Wat vinden jullie nou een "tof" interieur?

30-01-2017 14:39 503 berichten
Als tegenhanger van het topic "wat vinden jullie nou een "fout" interieur, hier een topic waarin je jouw smaak kan laten zien.



Post graag veeeeel foto's!
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 12:25:

[afbeelding]



Deze stijl vind ik ook leuk.





Zou je dat industriële met urban jungle kunnen combineren?Ja dat maakt de ruimte warmer vind ik, dan alleen industrieel
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 12:26:

[...]





Gaaf toch! Ik heb zo'n hoge zolder, dus nu krijg ik plannen!Ja heel gaaf! Zo'n mega hoge zolder ja? Ben jaloers
quote:Wholovesvintage schreef op 01 februari 2017 @ 12:26:

[...]





Ja dat maakt de ruimte warmer vind ik, dan alleen industrieelDacht ik ook, maar ik zie dan weer niet hoe ik dat zou moeten doen.
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 12:27:

[...]





Dacht ik ook, maar ik zie dan weer niet hoe ik dat zou moeten doen.Gewoon doen
quote:Wholovesvintage schreef op 01 februari 2017 @ 12:27:

[...]





Ja heel gaaf! Zo'n mega hoge zolder ja? Ben jaloers Iets minder hoog dan dat plaatje, maar wel hoog ja. Dat bied leuke mogelijkheden.
quote:Wholovesvintage schreef op 01 februari 2017 @ 12:27:

[...]





Gewoon doen Maar ik weet echt niet hoe. Dan wordt het weer "net niet". Ik ben een kneus als het gaat om woninginrichting en koop altijd net de verkeerde dingen
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 12:28:

[...]





Iets minder hoog dan dat plaatje, maar wel hoog ja. Dat bied leuke mogelijkheden.Gaaf! Ik zou er meteen een schommel ophangen
quote:Wholovesvintage schreef op 01 februari 2017 @ 12:29:

[...]





Gaaf! Ik zou er meteen een schommel ophangen Ik vind zo'n rieten hangstoel zo gaaf. En die hang ik dan voor de openslaande deuren naar het dakterras
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 01-02-2017 12:36
Reden: Onzichtbaar plaatje
% gewijzigd
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 12:33:

[...]





Ik vind zo'n rieten hangstoel zo gaaf. En die hang ik dan voor de openslaande deuren naar het dakterras Ja die zijn ook heel tof
Alle reacties Link kopieren
Nou jaaaa, zie dit topic nu pas, even terug lezen
quote:-Kittens- schreef op 01 februari 2017 @ 12:34:

[afbeelding]Vind ik leuk
Misschien hebben jullie advies: welke kleur zou er goed passen bij mahonie?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 13:08:

Misschien hebben jullie advies: welke kleur zou er goed passen bij mahonie?oei, als ik dat google krijg ik hele foute interieurs.
Alle reacties Link kopieren
Als ik op mahogany color combinations zoek krijg ik deze onder andere



Alle reacties Link kopieren
Of deze



Kijk alleen de naar kleur...

quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 12:25:

[afbeelding]



Deze stijl vind ik ook leuk.





Zou je dat industriële met urban jungle kunnen combineren?Die hangstoel vind ik leuk. De rest is me veel te vol.
Isa, dat is inderdaad een mooi interieur. Toen die in de VT Wonen stond heb ik er echt dagen in gebladerd, zo prachtig. Ik wil ook zo'n hangstoel maar zou niet weten waar ik die kwijt zou moeten.
quote:Mevrouw75 schreef op 01 februari 2017 @ 13:13:

Of deze



Kijk alleen de naar kleur...

[afbeelding]Ah, blauw zou er dus wel bij kunnen. Ik heb verre van een fout interieur hoor, alleen 1 mahonie item waarbij ik wat met kleur wil doen
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 13:41:

[...]





Ah, blauw zou er dus wel bij kunnen. Ik heb verre van een fout interieur hoor, alleen 1 mahonie item waarbij ik wat met kleur wil doen Ik vind dat plaatje met die groene stoelen ook nog wel kunnen (liefst niet met zo'n gele muur)

Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 01 februari 2017 @ 09:06:

http://baxtegels.nl/wp-co ... adkamer-hout-1024x683.jpgOMG, jaaaaa
Spijt is verstand dat te laat komt




Even voor de beeldvorming, mijn mahonie is rood, zoals bij deze kast. Groen zou daar helemaal niet bij passen lijkt me? Ik hou ook niet van groen.
quote:-Isa- schreef op 01 februari 2017 @ 12:25:

[img]http://roomed.nl/wp-content/uploads/201 ... rialen.jpg[/img]



Deze stijl vind ik ook leuk.





Zou je dat industriële met urban jungle kunnen combineren?Ja, dit vind ik geweldig En ik vind dat dat prima kan, sterker nog, deze combi is het plan voor mijn nieuwe huis .
Alle reacties Link kopieren
Nog even een plaatje



quote:Mevrouw75 schreef op 02 februari 2017 @ 14:40:

Nog even een plaatje



[afbeelding]Lekker veel openslaande deuren, lijkt me heerlijk om te hebben in de zomer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven