Waar echt goede koelkastmagneten kopen?

08-01-2017 06:15 8 berichten
De koelkastmagneten die ik nu heb zijn leuk om te zien, maar heel slap, ze vallen er snel af.

Dus ik ben op zoek naar echt goede koelkastmagneten die heel stevig blijven zitten.



Wie weet waar ik die kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst bij de Hema magneten gekocht. Verschillende formaten en kleuren. Blijven goed hangen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook HEMA.

Geen problemen ermee.
Mooi, dan loop ik daar morgen even binnen.
Hoe meer leuke zooi op de magneten hoe zwaarder ze zijn een hoe lastiger ze blijven hangen. Magneten die vooral van magneet gemaakt zijn doen het het beste meestal.
Bij de kantoorboekhandel. Magneten voor white boards. Supersterk.

Alleen wel saai.
Alle reacties Link kopieren
Zijn nooit leuk om te zien die briefjes maar meestal zit hij al vast aan de keukentimer. Koop gewoon zo'n board dat daarvoor bestemd is. Zag ik niet iets bij Action voor drie euro of was dat ergens anders? Ikzelf heb een lei met krijtje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
M'n man heeft hier ergens online supermagnets gekocht. Die dingen zijn zo sterk dat ik ze soms niet eens van de koelkast krijg (en man moet vragen, of ze als alternatief tot de rand moet schuiven, en ze dan kan oppakken). Ik heb een hele jaarkalender op 2 magneetjes hangen, echt fijn. Ze bestaan in verschillende vormen, blokjes en cilindertjes, klein en enorm sterk, maar optisch niet heel bijzonder. Wel ver van portemonnees (bankpassen) en kleine kinderen weghouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven