je een bepaalde mate van "overlast" dus te accepteren hebt. Loopt het de spuigaten uit, dan zie ik niet in waarom jij zou moeten gaan verhuizen, dan schakel je de woningbouw, wijkagent, maatschappelijk werk, of wie dan ook in. Maar als het gaat om incidentele overlast als af en toe de muziek wat harder of af en toe iets anders, dan moet je je bedenken dat jij misschien op bepaalde momenten ook overlast bezorgt, en dus heb je dat over en weer dan te accepteren als het binnen redelijke grenzen valt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Waarom kon dit niet in je vorige topic?
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch niet aan jou maar aan je moeder om te besluiten??
Ben je al ingeschreven bij de woningbouwvereniging en hoe lang is de wachtlijst voor een woning?
Alle reacties Link kopieren
Pushen helpt niet om over alles je zin te krijgen. Wat wil je moeder?
Alle reacties Link kopieren
Draaf je niet door met overal mee bemoeien? Jij gaat ooit het huis uit en je moeder heeft dan nog steeds deze buren. Je maakt zo geen vrienden met de buren, ook niet met je moeder.
Ik lees net dat jullie in een koopwoning wonen. In dat geval: Wat wil je moeder?
Voor jou wordt het tijd om het huis uit te gaan.
Alle reacties Link kopieren
En krijgt je moeder nog ooit een hypotheek en wat kan ze er voor terug kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar dat jij dit op je neemt. Wat is er met je moeder aan de hand dat ze dit zelf niet kan?
Je klaagt over buren die niet kunnen praten, maar blijkbaar is jouw eigen moeder daar ook niet toe in staat?

Wat is er met haar aan de hand dat jij alles met de buren moet bespreken? En wat doe je nog thuis?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je een beetje doordraaft.
Ga lekker uit huis joh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Avondzon schreef op 30 maart 2017 @ 19:55:

Voor jou wordt het tijd om het huis uit te gaan.Niet iedereen gaat op zn 18e uit huis en aangezien ik alleen met mijn moeder woon en zij mij ook helemaal niet weg wilt hebben ben ik ook niet van plan om nu uit huis te gaan. Bovendien gaan de dames in mijn cultuur pas uit huis als zij zijn getrouwd. En de topic gaat daar ook helemaal niet over.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 30 maart 2017 @ 20:07:

Je klaagt over buren die niet kunnen praten, maar blijkbaar is jouw eigen moeder daar ook niet toe in staat?

Wat is er met haar aan de hand dat jij alles met de buren moet bespreken? En wat doe je nog thuis?Mijn moeder kan prima nederlands hoor maar ik heb een moeder die stil is en niet echt voor haarzelf opkomt. Ik neem het dan op me om met de buren te praten. Wat ik nog thuis doe? Wonen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniempje-1995 schreef op 30 maart 2017 @ 21:18:

[...]





Mijn moeder kan prima nederlands hoor maar ik heb een moeder die stil is en niet echt voor haarzelf opkomt. Ik neem het dan op me om met de buren te praten. Wat ik nog thuis doe? Wonen! En wat voor vreselijke dingen doen die buren dan allemaal? En hoe kan je verwachten dat die bij jouw moeder betrokken zijn, als ze zélf haar mond niet opendoet en geen contact zoekt?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elle1976 schreef op 30 maart 2017 @ 20:02:

Ik vind het raar dat jij dit op je neemt. Wat is er met je moeder aan de hand dat ze dit zelf niet kan?Zoals ik ook bij een ander heb gereageerd. Ik heb een moeder die erg stil is en niet zo gauw voor haar zelf opkomt. En ik heb er zelf ook last van dus het is niet echt dat ik het op mijzelf neem. Heb je al mijn vorige topic gelezen? Daar staat namelijk een uitleg in.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 30 maart 2017 @ 19:29:

Ik heb geen flauw idee waar je het allemaal over hebt, maar over het algemeen geldt dat de meeste mensen in een omgeving wonen met meerdere naaste buren, en dat je een bepaalde mate van "overlast" dus te accepteren hebt. Loopt het de spuigaten uit, dan zie ik niet in waarom jij zou moeten gaan verhuizen, dan schakel je de woningbouw, wijkagent, maatschappelijk werk, of wie dan ook in. Maar als het gaat om incidentele overlast als af en toe de muziek wat harder of af en toe iets anders, dan moet je je bedenken dat jij misschien op bepaalde momenten ook overlast bezorgt, en dus heb je dat over en weer dan te accepteren als het binnen redelijke grenzen valt.Heb je al mijn vorige topic gelezen? Daar staat namelijk een uitleg in van wat er precies is.
Alle reacties Link kopieren
Opvallend dat je van zoveel buren last hebt.. misschien moet je het probleem bij jezelf zoeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 30 maart 2017 @ 19:54:

Draaf je niet door met overal mee bemoeien? Jij gaat ooit het huis uit en je moeder heeft dan nog steeds deze buren. Je maakt zo geen vrienden met de buren, ook niet met je moeder.Hoezo vind je dat persee bemoeien? Ik ga idd ooit uit huis endan heeft mijn moeder deze buren nog. Daarom juist wil ik dat er respect is tussen de buren onderling. Dat we allemaal goed met elkaar omgaan als buren. Vrienden zijn hoeft niet maar respect hoort er te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Avondzon schreef op 30 maart 2017 @ 19:55:

Ik lees net dat jullie in een koopwoning wonen. In dat geval: Wat wil je moeder?Mijn moeder praat nu ongeveer een jaar of 2 over verhuizen. Niet nonstop maar eens in de zoveel tijd zegt ze dan wel ik zou eigelijk wel willen verhuizen. Ze vind het idee van verhuizen na al die jaren alleen lastig..
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 30 maart 2017 @ 20:15:

Ga lekker uit huis joh.Ja joh lekker uit huis lekker makkelijk!! Want het is niet belangrijk natuurlijk dat mijn moeder het niet zo fijn vind hier! Niet dus. :d
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniempje-1995 schreef op 30 maart 2017 @ 21:19:

[...]





Zoals ik ook bij een ander heb gereageerd. Ik heb een moeder die erg stil is en niet zo gauw voor haar zelf opkomt. En ik heb er zelf ook last van dus het is niet echt dat ik het op mijzelf neem. Heb je al mijn vorige topic gelezen? Daar staat namelijk een uitleg in.Nee, jij begint een nieuw topic! Waarom doe je dat? Was de limit bereikt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniempje-1995 schreef op 30 maart 2017 @ 21:20:

[...]





Heb je al mijn vorige topic gelezen? Daar staat namelijk een uitleg in van wat er precies is.Je hebt nogal een bijzonder verwachtingspatroon. Wellicht speelt dit je ook parten in je issue met de hele straat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven