Wat is het Nietjes-schoonmaakmiddel?

03-02-2016 20:15 29 berichten
In een ander topic wordt het Nietjes-schoonmaakmiddel genoemd als het ultieme luie/slimme-vrouwen schoonmaakmiddel. Even sprayen, 2 uur wachten en klaar. Google er maar even op, wordt er dan bij gezet.

Maar als ik google, vind ik alleen maar verwijzingen naar dit spul, maar niet het recept.

Wie vertelt mij wat er in dit superspulletje gaat?
Alle reacties Link kopieren
Dasty wordt alom geroemd op Viva. Misschien is dat het?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Het NIET-jes mengsel
Nee, da's een goeie tweede als ik het goed begrijp

Maar toch bedankt.
quote:misschicken schreef op 03 februari 2016 @ 20:27:

Het NIET-jes mengsel

Dank je!



Voor de liefhebber: 2 delen water, 1 deel bleek, handje soda.

Mixen, sprayen, 2 uur wachten, afsoppen, en alles blinkt weer als een
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een Nietje die dit gebruikt maar hou je wel aan de hoeveelheden. Nietje Sunshine dacht een keer even iets uit de losse pols te doen en die ging bijna out.



Destijds spoten we de badkamer in, 2 uur forummen en dan alleen even afspoelen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh, het bestaat echt. Ik dacht dat dit er eentje was in de categorie plintenladder .
Alle reacties Link kopieren
quote:Onsjanneke schreef op 03 februari 2016 @ 21:04:

Oh, het bestaat echt. Ik dacht dat dit er eentje was in de categorie plintenladder .Nee het was bij onze groep een groot succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Handig! Ik dacht ook dat het een grapje was
Alle reacties Link kopieren
MV Voor de nitwits onder ons: hoeveel ml is een deel water?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 februari 2016 @ 21:08:

[...]





Nee het was bij onze groep een groot succes.Ik geloof het meteen. Ik ben zelf niet zo van de bleek, maar gebruik in plaats daarvan schoonmaakazijn. Ooit voorbij zien komen in de bbc variant van "hoe schoon is jouw huis".
Alle reacties Link kopieren
quote:Dropmaan schreef op 03 februari 2016 @ 21:12:

MV Voor de nitwits onder ons: hoeveel ml is een deel water?Maakt niet uit, als je maar gelijke delen gebruikt. Zelf heb ik een oude spuitfles waar ik het in doe. Kan je ook bijv. een oude fles glazenreiniger of wat dan ook voor spuitfles.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Isa_Bela schreef op 03 februari 2016 @ 21:10:

Handig! Ik dacht ook dat het een grapje was Nee we hadden toen veel tijd over om op Viva te zitten dus grappig was het wel maar het was geen grapje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ben je zelf niet helemaal gebleekt, na het sprayen met dat spul?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 03 februari 2016 @ 21:23:

Ben je zelf niet helemaal gebleekt, na het sprayen met dat spul? Knap als je jezelf kan ondersproeien , weet niet wat voor plantenspuit jij hebt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 februari 2016 @ 21:27:

[...]





Knap als je jezelf kan ondersproeien , weet niet wat voor plantenspuit jij hebt? Ik vind het eigenlijk knapper als dat niet gebeurt
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 februari 2016 @ 21:31:

Bij jou werkt het toch ook? Of sproei jij jezelf ook onder?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sohee, allemaal ervaren Niet-ers!

Vertel eens: wat is het effect van dit spul op een moderne glazen douchewand? Wordt-ie niet helemaal dof na een jaar ofzo?
Je mag bleek toch niet mixen (?)
Alle reacties Link kopieren
quote:00gjes schreef op 03 februari 2016 @ 21:35:

Sohee, allemaal ervaren Niet-ers!

Vertel eens: wat is het effect van dit spul op een moderne glazen douchewand? Wordt-ie niet helemaal dof na een jaar ofzo?Ik heb van die glazen tegels/wand, geen probleem ermee. Die tegels zijn misschien wat dikker dan een glazen deur maar kan alleen van mijn badkamer zeggen hoe en wat. Misschien weet Roos het.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen idee wat het spul doet op een glazen douchewand, geen ervaring mee



Als ik het gebruik, trek ik wel oude kleren aan, gewoon voor de zekerheid, maar dat doe ik eigenlijk altijd wel als ik ga poetsen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Maackii schreef op 03 februari 2016 @ 21:39:

Je mag bleek toch niet mixen (?) ligt er aan waarmee, met soda kan geen kwaad, je moet er alleen niet teveel in doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:S0LEIL schreef op 03 februari 2016 @ 21:30:

[...]





Ik vind het eigenlijk knapper als dat niet gebeurt Ik ook. als je sproeit heb je altijd 'neerslag' overal. Ik zou het in je nakie doen of in wit ondergoed. En niet in de buurt van je hoogglans kastjes spuiten of natuursteen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 03 februari 2016 @ 21:55:

[...]





Ik ook. als je sproeit heb je altijd 'neerslag' overal. Ik zou het in je nakie doen of in wit ondergoed. En niet in de buurt van je hoogglans kastjes spuiten of natuursteen.



Ja toch!

Ik poets meestal mijn badkamer in mijn ondergoed of een pyjama ofzo

En ik ben niet eens zo van het bleek gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven