Wat vinden jullie nou een "tof" interieur?

30-01-2017 14:39 503 berichten
Als tegenhanger van het topic "wat vinden jullie nou een "fout" interieur, hier een topic waarin je jouw smaak kan laten zien.



Post graag veeeeel foto's!
http://baxtegels.nl/wp-co ... adkamer-hout-1024x683.jpg
http://homeli.co.uk/wp-co ... tra-Architects-Poland.jpg



Alleen zou er iets meer kleur in willen (kussentjes, kaarsjes op het tafeltje). Het is niet helemaal mijn smaak, de bank vind ik ook niet echt mooi. Maar de sfeer spreekt me wel aan. Ik houd van iets minder leeg en kaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 01 februari 2017 @ 09:11:

http://homeli.co.uk/wp-co ... tra-Architects-Poland.jpg



Alleen zou er iets meer kleur in willen (kussentjes, kaarsjes op het tafeltje). Het is niet helemaal mijn smaak, de bank vind ik ook niet echt mooi. Maar de sfeer spreekt me wel aan.Dit is het eerste dat je post dat ik ook wel mooi vind. Ik vind vooral het glas naar het bos mooi.
Dit is wel ons (nou ja, mijn ) plan voor de overkapping die we buiten hebben. Minder groen, maar wel de picknick tafel, oude stoel er bij, mooi servies, verlichting.





(dit plaatje is echt de reden dat ik een percolator heb gekocht...)









quote:Elfje112 schreef op 01 februari 2017 @ 09:11:

http://homeli.co.uk/wp-co ... tra-Architects-Poland.jpg



Alleen zou er iets meer kleur in willen (kussentjes, kaarsjes op het tafeltje). Het is niet helemaal mijn smaak, de bank vind ik ook niet echt mooi. Maar de sfeer spreekt me wel aan. Ik houd van iets minder leeg en kaal.Wat een uitzicht! Gaaf die ramen!
quote:Fleet schreef op 01 februari 2017 @ 09:18:

Dit is wel ons (nou ja, mijn ) plan voor de overkapping die we buiten hebben. Minder groen, maar wel de picknick tafel, oude stoel er bij, mooi servies, verlichting.

[afbeelding]



(dit plaatje is echt de reden dat ik een percolator heb gekocht...)

[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]Tof die overkapping! Lijkt me heerlijk om zelf te hebben met al die klimop eroverheen
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 01 februari 2017 @ 09:18:

Dit is wel ons (nou ja, mijn ) plan voor de overkapping die we buiten hebben. Minder groen, maar wel de picknick tafel, oude stoel er bij, mooi servies, verlichting.

[afbeelding]



url]]Ik zou nou juist wel dat groen erbij doen, anders lijkt het me zo'n achtertuinoverkapping worden. Nu weet ik natuurlijk niet hoe fantastisch groen jullie landgoed is, maar zonder groen lijkt dat plaatje een beetje op de aangeharkte achtertuin-met-overkapping van onze buren.
Ja, zeker wel groen hoor Mevrouw, vind ik ook echt prachtig. Maar klimop 'vreet' dan onze overkapping en tuinhuis op (dankzij de buren al ondervonden aan onze schutting). Ik zat zelf meer te denken aan de passiebloem op een plantenklimrek en hangplanten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 01 februari 2017 @ 09:30:

Ja, zeker wel groen hoor Mevrouw, vind ik ook echt prachtig. Maar klimop 'vreet' dan onze overkapping en tuinhuis op (dankzij de buren al ondervonden aan onze schutting). Ik zat zelf meer te denken aan de passiebloem op een plantenklimrek en hangplanten.



Oh, dan is het goed.

Wij hebben hier heel toevallig ook een overkapping staan met een wat kleine druif. Die wil ik heel groot laten worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 01 februari 2017 @ 09:18:

Dit is wel ons (nou ja, mijn ) plan voor de overkapping die we buiten hebben. Minder groen, maar wel de picknick tafel, oude stoel er bij, mooi servies, verlichting.

[afbeelding]



(dit plaatje is echt de reden dat ik een percolator heb gekocht...)

[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]Geweldige foto's, Fleet! En die tuin/overkapping:
Ik ken ook mensen met een overkapping, maar echt heel ongezellig ingericht met een paar action pruttel aan de muur en alles van sloophout zonder kussens en geen planten
quote:Fleet schreef op 01 februari 2017 @ 09:18:

Dit is wel ons (nou ja, mijn ) plan voor de overkapping die we buiten hebben. Minder groen, maar wel de picknick tafel, oude stoel er bij, mooi servies, verlichting.

[afbeelding]



(dit plaatje is echt de reden dat ik een percolator heb gekocht...)

[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]Ik zou hier zo op vakantie kunnen. Lekker in Portugal. Maar als dit mijn huis zou zijn, zou ik echt knettergek worden van de chaos en het gebrek aan structuur. Ik ben zoveel leuker en makkelijker op vakantie.
Oh ik heb een nieuwe obsessie.

Ik was aan het denken aan mijn hal (namelijk de meest belangrijke plek van je nieuwe huis . Maar door oa hiltje helemaal geïnspireerd).



En toen zag ik deze tegels.

Man en ik eensgezind verliefd.

Maar ze zijn erg duur.

Maar zo mooi.....







quote:Taralina schreef op 01 februari 2017 @ 06:22:

[...]



Grappig, een chesterfield bank komt op mij allesbehalve stoer over, juist ongelofelijk tuttig & truttig.Ik vind ze wel stoer, maar ook erg lelijk. Man zou heel graag een Chesterfield stoel willen hebben, daar heb ik een veto over uitgesproken
quote:Het-groepje schreef op 01 februari 2017 @ 10:24:

Oh ik heb een nieuwe obsessie.

Ik was aan het denken aan mijn hal (namelijk de meest belangrijke plek van je nieuwe huis . Maar door oa hiltje helemaal geïnspireerd).



En toen zag ik deze tegels.

Man en ik eensgezind verliefd.

Maar ze zijn erg duur.

Maar zo mooi.....



[afbeelding]



[afbeelding] ik zou knettergek worden met zulke tegels in huis. Wat ontzettend druk!
Alle reacties Link kopieren
Chesterfields detoneren in heel veel huizen. Ik kan ze best waarderen, maar niet overal.
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 10:40:

[...]





ik zou knettergek worden met zulke tegels in huis. Wat ontzettend druk!Ik vind ze qua kleur heel heftig. Patroon kan prima maar dan in rustigere kleuren
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 10:40:

[...]





ik zou knettergek worden met zulke tegels in huis. Wat ontzettend druk!Ja ik ook. Vreselijk! (sorry)
Alle reacties Link kopieren
quote:Wholovesvintage schreef op 01 februari 2017 @ 10:48:

[...]





Ik vind ze qua kleur heel heftig. Patroon kan prima maar dan in rustigere kleurenDit.
quote:Mevrouw75 schreef op 01 februari 2017 @ 10:40:

Chesterfields detoneren in heel veel huizen. Ik kan ze best waarderen, maar niet overal.

Ik ben gek op chesterfields en vind ze helemaal niet truttig, maar ze hebben in mijn ogen net als die lampen het juiste contrast nodig. Ben het met je eens dat ze heel vaak niet mooi uitkomen. Maar dat geldt in mijn ogen dus voor heel veel meubelstukken, dit was maar 1 voorbeeld.



Textuur, textuur, textuur. Dat maakt een inrichting tof, ook als het qua stijl heel anders dan mijn eigen voorkeur is .
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 01 februari 2017 @ 12:04:

[...]



Ik ben gek op chesterfields en vind ze helemaal niet truttig, maar ze hebben in mijn ogen net als die lampen het juiste contrast nodig. Ben het met je eens dat ze heel vaak niet mooi uitkomen. Maar dat geldt in mijn ogen dus voor heel veel meubelstukken, dit was maar 1 voorbeeld.



Textuur, textuur, textuur. Dat maakt een inrichting tof, ook als het qua stijl heel anders dan mijn eigen voorkeur is .



Ik vind ze ook niet truttig hoor, maar he, I'm the queen of truttig met mijn Laura Ashley liefde.



Maar ik zou me geen enkele combi kunnen voorstellen in de doorsneerijtjeswoningen of appartementen.




Dit zou ik echt wel willen.
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 12:22:

[afbeelding]



Dit zou ik echt wel willen.Lekkere hoge ruimte




Deze stijl vind ik ook leuk.





Zou je dat industriële met urban jungle kunnen combineren?
quote:Wholovesvintage schreef op 01 februari 2017 @ 12:25:

[...]





Lekkere hoge ruimte Gaaf toch! Ik heb zo'n hoge zolder, dus nu krijg ik plannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven