Waar kan ik goedkopere geurkaarsen kopen?

19-02-2017 11:04 51 berichten
Ik heb als cadeau geurkaarsen van rituals gehad van die grote die zijn 42 euro per stuk vind ik te duur voor 1 geurkaars. Ze ruiken ook zo lekker



Waar kan ik grote geurkaarsen goedkoper krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Primark

Kruidvat
Alle reacties Link kopieren
Moeten het kaarsen zijn of waxinelichtjes? Bij de action heb je geurwaxinelichtjes. Bij de Jumbo heb je iets soortgelijks maar dan in een glas.
wij slapen nooit.
Je bedoeld die van rituals goedkoper? Of in het algemeen grote, goedkopere geurkaarsen?



Ik heb yankee candles. Die zijn €29,- voor een large jar van 150 branduren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van de vanille kaarsjes van ikea, kosten ook geem drol.
Alle reacties Link kopieren
Maak ze zelf bv. met je favorite parfum. Google even of kijk op Youtube.e
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Met 3 lonten en intense geur.
Mijn ervaring is wel dat de hele goedkope geurkaarsen zoals van Ikea en ook die van ambi pur, minder lekker ruiken en die van Ikea ruik ik na een tijdje helemaal niet meer. Een medewerker van Ikea heeft me eens verteld dat alleen in de bovenste laag van hun kaarsen geur zit. Zou me niets verbazen, want ik ruik die dus niet meer als ze wat verder opgebrand zijn.
Die van rituals ruiken zo lekker de volgende dag ruik je het nog door het huis.
Ik ben weer zo'n type die overal een kaars wil neerzetten In de badkamer slaapkamer woonkamer. Dan ben je wel heel veel geld kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Bij Xenos hebben ze ook veel verschillende kaarsen.
Met goedkope kaarsen kun je over een jaar je huis opnieuw schilderen...

Daar komt een enorme zwarte troep vanaf.
quote:sinnombre schreef op 19 februari 2017 @ 11:16:

Met goedkope kaarsen kun je over een jaar je huis opnieuw schilderen...

Daar komt een enorme zwarte troep vanaf.Dat zegt mijn vriend ook. Hij blaast ze dan ook uit als ze aan staan. Zo ongezellig.
quote:Whomi schreef op 19 februari 2017 @ 11:09:

Mijn ervaring is wel dat de hele goedkope geurkaarsen zoals van Ikea en ook die van ambi pur, minder lekker ruiken en die van Ikea ruik ik na een tijdje helemaal niet meer. Een medewerker van Ikea heeft me eens verteld dat alleen in de bovenste laag van hun kaarsen geur zit. Zou me niets verbazen, want ik ruik die dus niet meer als ze wat verder opgebrand zijn.Ja klopt je ruikt het even en dan niet meer.
Gewoon niet. Vieze stinkmeuk. Zonde van je geld en je luchtkwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
De geurkaarsen van Spaas zijn lekker. Vooral de vanille geur en dan die met het transparante bakje, dat ziet er mooier uit dan zo'n zilver waxinelichtje vind ik.
Ja en?
Je kunt ook met zakjes of olie een geur in je huis hebben. Dille & Kamille heeft best lekkere geuren. Zij hebben ook kleinere kaarsen, kun je nog eens variëren.
quote:Ttass30 schreef op 19 februari 2017 @ 11:18:

[...]





Dat zegt mijn vriend ook. Hij blaast ze dan ook uit als ze aan staan. Zo ongezellig.

Uitblazen moet je sowieso niet doen. Ik doof ze met een kaarsendover. Bij blazen heb je vaak dat er roetdelen van de lont in de hete wax komen en dan is je kaars dus vervuild. Ik knip voordat ik de kaars aansteek ook altijd de lont met een speciale lontenknipper. Dat voorkomt ook walmen. En voor mijn yankee candles heb ik een illuma lid candle topper. Deze zorgt voor een gelijkmatige warmteverdeling in de pot en daardoor brand hij gelijkmatiger op. Je krijgt dan geen kuil in je kaars met van die niet opgebrande randen.



quote:Fee-de-Goede schreef op 19 februari 2017 @ 11:20:

Gewoon niet. Vieze stinkmeuk. Zonde van je geld en je luchtkwaliteit.Dat mag iedereen voor zich weten toch? Ik heb standaard een geurkaars aan. Ik vind dat lekker. Maar ik begrijp dat ik het moet laten omdat jij het vies vind? Aparte gedachtengang als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kijken naar waxmelts.
quote:Whomi schreef op 19 februari 2017 @ 11:26:

[...]



Uitblazen moet je sowieso niet doen. Ik doof ze met een kaarsendover. Bij blazen heb je vaak dat er roetdelen van de lont in de hete wax komen en dan is je kaars dus vervuild. Ik knip voordat ik de kaars aansteek ook altijd de lont met een speciale lontenknipper. Dat voorkomt ook walmen. En voor mijn yankee candles heb ik een illuma lid candle topper. Deze zorgt voor een gelijkmatige warmteverdeling in de pot en daardoor brand hij gelijkmatiger op. Je krijgt dan geen kuil in je kaars met van die niet opgebrande randen.



[afbeelding]Ik heb nu een kaars waarvan de lont verstopt is. Ik kan hem nu niet meer aan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 19 februari 2017 @ 11:08:

[img]http://www.enfait.nl/wp-content/uploads ... .35.07.png[/img]Jaaaa, deze is zooooooo lekker!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Normaal ben ik niet zo van de geurtjes in huis behalve dan op de wc. maar deze is echt geweldig en helpt ook om kookluchtjes etc te verdrijven
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Overstappen op Lampe Berger / Ashleigh & Burwood ?

Ander systeem en geen roetvorming.

Hoeft maar een half uur aan.

Kan zelfs geurloos.



Ik heb isopropylalcohol besteld in Duitsland, aanlengen met demi-water, en je bent voor minder dan 4 euro per liter klaar.



Ervaring met Lampe Berger gezocht





https://www.vanlookeren.c ... roken-deze-donkere-dagen/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven