Vrijgezellenfeest

27-05-2015 02:47 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn met 14 meiden ( allen in de leeftijd van 28 tot 32 jaar) en we kennen elkaar pakweg 15 jaar.

De dag zelf is uitgestippeld, dat was niet te moeilijk.

De hele dag draait natuurlijk om de bruid, en ik weet als geen ander dat de bruid houdt van een (flink) geintje. Dus hadden wij het volgende bedacht.



Het gebeuren begint op de avond voor het daadwerkelijk feest.

Zij en ik spreken standaard af 1 week in de avond, en eten samen

Ons plan is dat ik die vaste avond ineens niet langs kom. Ze zal ongetwijfeld bellen, waarna ik haar uitleg dat mijn werk uitliep en ik haar bij mij uitnodig. Dit gebeurt regelmatig, dus zal geen argwaan wekken.

Bij mij aangekomen doet mijn vriend open die haar stilzwijgend een tas overhandigd en de deur weer dicht doet.

In de tas zit kleding voor 2 dagen, een tennis raket, een zwempak, een scooterhelm en andere spullen (allen van haar op toepassing) en een brief waar op staat dat ze naar adres x moet gaan ( adres van een vriendin ).

Vervolgens komt er een taxi de straat in die haar daadwerkelijk naar het adres brengt.

Aldaar zitten wij met zijn allen op haar te wachten, drinken we wijn, doen de standaard stomme vrijgezelle avond spelletjes, en laten haar om pakweg 1 uur weer naar huis brengen. In de veronderstelling dat dat haar vrijgezellen avond was.

De volgende ochtend om 10 uur kloppen we bij haar thuis aan om haar op te halen voor haar "echte"vrijgezellen dag. Natuurlijk met uitgebreid ontbijt.

Het verdere programma is iets te specifiek om hier te delen, dus dat hou ik voor mijzelf, maar het draait vooral om heel veel eten en drinken, zeg maar, dat, waar de bruid affiniteit mee heeft .



het gaat er vooral om dat de bruid van geintjes houdt. Zo'n "nep" feestje zou een goede grap kunnen zijn, en ik weet zeker dat ze er niks achter zoekt, tot wij de volgende ochtend met ontbijt aan de deur staan.



Wat vinden jullie van het "voor programma"?



edit: wat details veranderd ivm herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Snap alleen de toevoeging van de tas niet zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:keetje206 schreef op 27 mei 2015 @ 03:00:

Leuk! Snap alleen de toevoeging van de tas niet zo?De tas met attributen is om haar te verwarren. Er zitten twee kledingsetjes in ( gaat ze ergens overnachten?) Een zwempak ( iets met zwemmen, surfen, bodyboarden ( dat zijn haar hobby's) , scooter/ solex rijden? Kortom, het is iets om haar verwarring te brengen.
Alle reacties Link kopieren
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-05-2015 07:57
Reden: Spam verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk!

Alleen lijkt me het timen van de taxi dat die precies aan komt rijden wanneer zij de tas heeft gekregen best lastig, of hij staat er al eerder, of ze moet even wachten. Alhoewel, dat zal ook wel niet zo'n ramp zijn.
Leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
De voorpret is vaak nog leuke dan het feestje zelf (wat ook best lachen zal zijn!)
Alle reacties Link kopieren
En nu maar hopen dat ze niet op viva leest...
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee!
quote:redbuIIetje schreef op 27 mei 2015 @ 06:53:

En nu maar hopen dat ze niet op viva leest...Nou idd, is wel erg herkenbaar!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Alleen dat met die tas zou ik niet doen. Kan misschien wel voor teleurstelling en/of verwarring zorgen.
Ik vind het wel humor!
Alle reacties Link kopieren
quote:boterbloempje6 schreef op 27 mei 2015 @ 08:37:

Leuk! Alleen dat met die tas zou ik niet doen. Kan misschien wel voor teleurstelling en/of verwarring zorgen.Ze houdt wel van een geintje, dus met die teleurstelling/verwarring zal het wel meevallen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend leuk! Ik had het geweldig gevonden als ik de bruid was.

Veel plezier
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Super leuk!!

Maar eens met Redbull, het is wel heeeel herkenbaar geschreven. Als ze hier leest weet ze nu alles.

Ik zou even wat details weg halen ( zoals dat van de donderdag)
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Een collega van mij ging vorig jaar trouwen en we hebben hem op gegeven moment laten geloven dat zijn vrijgezellenfeest begonnen was, en dat was toen toch niet zo. Hij helemaal in de war, de rest om hem heen veel voorpret. Dat was op een leuke, onschuldige manier iemand een beetje in de zeik nemen zonder dat diegene in een koeiepak over het Damrak moet lopen.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal, ik heb even wat aangepast in de OP, daar heb ik eigenlijk niet aan gedacht.

Het timen van de taxi; degene die taxi rijdt is een bekende van ons, en krijgt een belletje van mij als ik contact met haar heb gehad. Of het helemaal aansluit word spannend, maar dat moet wel lukken.
Cool! Ik hoop dat het gaat lukken. Alvast veel plezier (maar dat komt wel goed met zo'n voorpret)!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het enig!

Veel plezier!!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven