Wat ga jij doen in de kerstvakantie?

18-12-2013 10:17 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ter inspiratie een topic over de kerstvakantie. Ik weet nog niet hoe lang ik precies vrij neem maar ik wil graag:



- gaan schaatsen

- in een goed restaurant konijn eten

- bios

- ravotten met neefje/nichtje in bos ofzo

- uitgebreid koken / bakken

- kerst en oud en nieuw vieren met familie en vrienden



Wat gaan jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Kerstvakantie? Ik heb alleen 1e en 2e kerstdag vrij en die zijn al behoorlijk volgepland met eten (maken) en familiebezoekjes.
Alle reacties Link kopieren
Voor heel veel mensen is het de drukste werkperiode van het jaar
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in het volwassenenonderwijs en ik heb ruim twee weken vakantie, die morgen beginnen! Ik ga kerst vieren, naar Londen met m'n vriend en tussendoorleren voor examens na de vakantie. Sowieso fijne vakantie alvast allemaal!
Studeren. Leuke docenten die alle deadlines in de eerste week na de kerstvakantie stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Je weet nog niet hoe lang je vrij neemt? Kun je dat nu nog beslissen dan voor volgende week? Of ben je zelfstandig ondernemer ofzo?

Op mijn werk was van de zomer alles al vastgelegd voor de kerstperiode.
Ik ben verhuisd naar een uni met een échte kerstvakantie. Geen deadlines of tentamens meteen zodra de vakantie voorbij is, zoals ik gewend was.

Nu heb ik dus geen flauw idee wat ik met die twee weten aan moet, maar ik ga in ieder geval muziek maken, breien, lezen en wat vrienden in thuisstad zien. Misschien ook nog wel wat mountainbiken met mooi weer
Ik heb maar 1 week vrij.

Daarin ga ik:

- slapen

- DVD's kijken

- naar de film met zoon

- de zooi op de zolder fotograferen en op marktplaats zetten

- een paar verjaardagen af

- eten bij familie (2x)

- de studeerkamer opruimen

- leren Ukelele spelen



Volgens mij kom ik nu al tijd te kort...
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, wij gaan een dagje naar Antwerpen, oma's bezoeken, naar de film met nichtje en lekker sporten (goed plannen want sportschool is veel dicht deze dagen).
Kerst vieren

Oud en nieuw vieren

Beide feesten voorbereiden (kerst met 15 mensen)

Naar het Rijksmuseum

Het huishouden beetje bijhouden

Twee weken zij zo om, kerst valt gelukkig niet in het weekend dus Sandtman heeft ook wat extra vrij!
Alle reacties Link kopieren
Rond de kerstdagen gaan we een midweekje naar Centerparcs. Heerlijk! De kinderen zijn dol op zwemmen en zien er al naar uit Mogelijk dat we daar nog een dagje kerstvisite krijgen van mijn familie.



Verder hangt het vooral af of de kinderen bij ons zijn of niet. Er van uitgaande dat ze wel naar hun moeder gaan, hebben wij het rustig. Ik ga dan wat uitgebreider koken, vaker wandelen met de hond (als er geen vuurwerk is, of anders goed uitlaten in een rustig bos), lezen, film kijken en vriend zal ook nog wel een beetje gaan werken.
Verstuurd vanaf mijn Ipad
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen dagen meer



De vrijdag na de kerstdagen is een verplichte vrije dag, maar voor de rest zit ik hier gewoon te ploeteren (of na ja ben aanwezig).
Alle reacties Link kopieren
Hier 2 weken kerstvakantie met kinderen.



Planning;

- schaatsen in Triavium Nijmegen

- kerstcircus op Nieuwjaarsdag

- film lekker thuis op de bank kijken

- misschien nog dagje Spoorwegmuseum

- misschien boswandeling 2e Kerstdag

- zolder opruimen cq spullen uitzoeken voor rommelmarkt



En voor de rest gewoon poetsen, stofzuigen, wassen, strijken, bedden verschonen, boodschappen doen etc. Dat gaat helaas ook gewoon door...
Werken, werken, werken. Hopelijk ergens een filmavond houden, een keer een boswandeling maken en thats it .
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag ga ik een dagje op stap met dochter van 7, zaterdag hopelijk nieuwe auto ophalen. Maandag en dinsdag werken (dochter is dan uit logeren, zoon gaat naar de bso). Kerst vieren vanaf dinsdagavond tot en met donderdag. Vrijdag inpakken voor een week vakantie in Duitsland, heerlijk!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Werken en verder elk vrij uurtje studeren (waarschijnlijk ook met kerst ja). Leuk.

En eerste kerstdag ben ik ook voor het eerst alleen thuis ivm werkende vriend. Ach, moet toch studeren.
Kerstvakantie, wat is dat?

Ik werk gewoon alle dagen. En in het weekend en op beide Kerstdagen ben ik waarschijnlijk druk met mijn vrijwilligerswerk en mijn studie.
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie naar NL! Morgen vlieg ik. Ik woon al jaren in het buitenland en heb nog nooit zo uitgekeken naar 'huis'.

Ik ga dus kerstvieren met mijn familie, vrienden opzoeken, breien, haken, een deken naaien en mij door mijn ouders in de watten laten leggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben drie weken vrij en ga vooral dingen doen waar ik zin in heb. De hele dag op de bank liggen zonder te douchen en me om te kleden, met mijn huisdieren wandelen. Lekker eten. Films kijken want ik heb Netflix tegenwoordig dus dat vind ik geweldig.



Lekkere dingen bakken. Dat soort ongein. Tussendoor ook nog wel het een en ander aan werk doen, maar dat mag de pret niet drukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoppala schreef op 18 december 2013 @ 11:02:

Op vakantie naar NL! Morgen vlieg ik. Ik woon al jaren in het buitenland en heb nog nooit zo uitgekeken naar 'huis'.

Ik ga dus kerstvieren met mijn familie, vrienden opzoeken, breien, haken, een deken naaien en mij door mijn ouders in de watten laten leggen.Leuk, veel plezier!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik ben bijna een maand vrij, ik ga naar mijn vrijwilligerswerkproject in Afrika
Alle reacties Link kopieren
Werken, werken, werken, wandelen en oliebollen bakken.
Alle reacties Link kopieren
Op wintersport met mijn ex/vriendin? en haar hele familie..
Alle reacties Link kopieren
Vakantie? Wat is dat?
Alle reacties Link kopieren
Hier geen kerstvakantie. Op mijn werk is het de drukste tijd van het jaar, dus ik werk harder dan de rest van het jaar. Iemand moet al die kerstwensen toch bezorgen? (ben postbezorger).
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven