Wat niemand je vertelt over het hebben van een huisdier

11-04-2016 17:42 2251 berichten
Na topics met enorm grappige, maar ook vreselijke verhalen over wat niemand je vertelt over zwanger zijn of bevallen, is hier de variant voor de mensen onder ons zonder kinderen (of met kinderen en huisdieren). Mensen-kinderen tenminste, want natuurlijk zijn onze beestjes net zo goed kinderen.



Een huisdier hebben lijkt heel makkelijk, maar er komt toch meer bij kijken dan je zou denken. Alle verhalen met betrekking tot je hond, kat, hamster, parkiet of wat dan ook zijn welkom.



TO trapt af:

Zo ben ik er helaas proefondervindelijk achter gekomen dat langharige katten wat probleempjes op de kattenbak kunnen ondervinden, zoals hele stukken poep die in de vacht blijven plakken en klitten. Wat vervolgens op de grond, muur en bank terecht komt. Voordat ik het wist stond ik onder de douche, met kat tegen me aan, terwijl ik ''sorry'' bleef zeggen omdat hij zo aan het blèren was. Tot voor die ochtend had ik nooit gedacht dat ik ooit met mijn met poep besmeurde kat onder de douche zou staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of jullie een huis met tuin hebben, maar een leuk binnenhok en een ren daar omheen, dán heeft een konijn wel ruimte. En het scheelt een hoop werk in onderhoud.
Dat met een goede surroundset en een natuurfilm de katten zich te pletter zoeken bij de tv en boxen waar de insecten blijven.

Filmpjes met mauwende katten op je telefoon krijgen ook veel aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn kat erg graag mee kijkt naar funniest homevideo's. Maar alleen bij de filmpjes met dieren!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
quote:OmeHenk schreef op 19 april 2016 @ 20:42:

Dat met een goede surroundset en een natuurfilm de katten zich te pletter zoeken bij de tv en boxen waar de insecten blijven.

Filmpjes met mauwende katten op je telefoon krijgen ook veel aandacht. niet alleen katten. Honden kunnen ook zoeken naar insecten die ze op tv horen
Misschien een rat of fret? Al kan je die beter ook per twee nemen geloof ik. Fretten hebben ook een vrij grote kooi nodig.. Gerbils?
Alle reacties Link kopieren
Fretten zijn heel leuk maar het zijn professionele slopers, nog erger dan wasbeertjes. Ik heb ooit eens een filmpje gezien van een fret die in een kamer bezig was, de ravage was niet te overzien. Ratten zijn minder slooplustig.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 19 april 2016 @ 20:58:

Fretten zijn heel leuk maar het zijn professionele slopers, nog erger dan wasbeertjes. Ik heb ooit eens een filmpje gezien van een fret die in een kamer bezig was, de ravage was niet te overzien. Ratten zijn minder slooplustig.Fretten jatten ook van alles
Alle reacties Link kopieren
quote:OmeHenk schreef op 19 april 2016 @ 21:31:

[...]





Fretten jatten ook van alles Dat neem ik onmiddellijk aan. Op een camping in Frankrijk had eens iemand een fret bij zich, hij nam hem overal mee naartoe en eenmaal weer op de camping zette hij hem vast aan een ketting, een riem is zo doorgebeten. 's Nachts ging hij in een kooi.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaPetiteChatteRouge schreef op 11 april 2016 @ 17:52:

Dat katten viespeuken zijn. De mijne gluurt altijd als ik aan het douchen ben



Haha!

Komt mij bekend voor, die van ons doet dat ook!
quote:Zoeys schreef op 21 april 2016 @ 00:36:

[...]





Haha!

Komt mij bekend voor, die van ons doet dat ook!En als je je gaat omkleden
Hier vind de pup het heerlijk om je huid af te likken. Dus als je met blote benen uit de douche komt, moet je vluchten voor een hond die de hele tijd achter je aan rent om je benen af te likken



Dat is ook erg leuk bij mijn vriend. Hij is kalend en als hij de pup op schoot heeft, likt die altijd zijn hoofd af, wat vriend er ook tegen doet
quote:Sommar schreef op 21 april 2016 @ 07:49:

Hier vind de pup het heerlijk om je huid af te likken. Dus als je met blote benen uit de douche komt, moet je vluchten voor een hond die de hele tijd achter je aan rent om je benen af te likken



Dat is ook erg leuk bij mijn vriend. Hij is kalend en als hij de pup op schoot heeft, likt die altijd zijn hoofd af, wat vriend er ook tegen doet
Zojuist voor de tig-ste keer: Kat is buiten. Komt even naar binnen, geeft een paar kopjes, kotst 2 x op de vloer en gaat doodleuk weer naar buiten.

Waarom???!!
Die kat gaat weer naar buiten omdat het binnen stinkt naar kattenkots.
Ik bedoel meer: hij kan dat kotsen niet even meteen buiten doen, nee daar moet ie speciaal voor naar binnen komen.
Jamaar, dan stinkt het buiten naar kattenkots en niemand die het daar opruimt. Kan je het beter binnen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:04012016 schreef op 19 april 2016 @ 20:45:

Dat mijn kat erg graag mee kijkt naar funniest homevideo's. Maar alleen bij de filmpjes met dieren!Ja, mijn hondje pietertje ook! Alleen dieren vindt ze interessant.
Let me in! Let me out! - Simon's cat



https://www.youtube.com/watch?v=wmCJeEd3_4w
Alle reacties Link kopieren
tvp
Ik vond konijnen echt moeilijke huisdieren. Ik had me echt goed ingelezen over het vormen van paartjes, het bouwen van rennen, het koppelen, voer, etc.. Ze woonden in mijn tuin en hadden flink de ruimte. Toch kregen ze me op een gegeven moment ruzie niet normaal. Dan beten ze elkaar echt tot bloedens toe, het mannetje had een flinke snee in zijn neus. Ik moest ze dan echt uit elkaar halen, ook al hadden ze samen een tuin van 40 m2 tot hun beschikking.

Ze hebben meerdere keren ruzie gehad, soms duurde het echt weken voordat ze elkaar weer accepteerden. Ik had daar veel stress van moet ik zeggen.

IK heb nog gedacht dat ik misschien per ongeluk 2 mannetjes bij elkaar had gezet, maar dat bleek niet zo te zijn.
quote:aviv_13 schreef op 21 april 2016 @ 20:48:

Let me in! Let me out! - Simon's cat



https://www.youtube.com/watch?v=wmCJeEd3_4wJa ik ken ze, geweldig Wij hebben er ook een stripboek van maar de filmpjes zijn het leukst
quote:aviv_13 schreef op 21 april 2016 @ 20:26:

Jamaar, dan stinkt het buiten naar kattenkots en niemand die het daar opruimt. Kan je het beter binnen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sommar schreef op 21 april 2016 @ 07:49:

Hier vind de pup het heerlijk om je huid af te likken. Dus als je met blote benen uit de douche komt, moet je vluchten voor een hond die de hele tijd achter je aan rent om je benen af te likken



Dat is ook erg leuk bij mijn vriend. Hij is kalend en als hij de pup op schoot heeft, likt die altijd zijn hoofd af, wat vriend er ook tegen doet Zo had ik vroeger een hondje die het heerlijk vond om mijn benen te likken als ik terug kwam van het fietsen en alles onder het zweet zat. Voeten daar dan ook bij natuurlijk. Vond dat verder niet erg was toch altijd even afkoelen en daarna douchen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ook fijn is? Een buurkat die tegen het luikje aanpist

Wat een meur. En door al die kiertjes kun je t ook niet goed schoon maken (ik denk te weten welke kat t is, nl. van de enige buren die het niet zo interesseert of anderen overlast hebben).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Toen we vrienden, de baasjes van de moeder van onze hond, logeerden werd ik 's ochtends soms wakker gemaakt door twee honden, moeder en dochter, de één was dan mijn linker arm aan het wassen, de ander de rechter. Het waren net kloontjes die twee, in alles. Wat ik minder aangenaam vond was dat ze soms gingen dollen en over me heen walsten, als je wakker wordt met hoge nood terwijl er een hond over je blaas stampt moet je echt wel heel hard rennen naar de wc.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven