Waar goede prijs-kwaliteit verhouding foto op canvas?

09-04-2010 19:29 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
1001 aanbieders van foto's op canvas. Wie is er over een bepaalde site/bedrijf te spreken over zowel de prijs als de kwaliteit? En wat is beter om aan te leveren, de grootste maat (aantal KB's) of zegt dat niets over de kwaliteit?
Alle reacties Link kopieren
www.herinneringenoplinnen.nl



Hebben bijna altijd wel een bepaald formaat in de aanbieding, heb hier nu 2x iets besteld, beide keren erg tevreden.
Herinneringen op linnen vind ik de beste prijs kwaliteit, m.i.

De grootste foto die je hebt lever je aan.
Hahaha die dus
Hier is kort geleden nog een topic over geopend, Kijk maar.

Misschien heb je daar wat aan.
Alle reacties Link kopieren
ik heb er pas een besteld op print-things.nl

Was wel redelijk duur, maar kreeg korting.



Als je ING-rentepunten hebt kun je daar namelijk een kortingsbon bestellen voor deze site.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel groot schilderij besteld via www.webprint.nl Een tijdje terug hadden ze 30 procent korting op foto's op canvas. En ze zijn al niet duur Kwaliteit is goed!
Alle reacties Link kopieren
Als stelregel voor de kwaliteit van je foto's mag je uitgaan van hoe hoger het aantal KB's, hoe beter de kwaliteit van de foto.



Vaak zie je ook bij de verschillende aanbieders een voorbeeld/voorspelling van de kwaliteit via een rood/oranje/groene kleur indicatie.



Ook kan je in windows explorer (via rechtermuisknop) de afmetingen zien van je foto. Deze worden meestal ook aangegeven op de website van de aanbieder.



Als laatste tip wil ik je graag meegeven waar je de prijzen van de verschillend aanbieders kan vergelijken: http://www.fotovergelijk.nl/foto-op-canvas/
Alle reacties Link kopieren
- verwijderd -
Alle reacties Link kopieren
quote:palmboom24 schreef op 09 april 2010 @ 20:40:

ik heb er pas een besteld op print-things.nl

Was wel redelijk duur, maar kreeg korting.



Als je ING-rentepunten hebt kun je daar namelijk een kortingsbon bestellen voor deze site.



ha die heb ik ook besteld. Wil graag een foto op 110x70 (maten zo uit mijn hoofd weet niet zeker) maar groot dus. Ben alleen zo bang dat de kwaliteit slecht gaat worden ofdat ik allemaal blokjes zie. Ook is de foto vooral oranje/bruin (woestijn bij zonsondergang) dus ben een beetje bang dat die kleuern overlopen in de rest van de foto!



Hoe was jouw afbeelding? en hoe groot heb je het laten doen?

groetjes



edit: ik heb even op de site gekeken en het gaat om 120x80 cm. Die van 100¤ dus.
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies is Foto op canvas.nl Heb hier deze maand meerdere foto's op canvas besteld. Haarscherp, prima verpakt en goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de afwerking was top.



Voorheen bestelde ik bij de Hema, hier was ik ook tevreden over alleen deze hebben beperkte formaten.



Gr. Jessica
Alle reacties Link kopieren
Canvascompany is mij heel goed bevallen. Soms ook mooie aanbiedingen!
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat ben ik ook tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met https://www.kerstpakkette ... tpakketten/foto-op-canvas?
Alle reacties Link kopieren
Als je meer info wilt voordat je gaat bestellen kan je kijken op foto op canvas bestellen.nl erg handig
Alle reacties Link kopieren
mij is FotoOpCanvas.nl heel goed bevallen. had hem binnen een dag in huis. keurige prijs voor een mooi doek! http://goo.gl/RwbP8b

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven