VT Wonen - mooie muurkleur

01-03-2015 22:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn thuis druk op zoek naar een mooie kleur voor op de muur. Momenteel is er erg veel wit! Nu zag ik vandaag bij het tv-programma VT Wonen dat er een heel mooi blauw/grijze kleur op de wand is gebruikt (bij de wand van de TV). Iemand enig idee welke kleur dat exact is geweest? Ik weet dat ze het merk Histor gebruiken bij het woonprogramma, maar er zijn zoveel kleuren blauw/grijs!



We zijn zelf op zoek naar een warme kleur blauw/grijs voor in de woonkamer. Suggesties voor kleuren (en foto's!) zijn ook zeer welkom!
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je deze kleur ongeveer? Die zag ik voorbij komen en vind ik heel mooi.



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ze gebruiken meestal iets van de serie.



the color collection.



schildert ook heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hier zie je de kleur goed.







Op de vt wonensite komt wel te staan wat het allemaal is en waar te koop. Van vanavond staat het er nog niet op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Staat er toch wel op:





Kleur op de wand achter de bank: Gravel Grey, Expression Blue en Inflatable Blue: Histor



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tvp
Alle reacties Link kopieren
De styliste had het over een petrolkleur, maar ik heb geen idee welk merk/type het was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 maart 2015 @ 23:00:

Staat er toch wel op:





Kleur op de wand achter de bank: Gravel Grey, Expression Blue en Inflatable Blue: Histor



Maar welke van die drie is het nou? Want die kleur op de wand vind ik ook erg mooi
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het de donkerste variant die ik mooi vind; waar de planten stonden, grootste vlak aan de kant van de TV en aan de kant van de bank de meest rechter kleur. Ik heb even zitten googlen en volgens mij is het expression blue van de Histor colour collection. Ze noemden het op de TV een petrolkleur, maar ik zie het nergens terugkomen in de naam. Supermooie kleur in ieder geval! Ik denk dat ik het ga kopen zodra het in de aanbieding is
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-03-2015 19:06
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Ik heb je gestaft annelies



Ooit trouwens iets besteld bij www.xcarpets.nl

Zonde Van mijn Geld, slechte kwaliteit en service
Alle reacties Link kopieren
Dat is een oudblauwe kleur. Die hebben we hier op de muur zitten en onze keuken is in die kleur.

Ik vind het prachtig en ik denk dat ik er komende 10 jaar niet op uitgekeken raak, ik denk zelfs nooit.



Petrol lijkt er niet op. Dat is meer blauwgroen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 23 maart 2015 @ 18:53:

Dat is een oudblauwe kleur. Die hebben we hier op de muur zitten en onze keuken is in die kleur.

Ik vind het prachtig en ik denk dat ik er komende 10 jaar niet op uitgekeken raak, ik denk zelfs nooit.



Petrol lijkt er niet op. Dat is meer blauwgroen.Ik heb laatst bij de bouwmarkt naar de kleuren zitten kijken en begreep dat de kleur nogal mat is en het een soort schoolbordeffect heeft. Dat leek me echt niets dus we zijn uiteindelijk wel voor een blauwgrijze tint gegaan, maar niet in mat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven