Wat ga jij doen in de kerstvakantie?

18-12-2013 10:17 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ter inspiratie een topic over de kerstvakantie. Ik weet nog niet hoe lang ik precies vrij neem maar ik wil graag:



- gaan schaatsen

- in een goed restaurant konijn eten

- bios

- ravotten met neefje/nichtje in bos ofzo

- uitgebreid koken / bakken

- kerst en oud en nieuw vieren met familie en vrienden



Wat gaan jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
het fijne aan vakantie is dat ik dan niks MOET. Het idee alleen al dat ik hem nu moet gaan zitten volplannen omdat je iets leuks moet gaan doen geeft me jeuk.

Ik plan niks, mss doe ik ook wel niks, ik zie wel want vakantie :-)
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
Werken, werken, werken, ook op tweede kerstdag, en verjaardagen vieren.
Skiën! Gelukkig niet in Europa want ik begreep dat er in de Alpen amper sneeuw ligt.
Alle reacties Link kopieren
lezen

slapen

seks

eten

drinken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kerstvakantie. Ik moet gewoon werken. Zelfs op oudjaarsdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op woensdag 18 december 2013 10:29 Studeren. Leuke docenten die alle deadlines in de eerste week na de kerstvakantie stoppen.Dat ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook werken. Had ik maar vakantie. De wereld is zo oneerlijk verdeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 18 december 2013 @ 11:53:

lezen

slapen

seks

eten

drinkenSeks ja, hoe kon ik die vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Naar Nederland! Heb er zo'n zin in!

Een jaar niet in NL geweest. Als eerste gaan we een kroket eten! Daarna weekendje met vrienden en met de feestdagen familie bezoeken. En kan ook niet wachten op een dagje shoppen! In het land waar ik woon is alles heel duur! Nog een paar dagen werken en dan hoppa naar NL!
Alle reacties Link kopieren
Werken, want helemaal geen vakantie. Op de twee kerstdagen en 1 januari heben wij beiden geen vrije dagen in die periode. Vind het altijd een heel fijne periode om te werken trouwens. Ik ben altijd de eerste die me vrijwillig aanmeld om te werken die dagen. Eindelijk file vrij naar het werk rijden en een heerlijke periode voor concentratieklusjes. Wintersport begin maart vind ik leuker om voor vrij te nemen
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in het onderwijs, dus 2 weken vrij. Ik ga 10 dagen naar Spanje met mijn zus....cultuur snuiven in Sevilla, Granada en malaga en van de zon genieten.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval uitslapen. Verder wat uitstapjes met de kinderen, knutselen, zorgen dat ze ook ergens gaan logeren en dan met z'n tweeën naar de film ofzo (de Hobbit?), tijd voor hobby's hoop ik. En een nieuwe fiets zoeken. Mijn fiets is dit weekend uit de schuur gejat.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Mijn vakantie is ongeveer een half uur geleden begonnen. Tot 28 december. 28-29 werken, 30-31-1 weer vrij en dan begint het echt opnieuw.



Morgen: huis opruimen, boodschappen,luieren

Vrijdag is de oudste jarig en gaan we 's avonds bowlen en uit eten. Ik moet ook z'n taarten bakken.

Zaterdag: kinderfeestje voor zoon

Zondag: familiefeestje voor zoon

Maandag: nog wat kerstshoppen, werken in ons verhuurhuisje

Dinsdag: cadautjes inpakken, dessert voor 's avonds maken, kerstavond bij schoonmoeder

Woensdag-vrijdag: drie dagen naar mijn familie aan de andere kant van het land om kerst te vieren. In die dagen in ieder geval naar de opera met mijn oma.



Met oudjaar naar vrienden. Nieuwjaar hebben we volledig vrij. De eerste keer in jaren dat ik dan niet hoef te werken.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Hop!



En de rest ook natuurlijk.



Ik ga:

-slapen

-kerstvieren met familie

-oud en nieuw met vrienden

-huis opruimen

-tijd doorbrengen met vriend

-lekker uitgebreid koken

-series die ik heb liggen kijken

-koffie met vriendinnen



volgens mij is het dan wel zo'n beetje voorbij! Wel heerlijk: het is voor het eerst in 2 jaar dat ik langer dan 7 dagen achter elkaar vrij ben
Ik heb er zin in!



Zaterdag komt mijn vriend en we zijn maar liefst samen tot 7 januari. Ben zo benieuwd hoe dat is.



Wat gaan we doen:



- kerstvoorbereidingen

- kerst vieren

- neefje komt logeren

- high tea

- sauna

- zolder uitruimen

- samen oud en nieuw vieren

- de staatsloterij winnen
Alle reacties Link kopieren
Kerst/jaarwisseling vieren wij met familie/vrienden



Amuses, lekkere gerechten, hapjes, drankjes, borrels, oudejaarsconference, all you need is love kerstspecial,

Spelletjes, puzzels enz.



Ik hoef maar 2 dagen te werken rond de feestdagen. Dat is relaxed.

De meeste klanten melden zich weer in januari
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb normaal nooit kerstvakantie, maar nu ben ik werkloos. In de kerstperiode valt er weinig te solliciteren, dus ik ga lekker films kijken, en een vriendin van mij geeft een ouderwetse pyamaparty haha!! Dat wordt gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Films en series kijken die ik heb gekregen. Kleine klusjes in huis doen (nieuwe lampen ophangen e.d.). Naar de IKEA. Naar mijn ouders en schoonouders met kerst. Oud en Nieuw liters alcohol naar binnen werken en straalbezopen 2014 binnen vallen.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Alle reacties Link kopieren
Kerstfilms als "tussendoortje"....
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik hoop dat ik ergens in de aankomende 3 weken ga bevallen, dus wij zijn wel wat we kunnen en gaan doen.

Vriend moet ook nog veel werken omdat de onderhoudsstop uit loopt op zijn werk. De fabriek zal binnenkort toch moeten worden opgestart en dan mag hij helpen.
Wintersport tot en met volgende week zaterdag en de week erop lekker klussen in huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga lekker niksen, StarWars kijken met Snoezekind (hij is net aan de films begonnen). Uitrusten en bijkomen, de laatste week op het werk was vervelend, spanning tussen een aantal collega's.



Verder hopelijk Snoezekind nog even naar opa en oma.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb nog niet zoveel plannen, maar wat ik (hopelijk) wel ga doen:



- Uiteten

- Een dagje Maastricht

- Lekkere dingen bakken in mijn nieuwe oven

- Kerst vieren bij ouders en schoonouders

- Oud en nieuw vieren bij schoonzus



Verder nog geen idee. Ik hoop in dit topic inspiratie op te doen.
Alle reacties Link kopieren
Paar uur werken maandag+dinsdag voor kerst,kerst is eten en drinken met familie(gelukkig eerste kerstdag rustig samen thuis) dan weer een dag werken en dan vrij tot/met 2/1. Oud&nieuw vieren we met vrienden bij hun thuis.Zal wel volle bak worden daar.



Verder (kerst)films kijken en ik verheug me om The walking dead te gaan kijken, hebben nu denk ik 10 afl van het laatste seizoen klaar staan
Alle reacties Link kopieren
Mijn vakantie is net begonnen en ik heb twee weken.

Morgen komt mijn nieuwe bank, fijn net voor de kerst. Op tweede kerstdag ga ik uiteten met de familie en verder heb ik geen plannen. En dat vind ik heerlijk want nu kan ik even mijn accu opladen, daar ben ik wel aan toe.



Heerlijk elke dag mediteren, lekker voor mezelf koken (nieuwe recepten uitproberen), wandelen, lezen en misschien naar een bepaalde meubelwinkel waar ik op internet een hele mooie salontafel heb gezien. Maar vooral ontspannen en tot rust komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven