Waar kun je normaal wonen in Utrecht zonder onbeleefd kinder

22-07-2016 13:39 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waar je gewoon kunt wonen in Utrecht . Ik heb een huurhuis nodig in een veilig buurt met 3 slaapkamers kan iemand helpen ????
Alle reacties Link kopieren
Het misschien buiten een grote stad gaan zoeken? Dorpje buiten de stad bijv.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat er dingen tegen je raam worden gegooid?
Hoelang sta je al ingeschreven als woningzoekende?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet, wil je ergens wonen waar het veilig is voor je kinderen?

Of ergens waar geen onbeleefde kinderen zijn die spullen tegen je ramen gooien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Joyce48 schreef op 22 juli 2016 @ 13:41:

Hoe komt het dat er dingen tegen je raam worden gegooid?
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen in Zuilen krijgt dingen tegen zijn raam gegooid. Wat is er gebeurd?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Er wonen bij mij veel kinderen die het leuk vinden om zulke dingen te doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Monatala schreef op 22 juli 2016 @ 13:47:

Niet iedereen in Zuilen krijgt dingen tegen zijn raam gegooid. Wat is er gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Nee inderdaad maar gister kregen we opeens wat tegen het raam gegooit en hoorde je kinderen wegrennen
Ik dacht aan Leidse Rijn of Overvecht
Alle reacties Link kopieren
quote:Joyce48 schreef op 22 juli 2016 @ 13:41:

Hoe komt het dat er dingen tegen je raam worden gegooid?Sommige buurten zijn gewoon k*t buurten?
Alle reacties Link kopieren
Zoek je een sociale huurwoning of mag het ook particulier zijn? Je weet neem ik aan dat er nogal een tekort is aan woningen in Utrecht en dat de betere buurten zomaar een wachttijd van 10-15 jaar kennen, zeker als je een eengezinswoning zoekt?



Overigens vraag ik mij af waarom kinderen dingen tegen jouw ramen zouden gooien, is er iets gebeurd? Ik ken behoorlijk wat mensen die in Zuilen wonen of gewoond hebben en heb hier nog nooit van gehoord. Lijkt me zonde om meteen te gaan verhuizen als dit 1 keer gebeurt, maar misschien is er meer aan de hand natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Lunetten of Hoograven, maar ook daar geldt er zijn betere en minder fijne stukken. Voor je koopt of huurt dus buurt verkennen en met mensen praten.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat geen buurt met 'geen-kattekwaadgarantie'.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Heb je inschrijfjaren bij de woningbouw?

Al eens met de buren gepraat of zij ook problemen met die kinderen hebben? Misschien kun je eens met de ouders praten? Via de politie vragen om eens op te letten vragen, of vragen of zij weten waar ze wonen.

En anders een Deense dog kopen en zijn hok voor de voordeur zetten.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnetje1080 schreef op 22 juli 2016 @ 14:00:

Zoek je een sociale huurwoning of mag het ook particulier zijn? Je weet neem ik aan dat er nogal een tekort is aan woningen in Utrecht en dat de betere buurten zomaar een wachttijd van 10-15 jaar kennen, zeker als je een eengezinswoning zoekt?



Overigens vraag ik mij af waarom kinderen dingen tegen jouw ramen zouden gooien, is er iets gebeurd? Ik ken behoorlijk wat mensen die in Zuilen wonen of gewoond hebben en heb hier nog nooit van gehoord. Lijkt me zonde om meteen te gaan verhuizen als dit 1 keer gebeurt, maar misschien is er meer aan de hand natuurlijk.Wij hebben niks verkeerds gedaan maar misschien komt het doordat wij van aziatische afkomst zijn maar we praten prima nederlands gewoon
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of het daar een beetje betaalbaar is , maar wij komen vaak in leersum/doorn.



Naar mijn idee heel rustig.
Alle reacties Link kopieren
Kijk anders in overvecht of centrum of lunneten of maarssen bilthoven
Je hebt neem ik aan zelf kinderen, aangezien je drie slaapkamers 'nodig hebt'. En wil je nu om een incident verhuizen, of is er een structureel probleem? Bij dat laatste, schakel buurtregisseur / buurtbemiddeling in.
Alle reacties Link kopieren
Lunetten!
Alle reacties Link kopieren
quote:MalissaW schreef op 22 juli 2016 @ 13:49:

Nee inderdaad maar gister kregen we opeens wat tegen het raam gegooit en hoorde je kinderen wegrennen

Dus er is 1 keer iets gebeurd en nu wil je meteen ergens anders gaan wonen?

Zuilen lijkt me verder dikke prima. Ook aan gedacht dat het misschien per ongeluk gebeurd kon zijn? En dat kinderen wegrenden omdat ze bang waren dat jullie boos zouden worden?

En ook al was het wel expres, ja dat is vervelend, maar ook niet heel vreemd in buurten waar kinderen wonen. Kinderen doen stomme dingen. De volgende keer zou ik proberen om te kijken of je ze aan kan spreken of zien welke kinderen het zijn en met de ouders gaan praten.
Misschien een idee om eerst eens met de ouders te gaan praten als dit vaker gebeurt?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat hier veel meer aan de hand is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven