Wat vinden jullie nou een "tof" interieur?

30-01-2017 14:39 503 berichten
Als tegenhanger van het topic "wat vinden jullie nou een "fout" interieur, hier een topic waarin je jouw smaak kan laten zien.



Post graag veeeeel foto's!
TO trapt af!
Komt eraan
Een zichzelf onderhoudend interieur.
Alle reacties Link kopieren
Het interieur van forummer Hiltje
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:lemoos2 schreef op 30 januari 2017 @ 14:50:

Het interieur van forummer HiltjeJa leuk hè. Je kan er echt aan afzien dat ze er heel veel energie in heeft gestoken.
Alle reacties Link kopieren
[img]http://Www.dsco.nl



Bank Casablanca, lekker kleurrijk. En dan verder een witte muur,
Alle reacties Link kopieren
ik zou dit wel willen, maar ja het staat zo stom in een nieuwbouwhuis.



image sharing sites



Behalve die bank, die zou ik niet nemen
Ruimtelijk koel wit met beperkte houten elementen voor wat warmte. De bank hierboven vind ik juist fantastisch.
image
quote:fluttershy schreef op 30 januari 2017 @ 14:57:

Ruimtelijk koel wit met beperkte houten elementen voor wat warmte. De bank hierboven vind ik juist fantastisch.Hij staat opzich wel hier, maar ik zou hem zelf nooit kiezen:-p
imgupload
how to screenshot on windows
image hosting 12mb
Voor mij zou het waarschijnlijk totaal niet praktisch zijn, maar ik vind dit wel geweldig:





En ik ben een leesfanaat, dus met dit soort boekenhoekjes maak je me ook blij:





Verder vind ik een inrichting niet zo heel snel echt 'fout' (behalve dan die kampers-stijl met al dat marmer/pilaren/etc), maar heb ik ook niet zo snel het 'dat moet ik hebben!!!!'-gevoel. De huidige trends met vintage, veel planten en natuurlijke kleuren (en een paar felle kleuren) vind ik erg leuk, maar ik weet nooit zeker of dat is omdat ik het veel zie en dus 'gewend ben'. Bohemian met veel kussens en felle kleuren vind ik sowieso erg tof trouwens, maar ik zou het in mijn eigen huis dan weer te druk vinden.
image hosting 15mb
image hosting 30 mb
Oh ja, en een Hiltje-huis, dat wil ik oooooook!
Alle reacties Link kopieren
Die oude schoolstoeltjes vind ik echt armoedig, en zitten voor geen meter
quote:schattigmeisje schreef op 30 januari 2017 @ 15:01:

Voor mij zou het waarschijnlijk totaal niet praktisch zijn, maar ik vind dit wel geweldig:

[afbeelding]



En ik ben een leesfanaat, dus met dit soort boekenhoekjes maak je me ook blij:

[afbeelding]



Verder vind ik een inrichting niet zo heel snel echt 'fout' (behalve dan die kampers-stijl met al dat marmer/pilaren/etc), maar heb ik ook niet zo snel het 'dat moet ik hebben!!!!'-gevoel. De huidige trends met vintage, veel planten en natuurlijke kleuren (en een paar felle kleuren) vind ik erg leuk, maar ik weet nooit zeker of dat is omdat ik het veel zie en dus 'gewend ben'. Bohemian met veel kussens en felle kleuren vind ik sowieso erg tof trouwens, maar ik zou het in mijn eigen huis dan weer te druk vinden.





Helemaal mee eens haha, lekker

Bohemian:-). Het hoeft ook niet perse je huis sfeer nu te zijn;-)
quote:pearle schreef op 30 januari 2017 @ 15:04:

Die oude schoolstoeltjes vind ik echt armoedig, en zitten voor geen meterIk heb er een in rood en wit (ooit bij het grof vuil vandaan gehaald!) met een plant erop, en ik vind hem geweldig.
quote:pearle schreef op 30 januari 2017 @ 15:04:

Die oude schoolstoeltjes vind ik echt armoedig, en zitten voor geen meterZijn geloof ik voor kinderen
We hebben een beetje dezelfde smaak geloof ik, To, dit vind ik nou mooi.



















Old hippies never die! I'm feeling so bohemian like you..
uploading images

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven