wcbril vraag

25-05-2015 16:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje rare vraag maar ik zit al een uur te zoeken en kan het niet vinden... ik zoek een wcbril die over de rand valt... zodat de wcbril niet kan schuiven zeg maar. .. maar ik vind alleen maar een wc bril waarvan de deksel over de rand valt... Dus de wc bril weer niet. ..
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kom je dan uit op een wc verhoger.



Waarom schuift de huidige wc bril?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat erg lastig vinden wordt! Niet iedere wc heeft namelijk dezelfde vorm. En wc-bril-fabrikanten maken natuurlijk het liefste brillen die voor zoveel mogelijk wc's passen. Bij een over-de-rand-vorm past zo'n bril niet meer zomaar op elke toilet, en wordt daarmee minder universeel.

Zou trouwens ook nog leuk worden, een dergelijke bril vinden die past. Koop je er een, merk je pas als je hem monteert dat hij net niet past voor jouw model wc, kun je hem niet meer terugbrengen want intussen met wc in aanraking geweest. Nou, dan maar volgende uitproberen, met hetzelfde risico.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm balen hihi... was te proberen. .. ik heb nou zo een soft closer. .. of hoe je dat ook schrijft. .. dingen zijn 50 euro maar hoe hard ik hem ook aandraai de bril blijft schuiven... heel irritant. ..
Alle reacties Link kopieren
Geen tips, maar ik snap je probleem! Ik heb dat namelijk ook, dacht al dat het aan mij lag :P
Ik heb hetzelfde probleem en word er GEK van. Alle brillen gaan stuk. Blij als ik eens geld heb voor een nieuwe badkamer en dan een gangbare maat pot erin zetten.
Ik heb een bril van 20 euro, met van die badeendjes erop, en heb nergens last van. Hij ligt inmiddels op de 2e wc, maar heeft nog nooit geschoven. Zal dan toch aan de montage liggen of hij is bij het scharnier achteraan niet goed meer. Anders zou hij niet moeten kunnen schuiven als hij gewoon goed vast zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:bordi schreef op 25 mei 2015 @ 17:07:

Hmmm balen hihi... was te proberen. .. ik heb nou zo een soft closer. .. of hoe je dat ook schrijft. .. dingen zijn 50 euro maar hoe hard ik hem ook aandraai de bril blijft schuiven... heel irritant. ..



Alles heel goed ontvetten en drogen (bevestiging en toieltpot) en er een dunne zachte rubberen ring tussendoen.



Stukje antislipmat helpt ook.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wc bril leed.



Misschien heeft Bol.com iets. Er staan ook maten bij.

http://www.bol.com/nl/s/a ... ex.html?_requestid=697795
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Een bril kopen die niet over de rand valt, een houten bril met rubbertjes. Ik hen een witte, soft close, ook de klep, kost wel wat maar dan heb je ook wat.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 25 mei 2015 @ 18:16:

Een bril kopen die niet over de rand valt, een houten bril met rubbertjes. Ik hen een witte, soft close, ook de klep, kost wel wat maar dan heb je ook wat.ik heb nou zo een soft closer. .. of hoe je dat ook schrijft. .. dingen zijn 50 euro maar hoe hard ik hem ook aandraai de bril blijft schuiven... heel irritant. ..

Alle reacties Link kopieren
http://www.wcbrillen.com/ ... C-topmontage-%7C-WIT.html



Deze past bijna altijd, ca ¤ 200.

O, die van mij is wel een soft close, deze niet.
verba volant, scripta manent.
Pressalit. De Rolls Royce onder de wc brillen. Na 15 jaar hier een defecte bevestiging en die was te vervangen. Kan weer jaren mee!



Mijn zus had er zelfs een gekocht voor haar huurflat. Originele bewaard en toen ze ging verhuizen weer gewisseld!
Alle reacties Link kopieren
Mag best wat kosten, hoe vaak koop je nou helemaal een wc bril?
verba volant, scripta manent.
Zijn er serieus mensen die 200 euro voor een pleebril betalen? Jeetje...wat ik zeg, de onze was 20 euro en zit inmiddels al 10 jaar stevig vast en het ziet er niet naar uit dat hij het binnenkort begeeft.
Alle reacties Link kopieren
Op je Villeroi & Boch plee zet he geen bril van Xenos.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme1973 schreef op 25 mei 2015 @ 18:26:

[...]





ik heb nou zo een soft closer. .. of hoe je dat ook schrijft. .. dingen zijn 50 euro maar hoe hard ik hem ook aandraai de bril blijft schuiven... heel irritant. ..

Dank u... hahaha dat zei ik dus idd
quote:MarianneDavids schreef op 25 mei 2015 @ 19:03:

Op je Villeroi & Boch plee zet he geen bril van Xenos.Want? Als die prima zit zie ik niet in waarom er perce een dure op moet. ik zie het er ook niet aan af. En wat de prijs van de pot ermee te maken heeft snap ik ook niet. Van je villeroy en boch servies mag je ook geen friet eten, alleen maar biefstuk?
Kwestie van aandraaien van de bouten, dan stopt het schuiven.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met je eens, desparate housewive.

Wat een onzin zeg, een wc bril van ¤ 200,00 Ik wist niet een dat ze bestonden.
Lockbond van Bison, kunnen de bout en moer niet meer loskomen wat voor speling en dus schuiven zorgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 25 mei 2015 @ 19:01:

Zijn er serieus mensen die 200 euro voor een pleebril betalen? Jeetje...wat ik zeg, de onze was 20 euro en zit inmiddels al 10 jaar stevig vast en het ziet er niet naar uit dat hij het binnenkort begeeft.

Het ligt er soms ook een beetje aan hoe je gaat zitten, ik kan door mijn knieschijven niet recht gaan zitten (ik kom altijd een beetje met een draai neer zeg maar) en daar gaat elke plee-bril op den duur stuk van.

Ik heb dat op dit moment opgelost door maar gewoon geen wc-bril te gebruiken thuis, maar als ik dacht dat het hielp zou ik wel een dure kopen, want dit zit ook niet echt lekker
quote:SallyK schreef op 26 mei 2015 @ 01:08:

Helemaal met je eens, desparate housewive.

Wat een onzin zeg, een wc bril van ¤ 200,00 Ik wist niet een dat ze bestonden.Alle waren naar zijn geld natuurlijk. 200 vind ik ook veel geld, maar de brillen die ik heb, zijn wel beter te bevestigen dan de brillen van 20 euro. En natuurlijk kun je met een bril van 20 euro tevreden zijn, je kunt er alleen wel minder van verwachten.
Ik verwachte van die van ons ook niet veel. Is meer zo'n grappige bril (heb een wc vol badeendjes dus deze past er perfect bij), maar hij zit dus al 10 jaar prima soms heb je zo'n meevaller haha!
Moest echt even denken met wat je met over de rand vallen bedoelde!



Ik heb er twee van IKEA, zitten rubbertjes onder, geen rondjes maar streepjes. Verschuift niet en klappert ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven