Wanneer komt Mediamarkt weer met 21% korting ?

27-12-2014 10:49 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand dat ?



Ik moet wil een nieuwe contactgrill, maar volgens mij is het financieel onverstandig om die juist in deze gezellige periode te kopen. Ik zou balen als ze over een week ineens een stuk goedkoper zijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Over acht dagen.
Kijk nu vast wat je zou willen bij MediaMarkt. Als dan de 21% 'actie' komt dan weet je precies hoe je bedonderd wordt.
quote:eldorado schreef op 27 december 2014 @ 10:52:

Over acht dagen.Echt? Dan zijn de prijzen nu misschien al opgeslagen, dan wordt het lastig vergelijken. MediaMarkt doet er meestal eerst ongeveer 20% op en dan 21% af!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 27 december 2014 @ 10:53:

Kijk nu vast wat je zou willen bij MediaMarkt. Als dan de 21% 'actie' komt dan weet je precies hoe je bedonderd wordt.+1
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen bel ze op en vraag het ze
Maar goed, stel dat je twee seconden de tijd neemt om na te denken: zou het erg voor de hand liggen dat een winkel dit soort acties ruim van te voren aankondigt?
quote:sandt2.0 schreef op 27 december 2014 @ 10:56:

[...]





Echt? Dan zijn de prijzen nu misschien al opgeslagen, dan wordt het lastig vergelijken. MediaMarkt doet er meestal eerst ongeveer 20% op en dan 21% af!Prenatal ook. Geinig toch
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zeg:



Kijk minstens een week tevoren naar de dan geldige prijzen.

Vorig jaar ging ik voor een telefoon die juist duurder bleek dan goedkoper in die periode, je wordt echt bedondert waar je bij staat.

Enne, die telefoon toen uiteraard niet gekocht.
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb zoiets een keer meegemaakt bij een andere, nu failliete, keten: de wasmachine was in de actie duurder dan de week ervoor zonder actie. Het hielp toen ik mijn ongenoegen heel luid ruchtbaar maakte midden in de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt tijdens de BTW-vrije dagen geen 21% korting maar 17% korting.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je moet kijken naar welke je wil, en dan 's nachts op zoek gaan naar aanbiedingen. Die nachtaanbiedingen zijn vaak maar een paar uur geldig, maar wel een super goeie deal.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is het zeker niet bij alle producten zo dat de prijs eerst omhoog gaat. Ik wilde vorig jaar een lens en ik wist precies wat die kostte, want ik keek er al vrij lang naar, had prijzen vergeleken met andere winkels. Die lens was tijdens de BTW-dagen echt een stuk goedkoper.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Pantax schreef op 27 december 2014 @ 11:06:

[...]





Prenatal ook. Geinig toch Wat wij, buiten de actie gekocht hadden voor 100 euro, had de buurman gekocht met 21% korting. Van 120 voor 95! Goh wat een koopje buurman!
Alle reacties Link kopieren
http://mediamarkt.winkelacties.nu/btw-actie-2015/



De datum van de MediaMarkt ‘BTW Weg ermee’- actie blijft ieder jaar tot het laatste moment geheim.



Waarschijnlijk is er weer één in januari.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
De effectieve is dan overigens 17%, lees ik net ergens.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Als ze de prijzen langzaam aan weer eerst omhoog hebben gedaan, Je weet dat zulke acties nep zijn he?
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 11:25:

Als ze de prijzen langzaam aan weer eerst omhoog hebben gedaan, Je weet dat zulke acties nep zijn he?Je kunt toch vantevoren de prijs vergelijken met andere winkels?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
quote:Francelle schreef op 27 december 2014 @ 11:29:

[...]



Je kunt toch vantevoren de prijs vergelijken met andere winkels?



Dat kan, je kan ook gewoon buiten zo'n actie om dingen vergelijken en halen bij de goedkoopste.

Maar ik wilde alleen even aangeven dat die btw acties doorgestoken kaart zijn net als de Sint en Kerst aanbiedingen vaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 11:31:

[...]





Dat kan, je kan ook gewoon buiten zo'n actie om dingen vergelijken en halen bij de goedkoopste.

Maar ik wilde alleen even aangeven dat die btw acties doorgestoken kaart zijn net als de Sint en Kerst aanbiedingen vaak.

Ik weet niet of die btw-aktie echt doorgestoken kaart is. Dat kan hoor. Ik zou kijken welke grill wil ik, wat kost hij nu ongeveer en heb ik het er voor over om twee weken te wachten op de aktie van de Mediamarkt.



Op 100 euro kan dat weer 17 euro schelen.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Ik zou gewoon vergelijken op internet (met bol.com bijv), want als ze korting geven, reken er dan maar op dat de basisprijs eerst flink is verhoogd zodat ze er nog dik op verdienen met die zogenaamde korting.
Alle reacties Link kopieren
Bol is standaard ook gierend duur.



Ik weet van een paar jaar geleden dat ze rond week 3 met de btw-actie bezig waren. Vorig jaar ook geloof ik. Dus zal dit jaar wel weer zo zijn. Eerst dus even de prijzen in de gaten houden...
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
De grill die ik wil kost tussen de 60 en 65 euro (internetprijzen + winkelprijzen).

Bij Mediamarkt schommelt hij tussen 60 en 62 euro.



Ik weet wel dat het standaard helpt om in de winkel naar hun eigen site te surfen en daar staan producten vaak goedkoper dan in de winkel, je krijgt dan wel hun internetprijs.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
op 28 januari vanaf 18:00 uur zijn de BTW dagen bij Mediamarkt weer...
Alle reacties Link kopieren
Dank je !!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven