Waar wonen?

24-08-2012 21:26 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een nieuwe baan gekregen in Boxmeer en nu zoek ik huisvesting in de buurt. Welke plaats adviseren jullie? Boxmeer of Cuijk of nog ergens anders?



*ben voorlopig afhankelijk van openbaar vervoer, fiets en m'n benen*
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:chocs schreef op 24 augustus 2012 @ 22:23:

En Malden heefteen treinstation

@helena2 ik heb in Gennep en Ottersum gewoond, maarin Ottersum heb je alleen een heel erg lekkere ijswinkel, snackbar, bakker en kerk. Dat vind ik net wat te weinig. En bus in ottersum is ook niet alles.Ach ja, misschien word ik verblind door de ijswinkel dan. Maar ik vind het er zo gezellig uitzien daar. En echt mooie huizen. Er zitten toch ook restaurantjes? Bus weet ik eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:snjokorn schreef op 24 augustus 2012 @ 22:22:

Uden heeft een vliegveld (m'n brevet is dan wel verlopen maar het blijft leuk, die vliegtuigen en vliegtuigjes) maar ja, geen goede OV verbinding dus Haha, dat vliegveld is de Vliegbasis Volkel net buiten Uden
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottecharles schreef op 24 augustus 2012 @ 22:24:

Uden een vliegveld?





Vlakbij, Vliegbasis Volkel....



*en ik ben al weer mosterd*
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Zit je in het leger dan?
Alle reacties Link kopieren
St Anthonis ook leuk.

En Beugen ligt tegen Boxmeer aan. Klein, maar ook leuk, maar geen supermarkt ofzo. Het ziekenhuis ligt ook meer aan de Beugense kant dan in Boxmeer, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tataaa schreef op 24 augustus 2012 @ 22:26:

Er zijn veel luke plaatsen in de omgeving, venray, cuijk en boxmeer zelf.



Ga er eens rondrijden, het is de moeite waard!Dat is dus een beetje m'n probleem, kan niet even heen en weer om te kijken. Moet het vanaf een afstand regelen (maar vind het ook wel leuk en spannend om in het diepe te springen en dan te zien waar ik uitkom).
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog; het ziekenhuis lag eerst in Beugen, maar ze hebben het Boxmeers gemaakt. Omdat de babies anders als geboorteplaats Beugen zouden hebben. En dat is helemaal niet fijn met de metworst .



Ja ja Snjokorn, google daar maa eens op, haha
Alle reacties Link kopieren
Restaurantjes zitten er niet meer in Ottersum, of je moet de plaatselijke frietboer eronder tellen en het toetje bij de overbuurman (heldro-ijs!)
Volkel is wel een compleet apart dorp op zich zeg maar. En vliegbasis Volkel is een militair veld.
Alle reacties Link kopieren
quote:speklap schreef op 24 augustus 2012 @ 22:26:

Even off topic,,,,,



Chocs; wij gingen vroeger altijd speciaal naar Ottersum om ijs te halen ( moest ik even kwijt, jeugd sentiment haha )Dan heb ik vast een leuk fietstochtje voor de boeg
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Uden, niet doen, omhoog gevallen stadje, slecht OV, veel saaie wijken

Ottersum vind ik een gat

Malden is wel duurder, maar heeft wel neer

Cuijk: heeswijckse kampen (dacht ik, wijk aan de noordkant) is volgens mij best leuk (tenminste ik ken een aantal leuke mensen die daar wonen)

Boxmeer, volgens mij ook wel leuk, klein centrum, wel OV.



Als je voorlopig geen auto hebt, dan zit je volgens mij vast aan de spoorlijn Venlo Nijmegen , of de dorpjes eromheen.

Er liggen heel wat dorpjes net naast Boxmeer: sambeek, beugen, oeffelt: weinig voorzieningen, wel aardig. Gennep en St. Anthonis hebben wel wat meer, maar blijven ook klein.
Alle reacties Link kopieren
@helena2: waar kom jij vandaan dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:helena2 schreef op 24 augustus 2012 @ 22:32:

Zit je in het leger dan? Nope (had ook wel stoer geweest maar daar ben ik nu te oud voor vind ik).
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Niet uit Boxmeer, maar werk daar. En zie vrij veel van de dorpen eromheen. Woon op een klein uurtje rijden ( inde spits).
Alle reacties Link kopieren
Kijk, Sannie 2 is heel duidelijk. Laat Ottersum maar vallen van je lijst. Een gat zonder restaurantjes meer. Toch te klein lijkt me dan.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op funda, dan krijg je een beeld van de plaatsen/wijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocs schreef op 24 augustus 2012 @ 22:29:

Maar Cuijk zou ik niet eens overwegen!



Hahaha, wrijf het er nog maar even in voor het geval de boodschap nog niet overgekomen is.



Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:sannie2 schreef op 24 augustus 2012 @ 22:34:

Uden, niet doen, omhoog gevallen stadje, slecht OV, veel saaie wijken

Ottersum vind ik een gat

Malden is wel duurder, maar heeft wel neer

Cuijk: heeswijckse kampen (dacht ik, wijk aan de noordkant) is volgens mij best leuk (tenminste ik ken een aantal leuke mensen die daar wonen)

Boxmeer, volgens mij ook wel leuk, klein centrum, wel OV.



Als je voorlopig geen auto hebt, dan zit je volgens mij vast aan de spoorlijn Venlo Nijmegen , of de dorpjes eromheen.

Er liggen heel wat dorpjes net naast Boxmeer: sambeek, beugen, oeffelt: weinig voorzieningen, wel aardig. Gennep en St. Anthonis hebben wel wat meer, maar blijven ook klein.Dank je wel. Dit idee had ik inmiddels zelf ook al.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:Tataaa schreef op 24 augustus 2012 @ 22:38:

Kijk eens op funda, dan krijg je een beeld van de plaatsen/wijken.Funda (en ook Pararius) heb ik al in m'n favorieten staan maar omdat de verhuizing nu zo dichtbij komt wilde ik wat specifiekere informatie.
Snjókorn falla, á allt og alla
Sint Anthonis zou ik niet doen, dan liever Boxmeer. Als je met de trein moet, is Venray of Vierlingsbeek ook ngo het overwegen waard. Verder vooral heel veel kleine dorpjes hier met slecht OV. Dus als je daarvan afhankelijk bent zou ik toch liever kiezen voor Boxmeer zelf of Venray/Vierlingsbeek/Nijmegen. Als je wilt fietsen kun je natuurlijk nog voor dorpjes in de buurt gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:helena2 schreef op 24 augustus 2012 @ 22:38:

Kijk, Sannie 2 is heel duidelijk. Laat Ottersum maar vallen van je lijst. Een gat zonder restaurantjes meer. Toch te klein lijkt me dan.Een supermarkt, een leuke winkelstraat en mogelijkheden om buiten de deur te eten zijn wel het minimum ja.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
http://www.funda.nl/huur/ ... 7310723-schoolstraat-4-p/



Dit appartement is bovengelegen het winkelcentrum, echt een topper ! of wat dacht je hier van ?



http://www.funda.nl/huur/malden/huis-47 ... linker-17/



Dit huis staat op zo'n 5 minuten loopafstand van het centrum.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een poll moeten starten



Boxmeer staat op 1

Malden, Venray/Vierlingsbeek op gedeelde tweede plaats
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en cuijk als gevaarlijk, dat herken ik niet.

Er zijn leuke wijken en goede voorzieningen als: vlak aan de snelweg, ns-station, leuk centrum met hema, xenos, boetiekjes en leuke restaurantjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tataaa schreef op 24 augustus 2012 @ 22:44:

Oh ja, en cuijk als gevaarlijk, dat herken ik niet.

Er zijn leuke wijken en goede voorzieningen als: vlak aan de snelweg, ns-station, leuk centrum met hema, xenos, boetiekjes en leuke restaurantjes.En op woensdag is er markt (maar die was niet groot)
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven