Waar koop je een stevig binnenkussen?

23-09-2016 07:32 12 berichten
Voor een kussenhoes zoek ik een stevig binnenkussen van 50x50 cm. Maar bij Xenos en Hema hebben ze alleen dunne, slappe binnenkussen.

Vanmiddag ga ik naar Leenbakker en kwantum, hoopelijk hebben ze daar zoiets.



Maar misschien heeft iemand nog een tip? In welke winkel kun je zo'n binnenkussen krijgen?

Het is voor een verjaardag dus ik moet hem vandaag hebben, dus via internet kan het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op de bank twee goedkope ikea kussentjes per kussenhoes, dat is een stukje steviger.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen binnenkussen kopen. Bij de Action hebben ze stevige kussens. Hoes eraf halen en gewoon daar de hoes overheen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik prop er altijd een te groot kussen in, anders wordt het nooit stevig haha
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 23 september 2016 @ 07:58:

Ik prop er altijd een te groot kussen in, anders wordt het nooit stevig haha

Ik ook bij de Hema hoofdkussen voor 5 euro die prop je erin, dan heb je een mooi stevig kussen. Mocht dat nog te weinig zijn, omdat de hoes groot is heb ik er ook wel eens twee in gepropt.

Misschien heb je nog een oud hoofdkussen ergens liggen, die kun je ook gebruiken. dons geeft het mooiste effect.
Alle reacties Link kopieren
2 ikea kussentjes erin.
Bedankt voor de tips!



Ik heb nog hoofdkussen over dus ik zal eens kijken of ik daar iets mee kan.

Anders zo even naar de action of inderdaad 2 kussens erin proppen.
Inderdaad de vulling van 1 of 2 goedkope hoofdkussens erin doen. Dat is een tip die ik van een verkoopster bij Leen Bakker kreeg. Veel goedkoper dan een duur binnenkussen kopen dat ook nog te slap is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn 50x50 kussentjes twee binnenkussens van de zeeman gepropt, nu zijn ze mooi stevig, anders worden het inderdaad van die flubberkussens.
Alle reacties Link kopieren




Ik dacht altijd dat ik de enige was. Mijn man schiet vaak in de lach als ik de hoezen eens was, dan liggen er veel meer kussentjes op de bank te wachten op die schone hoezen.

Hier dus ook telkens twee flubberkussens in één hoes, probleem opgelost.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Man heeft hier ook al eens heel verdwaasd naar de bank gekeken; "zoveel kussens hadden we toch helemaal niet?"
Alle reacties Link kopieren
Ikea heeft naast die hele goedkope kussentjes ook kussentjes met verenvulling. Ik heb die nu gekocht en die blijven veel mooier. Zijn ook wat zwaarder en de vorm blijft er mooi in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven