vreemd? huis onbewoond 1 nacht per week iemand aanwezig

13-06-2013 19:11 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen naast een huis wat 2 jaar geleden ' onderhands' verkocht is. Dat wil zeggen dat het nooit te koop heeft gestaan. Nu is het zo dat er 1x per week een Aziatische vrouw heel laat aankomt, er slaapt ( neem ik aan), en ' s ochtends weer vroeg weg gaat. Zo gaat het al 2 jaar hetzelfde. Haar aanspreken lukt niet echt, ze reageert nauwelijks. Wij dachten heel lang aan een wietplantage maar ze heeft geen afval e.d., ze brengt ook niks naar binnen of buiten qua materiaal.

Het kan van alles zijn maar echt zuiver voelt het niet.

Heeft iemand ervaring met iets soortgelijks? Wat zou het kunnen zijn?
love is enough...
Nou, misschien werkt ze die dag (of twee dagen) wel bij jullie in de buurt terwijl ze de rest van de week aan de andere kant van het land woon en werkt.
Alle reacties Link kopieren
Bizar. Geen idee wat er kan zijn eigenlijk.

Heeft zij het echt gekocht? Of past ze op het huis ofzo terwijl de eigenaren misschien weg zijn maar nog niet willen verkopen ofzo?



S'nachts gebeurd er niks?
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, ik zou er ook nieuwsgierig van worden hoor!
Zolang er geen overlast is, zou ik me er niet druk om maken.



Ik zou inderdaad denken dat ze twee dagen in de buurt werkt en de andere dagen niet.
Alle reacties Link kopieren
Zitten er gordijnen voor de ramen? Is het gemeubileerd? Of kan je dat niet zien?
Ik heb hier ook zo iets. Maar het is wel lekker rustig. Dat wel. Ik ben niet eens meer nieuwsgierig. Ik ben al lang blij dat het rustig is.



Breek zelf een keer een ruitje, open de achterdeur, loop naar je eigen huis terug en bel de politie dat er een inbreker is bij de buren. Dan kijken zij wel even rond voor je, haha!



Misschien zijn het aziatische vastgoed opkopers de tien panden in nederland bezet houden of zo. Of er is een normale verklaring voor.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij heeft een soortgelijke buurvrouw. Eindelijk een keer gesproken, en zich voorgesteld. Buurvrouw is reisleidster, dus amper thuis.
Alle reacties Link kopieren
Stewardess?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Veel aan het reizen, gedeeltelijk samenwonen in een ander huis, het kan zoveel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook zo, het kan zoveel zijn. ... het is ook niet heel erg maar toch voel ik me wel kwetsbaar alleen met 2 kleine kids ernaast.

Ze is er altijd van dinsdag op woensdag. Huis is minimaal ingericht.

Rustig is het wel. ...dat is inderdaad ook een voordeel
love is enough...
Alle reacties Link kopieren
Weten andere buren niet wat meer?
Hoezo voel je je kwetsbaar?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n buurman had ik ook. Wietplsntage.
Ongeveer 2 weken geleden stond in de zaterdageditie van de Telegraaf een interessant artikel over zogenaamde 'spookchinesen'.

Helaas kan ik het artikel niet op internet terug vinden maar het gaat om mensenhandel, Chinesen die uit China naar Nederland worden gehaald en deze mensen krijgen een BSN en een adres maar de meesten gaan weer terug naar China terwijl op hun postadressen in Nederland wel toeslagen worden ontvangen. Pfft nou zoiets, een ingewikkelde constructie.

Kort gezegd; misschien is jouw buurvrouw wel een spookchinees
Zijn de gordijnen van alle kamers overdag open? Ook die van de slaapkamers?
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 13 juni 2013 @ 20:17:

Hoezo voel je je kwetsbaar?Daar kun jij je werkelijk niets bij voorstellen? Heel apart.
quote:Diztel schreef op 13 juni 2013 @ 20:20:

Ongeveer 2 weken geleden stond in de zaterdageditie van de Telegraaf een interessant artikel over zogenaamde 'spookchinesen'.

Helaas kan ik het artikel niet op internet terug vinden maar het gaat om mensenhandel, Chinesen die uit China naar Nederland worden gehaald en deze mensen krijgen een BSN en een adres maar de meesten gaan weer terug naar China terwijl op hun postadressen in Nederland wel toeslagen worden ontvangen. Pfft nou zoiets, een ingewikkelde constructie.

Kort gezegd; misschien is jouw buurvrouw wel een spookchinees



Ik heb ook eens ooit gehoord dat chinezen nooit dood gaan op papier in NL omdat er gewoon een nieuwe voor in de plaats komt; ze schuiven gewoon een plekje door.

En ondertussen natuurlijk gewoon aow vangen.



Telegraaf verhalen... sensatie?
Nee eigenlijk niet. Van veel buren weet ik echt niet wie het zijn en waarom ze er bijv. ook maar amper zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:CrepeDeFromage schreef op 13 juni 2013 @ 20:27:

[...]



Daar kun jij je werkelijk niets bij voorstellen? Heel apart.Nou ik ook niet. Het gaat om een Aziatisch vrouwtje, geen hells angel ofzo. En misschien huurt ze het huis gewoon om daar één of twee nachten per week te slapen omdat ze voor haar werk dan in de buurt is. Een hotel is ook niet alles en op de lange duur duurder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n buurvrouw. Het blijkt dat ze altijd nachtdiensten werkt en op een nacht of twee per week na altijd bij haar moeder is, waar ze voor zorgt.
Alle reacties Link kopieren
Dan bel je een keer met de wijkagent en meldt je het. Dan mag die verder bedenken wat en of er iets mee gedaan wordt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen zuivere thee.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 13 juni 2013 @ 20:24:

Zijn de gordijnen van alle kamers overdag open? Ook die van de slaapkamers?Ik vind het een hele relevante vraag hoor van Zara
Alle reacties Link kopieren
Maar ze is er doordeweeks ook nooit overdag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven