Wat vinden jullie nou een "tof" interieur?

30-01-2017 14:39 503 berichten
Als tegenhanger van het topic "wat vinden jullie nou een "fout" interieur, hier een topic waarin je jouw smaak kan laten zien.



Post graag veeeeel foto's!
Alle reacties Link kopieren
en aan de eettafel kan ik mijn vrouw+ 22 zoons de les lezen.

Hippies, unite!
quote:Ameliaaa schreef op 30 januari 2017 @ 15:05:

We hebben een beetje dezelfde smaak geloof ik, To, dit vind ik nou mooi.



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



Old hippies never die! I'm feeling so bohemian like you.. Hahahaha, nou idd! Zitten er allemaal hippies op dit forum ofzo
quote:Wholovesvintage schreef op 30 januari 2017 @ 15:03:

[afbeelding]image hosting 30 mbIk vind alleen het kleed heel mooi.
quote:Emperor schreef op 30 januari 2017 @ 15:07:

en aan de eettafel kan ik mijn vrouw+ 22 zoons de les lezen.

[afbeelding]Is dit het decor van Harry Potter?
Ohw wat mooi Ameliaaa. Alles behalve de salontafel van je eerste foto zou ik zou in mijn huis zetten. Zelf heb ik veel aarde kleuren en hout. Graag zou ik nog wat meer fleurige dingen in huis willen maar vriendlief vindt dat te druk.
Niet dat het er hier zo uitziet trouwens, ik 'mag' van mijn vriend het hier niet volledig inrichten als hippie-grot. Maar ik ga graag en veel naar kringloopwinkels, rommelmarkten vind ik tegenwoordig niet zo leuk meer. Koop ook wel dingen via marktplaats.



Maar we hebben bv allemaal houten kasten, ik mot geen ikea troep, en ook geen spaanplaat ofzeu, alles teak. En donker gewaxed. Loodzwaar met verhuizen maar ik vind alleen echt hout mooi in mijn huis. Mag ook geverfd maar geen geperst zaagsel hier. Kostte niet veel meer trouwens, tweedehands natuurlijk.
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:Wholovesvintage schreef op 30 januari 2017 @ 15:08:

[...]





Is dit het decor van Harry Potter?lol!
quote:sneeuwwitje80 schreef op 30 januari 2017 @ 15:08:

Ohw wat mooi Ameliaaa. Alles behalve de salontafel van je eerste foto zou ik zou in mijn huis zetten. Zelf heb ik veel aarde kleuren en hout. Graag zou ik nog wat meer fleurige dingen in huis willen maar vriendlief vindt dat te druk.Same here. Niet alles wat ik mooi vind, mag erin. Maar ik heb carte blanche als het om het balkon gaat.
forum image hosting
Je hebt echt een keizerlijke smaak, emperor. Ik vind het prachtig, ben gek op kastelen. Wie niet! Vooral als het er spookt natuurlijk.
quote:Ameliaaa schreef op 30 januari 2017 @ 15:09:

Niet dat het er hier zo uitziet trouwens, ik 'mag' van mijn vriend het hier niet volledig inrichten als hippie-grot. Maar ik ga graag en veel naar kringloopwinkels, rommelmarkten vind ik tegenwoordig niet zo leuk meer. Koop ook wel dingen via marktplaats.



Maar we hebben bv allemaal houten kasten, ik mot geen ikea troep, en ook geen spaanplaat ofzeu, alles teak. En donker gewaxed. Loodzwaar met verhuizen maar ik vind alleen echt hout mooi in mijn huis. Mag ook geverfd maar geen geperst zaagsel hier. Kostte niet veel meer trouwens, tweedehands natuurlijk.Eensch! Hier ook géén spaanplaat, bah!
image posting
Alle reacties Link kopieren
dank je amelia
jpg images
Als ik op pinterest zoek op scandinavisch én landelijk kom ik trouwens wel meteen uit op alles wit, of ik moet mijn schapenvachtjes meteen op zo'n raar ding in de vensterbank leggen Ik ben namelijk ook gek op mijn op Keltfest gekochte schapenvacht, en mijn stoere houten tafel. Ik hoopte dus dat ik daar meer mee kon vinden maar met wat ik vind heb ik dan weer niet zo veel, ik zou veel teveel vlekken maken!
image hosting site
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig die schaal met cactusjes
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik heb nu geen tijd om achter mijn laptop te gaan zitten, maar vanavond ga ik los
quote:schattigmeisje schreef op 30 januari 2017 @ 15:14:

Als ik op pinterest zoek op scandinavisch én landelijk kom ik trouwens wel meteen uit op alles wit, of ik moet mijn schapenvachtjes meteen op zo'n raar ding in de vensterbank leggen Ik ben namelijk ook gek op mijn op Keltfest gekochte schapenvacht, en mijn stoere houten tafel. Ik hoopte dus dat ik daar meer mee kon vinden maar met wat ik vind heb ik dan weer niet zo veel, ik zou veel teveel vlekken maken!Aah, nog een Keltfestganger. Ik kijk uit naar de volgende editie, zo lekker relaxed.
Mijn eigen interieur.





Deze foto staat op internet, gemaakt door de persoon die de vloer heeft gelegd, ongevraagd overigens maar ok, het was ook een bijzondere vloer.
@schattigmeisje, kun je die wollen kleden niet verven? Ik kan niks gewoon wit laten eigenlijk. Ik hou ook erg van die beschilderde kasten met druk decor, beetje oost-europees ziet het eruit. Die kunnen ook zo mooi borduren, heel kleurrijk. Jij hebt ook een goeie smaak trouwens.
adult image sharing
quote:Eleonora-1 schreef op 30 januari 2017 @ 15:17:

Mijn eigen interieur.

[afbeelding]



Deze foto staat op internet, gemaakt door de persoon die de vloer heeft gelegd, ongevraagd overigens maar ok, het was ook een bijzondere vloer.Ik vind het een heel klassiek huis, niet mijn smaak maar ik vind het wel elegant. Stijlvol. Maar voor mij te saaaai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven