Waar goede handdoeken

22-11-2014 13:26 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar koop je op dit moment mooie, en betaalbare handdoeken?

Wel graag in de aanbieding.
Ikea? prima handdoeken daar
Alle reacties Link kopieren
Met de spaaractie bij de Etos. Vijf zegeltjes sparen en dan koop je een handdoek voor een euro. Loopt tot eind december.
Alle reacties Link kopieren
HEMA. Geen aanbieding, maar betaalbaar en goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Hema hebben ze regelmatig kortingsacties op de handdoeken.

Die blijven heel lang mooi en zijn best betaalbaar.

Kwestie van even wachten op weer zo'n actie.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hema idd! Handdoeken zijn daar ook vaak in de aanbieding!
Ikea, zijn de beste qua prijs/kwaliteit.
De hemahanddoeken pluizen.
http://www.clicktobuy.nl/ ... lor-linea-badlakens-optie



Is dit niet wat? Ik wil zelf al mijn oude handdoeken ook vervangen en allemaal dezelfde aanschaffen. Iemand ervaring met click to buy?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 november 2014 @ 13:45:

De hemahanddoeken pluizen.En niet zo'n beetje ook. De dure hotelkwaliteit iig. Spijt als de haren op mijn hoofd van deze aankoop, na anderhalf jaar pluizen ze nog vreselijk bij mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 22 november 2014 @ 13:50:

[...]



En niet zo'n beetje ook. De dure hotelkwaliteit iig. Spijt als de haren op mijn hoofd van deze aankoop, na anderhalf jaar pluizen ze nog vreselijk bij mij.Heb deze al een jaar of vijf in gebruik: http://www.hema.nl/winkel ... &fh_secondid=pnl_99001380



Geen pluis en ook qua kleur nog net zo mooi als toen ik ze kocht.
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik gehad heavenorhell, maar die vond ik te dun.
Alle reacties Link kopieren
Handdoeken van de v en d zijn goed in mijn ervaring. Zien er na jaren nog prima uit. Beter dan de hema die ik ook heb.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind handdoeken van V&D vaak erg goed.
Am Yisrael Chai!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 22 november 2014 @ 13:50:

[...]



En niet zo'n beetje ook. De dure hotelkwaliteit iig. Spijt als de haren op mijn hoofd van deze aankoop, na anderhalf jaar pluizen ze nog vreselijk bij mij.Ik heb dit ook ontzettend lang gehad met nieuwe handdoeken. Na vele malen in de droger is dat nu eindelijk afgelopen, maar superirritant is dat. Doe je ze wel in de droger? Die blaast uiteindelijk alle losse pluizen er wel af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 november 2014 @ 13:45:

De hemahanddoeken pluizen.Ik weet niet welke jij ooit hebt gehad, maar ik heb nog nooit een pluisje gezien.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 22 november 2014 @ 14:02:

[...]



Ik heb dit ook ontzettend lang gehad met nieuwe handdoeken. Na vele malen in de droger is dat nu eindelijk afgelopen, maar superirritant is dat. Doe je ze wel in de droger? Die blaast uiteindelijk alle losse pluizen er wel af.Welke droger
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 22 november 2014 @ 13:50:

[...]



En niet zo'n beetje ook. De dure hotelkwaliteit iig. Spijt als de haren op mijn hoofd van deze aankoop, na anderhalf jaar pluizen ze nog vreselijk bij mij.



Ah okee, die heb ik dus niet.

Ik heb de goedkopere variant. Prima handdoeken, gaan járen mee.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik had eerder moeten beginnen met sparen voor die Etos zegeltjes

Eergisteren nog wat bij Etos gekocht voor 20 euro, eens kijken of ik daar nog zegels bij kan krijgen...
Alle reacties Link kopieren
V&D heeft nu een actie trouwens, 2+1 gratis. Erg goede handdoeken, veel beter dan de Hema, vind ik.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Mijne komen bij Action weg. Hebben ze al jaren, worden veel gebruikt en zijn nog super.

En ze zijn heel goedkoop.



Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel eens mindere verhalen over de action handdoeken heb gelezen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Heb dan ook waarschijnlijk de goedkopere handdoeken van de HEMA, want nog nooit een pluisje gezien en de kleuren blijven mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik stem ook voor Ikea, goed kleur- en lusvast.
Ik heb ooit eens een hele set gekocht bij de Makro en die zijn nu, na 8 jaar, nog steeds heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben Ikea voor onszelf en Hema voor de kinderen (maatje kleiner). Beiden prima handdoeken. Ik vind die van de Hema wat zachter, die van de Ikea werden al snel wat stug.
Zonder oorzaak geen gevolg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven