vreemd? huis onbewoond 1 nacht per week iemand aanwezig

13-06-2013 19:11 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen naast een huis wat 2 jaar geleden ' onderhands' verkocht is. Dat wil zeggen dat het nooit te koop heeft gestaan. Nu is het zo dat er 1x per week een Aziatische vrouw heel laat aankomt, er slaapt ( neem ik aan), en ' s ochtends weer vroeg weg gaat. Zo gaat het al 2 jaar hetzelfde. Haar aanspreken lukt niet echt, ze reageert nauwelijks. Wij dachten heel lang aan een wietplantage maar ze heeft geen afval e.d., ze brengt ook niks naar binnen of buiten qua materiaal.

Het kan van alles zijn maar echt zuiver voelt het niet.

Heeft iemand ervaring met iets soortgelijks? Wat zou het kunnen zijn?
love is enough...
Alle reacties Link kopieren
Misschien runt ze een bordeel.
I believe in good
quote:Kapitein_Onderdeurtje schreef op 13 juni 2013 @ 20:31:

[...]





Ik heb ook eens ooit gehoord dat chinezen nooit dood gaan op papier in NL omdat er gewoon een nieuwe voor in de plaats komt; ze schuiven gewoon een plekje door.

En ondertussen natuurlijk gewoon aow vangen.



Telegraaf verhalen... sensatie?











Maar wat doen ze dan met dat lijk, dat moet toch geborgen worden en geregistreerd?



Tja, Telegraaf,...toch kan er dan nog altijd een kern van waarheid in zitten. Wat jammer dat ik het artikel niet meer kan terug vinden
quote:Diztel schreef op 13 juni 2013 @ 20:48:

[...]











Maar wat doen ze dan met dat lijk, dat moet toch geborgen worden en geregistreerd?



Tja, Telegraaf,...toch kan er dan nog altijd een kern van waarheid in zitten. Wat jammer dat ik het artikel niet meer kan terug vinden Als je mensen kunt smokkelen kun je ook lijken smokkelen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 13 juni 2013 @ 20:48:

[...]

Maar wat doen ze dan met dat lijk, dat moet toch geborgen worden en geregistreerd?

iets met 'de Smaakpolitie' en 'niet welkom'...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Saté ajam!
I believe in good
Bizar...er gaan schokkende verhalen rond over de Chinese mensenhandel, in een boek van Stella Braam (dacht ik, zoek ik zo even op) gaat het daar ook over en hoe de Chinese maffia een lijk met een vlijmscherp mesje in kleine stukjes fileert zodat het uiteindelijk doorgespoeld kon worden door de w.c......onder de regie van een of andere sister Ping ...





Die zou ik dus niet als buren willen hebben
quote:himalaya schreef op 13 juni 2013 @ 20:50:

[...]





iets met 'de Smaakpolitie' en 'niet welkom'... Sambal bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 13 juni 2013 @ 20:50:

[...]





iets met 'de Smaakpolitie' en 'niet welkom'... Daar dacht ik ook meteen aan, maar ik dacht: 'nee, dat kan ik niet hardop zeggen X-D'
The time is now
Haha als ik dit zo lees moet ik toch eens kennis maken met mijn buren. Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik buren heb namelijk

En ik woon op de Wallen van Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 13 juni 2013 @ 21:01:

[...]

Daar dacht ik ook meteen aan, maar ik dacht: 'nee, dat kan ik niet hardop zeggen X-D'ik heb het ook niet hardop gezegd, alleen keihard getypt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik aan de andere kant van het land werk en een nieuwe vriend heb, is mijn huis ook vaker onbewoond dan bewoond.
Before you assume, there is this thing called asking.
Bewoners wonen tijdelijk in het buitenland en hebben de sleutel gegeven aan iemand die een dag in de week in de buurt werkt. Hoeft ze geen hotel te betalen. Zoiets .
Alle reacties Link kopieren
Kan zoveel zijn. Wees blij dat je geen overlastgevers naast je hebt, ik zou niet te snel naar de wijkagent gaan want wie weet wat voor buren je ervoor terugkrijgt.



Misschien is het huis wel helemaal niet verkocht, maar staat het wel leeg en wachten de eigenaars op betere huizenmarkttijden of zijn ze bijvoorbeeld voor een paar jaar het land uit en willen het niet verkopen. Als er dan niet regelmatig iemand slaapt, lucht en doucht gaat een huis enorm muf ruiken. Dus wie weet hebben ze haar ingehuurd om te zorgen dat het huis nog een beetje fris blijft, om eventuele post op te halen en te controleren of er geen lekkages en gebreken zijn?



Om diezelfde reden slaapt mijn broer elke week een nacht in het huis van mijn vader, die woont er ook zelf niet meer en het huis is moeilijk verkoopbaar. Wij hebben ook geen bord in de tuin staan trouwens, het huis is alleen te vinden voor wie gericht zoekt op Funda of op de site van de makelaar.
Ik vind het toch vreemd.



Misschien zit er onroerendgoed maffia achter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 13 juni 2013 @ 20:59:

Bizar...er gaan schokkende verhalen rond over de Chinese mensenhandel, in een boek van Stella Braam (dacht ik, zoek ik zo even op) gaat het daar ook over en hoe de Chinese maffia een lijk met een vlijmscherp mesje in kleine stukjes fileert zodat het uiteindelijk doorgespoeld kon worden door de w.c......onder de regie van een of andere sister Ping ...





Die zou ik dus niet als buren willen hebben Wat doen ze dan met de botten?
Alle reacties Link kopieren
Als de buren mijn broertje een wijkagent op zijn dak sturen om uit te zoeken waarom hij er maar 1 dag per week is, dan weet ik het trouwens wel. Dan ga ik het onderverhuren aan een paar metalheads met een grote versterker. Dat zal ze leren hun neus in andermens' zaken te steken.
quote:eefje1980 schreef op 13 juni 2013 @ 21:26:

[...]





Wat doen ze dan met de botten?Oplossen in coca cola.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 13 juni 2013 @ 20:50:

[...]





iets met 'de Smaakpolitie' en 'niet welkom'... dat verklaart een hele hoop
Alle reacties Link kopieren
Draagt ze dezelfde kleren als ze naar buiten komt? Waarom kan het niet het huis zijn van iemand die het huis leent/huurt of heeft gekocht omdat ze één keer per week daar ergens in de buurt moet zijn/werken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hangt er als ze thuis is ook altijd een emmer uit het raam?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 juni 2013 @ 21:35:

Hangt er als ze thuis is ook altijd een emmer uit het raam?

Huh?



Plemmer die stinkt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Spannend. Doet me denken aan het verhaal van de emmer voor het raam....
quote:Bergje65 schreef op 13 juni 2013 @ 21:39:

Spannend. Doet me denken aan het verhaal van de emmer voor het raam....Dabbedoelik .
Emmer? Plemmer?

Enlighten me please?
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit verhaal moest ik ineens denken aan een topic wat een hele tijd geleden geopend is. Daarin schreef iemand dat ze op een flat woonde en het idee had dat de buurvrouw ofzo overdag in haar huis was.



Weet iemand hoe dit topic ook alweer heette?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven