'We komen tussen acht en twaalf'

16-04-2015 08:17 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zit ik dan, op mijn vrije dag met een kop koffie het nieuws te kijken en het forum door te scannen. Heerlijk, een rustige ochtend!



Tussen 08.00 en 12.00 uur komt er een monteur langs om een apparaat in huis na te kijken. Iets wat fout is gegaan bij de installatie.

Uiteraard ben ik frisgedouched en aangekleed, ik kan die man mijn verwassen huispak natuurlijk niet aan doen.



En toch zit ik een beetje te balen. Ik weet dat het standaard is, zo'n tijdsvak. En toch moet ik er een hele vrije dag voor opnemen omdat ik een behoorlijk poosje in de auto moet zitten voor mijn werk en niet enkel een middagshift kan draaien. Ik stond om 07.00 uur naast mijn bed terwijl ik toch graag wat langer had geslapen.

De beste man zelf is waarschijnlijk een halfuurtje bezig, als hij er eenmaal is. En als hij het probleem direct kan verhelpen natuurlijk. Anders krijgen we hetzelfde volgende week weer opnieuw.



Waarom kan dit niet wat gemakkelijker? Ik heb al hemel en aarde moeten bewegen voor deze afspraak, terwijl het overduidelijk een fout van het bedrijf was. En dan moet ik een hele dag verlof opnemen. Had ik de afspraak tussen 08.00 en 09.00 uur kunnen maken had dit niet gehoeven.



Ik vind het dus behoorlijk stom. En het is een non-probleem. Dat weet ik ook. Maar ik wil graag even klagen



Zijn er hier meer mensen aan het wachten? Op een monteur, of iemand anders? In de wachtkamer bij de tandarts bijvoorbeeld? Dan kunnen we dat gezellig samen doen. Discussiëren over intelligente onderwerpen (de partnerruil van Peter-Jan Rens en Rob Geus lijkt me een fijn onderwerp) vind ik ook leuk
Ik ben ook aan het wachten maar dan op de online shoppings die vandaag met shiploads tegelijk binnen gaan komen :-D

4 weken geleden bevallen, drastisch behoefte aan wat nieuwe outfits en niet mogelijk om uitgebreid te gaan shoppen met mijn kleine meisje.



Iets leukere reden om thuis te wachten dan een monteur die langskomt. Als t goed is tussen 11.00 en 15.00. Afgelopen weekend werd er een pakketje bezorgd, ik thuis gewacht tot 15.00 waren ze nog niet geweest. Toch maar boodschappen gaan doen. Kwam ik thuis zat er een briefje in de bus dat ze waren langsgewenst. En het erge was; er stond op het pakketje is bezorgd bij uw buren op huisnummer ... En daar stond dan ons eigen huisnummer! Gaperd! Kon ik dus de hele straat afgaan om m'n pakketje te traceren! haha
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 08:24:

Hij belt een halfuurtje voordat hij er is. Dus dat is fijne service!



Helaas zijn de dingen die ik nog moet/zou willen doen in de binnenstad, en met parkeren erbij is de kans groot dat ik kan omdraaien als ik er eenmaal ben



Zo'n afspraak had ik een poosje terug ook, nou de beste man belde 2 minuten voor hij er was: "ik rij nu bij u de straat in" was zo ongeveer de strekking van zijn telefoontje Nou, dan ben je toch blij dat je al gedoucht en aangekleed bent.



Deze week had ik een afspraak tussen 8.00 en 12.00 en dat pakketje kwam uiteindelijk om 13.30. Daar baalde ik echt gruwelijk van, zit je dan de hele ochtend te wachten....
Wanneer ik thuis moet wachten kijk ik als tijdverdrijf gemiste afleveringen van programma's waar m'n man niet naar wil kijken op tv, zoals shopping queens Vip, adam zkt eva en laatst ook boer zoekt vrouw.

Ook verdrijf ik de tijd met nieuwe online bestellingen hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:jubelientje schreef op 16 april 2015 @ 08:52:

En ik had vanmorgen een afspraak tussen 8:00u en 10:00u. Staat die man om 7:00u al op de stoep. Gelukkig was mijn partner al op en nog net niet weg, maar ik lag nog in bed. En alle rotzooi van gisteren stond er nog. Wauw dat vind ik bijna brutaal! Ik zou van de schrik niet eens open doen denk ik (of het niet eens door hebben dat de bel ging)
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 16 april 2015 @ 08:58:

[...]





Zo'n afspraak had ik een poosje terug ook, nou de beste man belde 2 minuten voor hij er was: "ik rij nu bij u de straat in" was zo ongeveer de strekking van zijn telefoontje Nou, dan ben je toch blij dat je al gedoucht en aangekleed bent.



Deze week had ik een afspraak tussen 8.00 en 12.00 en dat pakketje kwam uiteindelijk om 13.30. Daar baalde ik echt gruwelijk van, zit je dan de hele ochtend te wachten....



Nou ik ben blij dat mijn (ik dacht totaal irrationele) angst toch best wel eens zou kunnen kloppen wel heel vervelend voor jou.



Dat van die pakketjes, daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan. Helemaal als ze gewoon niet aanbellen en je dan een briefje in de bus vindt!
Ik zou dus ook nooit zo vroeg opstaan en uitgebreid douchen haha. Ik stond lekker om 5 voor 8 in jouw geval.



Een dag verlof nemen is wel lastig ja, moet dat altijd in zulke gevallen? Ik woon naast de verhuurder, dus vaak als er niemand thuis is, doet hij de deur open voor zulke gevallen. Wij hebben vet laatste half jaar namelijk minstens een of twee keer per maand een mannetje nodig.



Wel vervelend to!
Ik ben ook aan het wachten. Maar dan op de uitslag van onze NIPT-test. Veel enger. En veel stommer: want ze bellen vandaag wel, maar ergens tussen nu en 18.30 uur vanavond. Dus ik wacht met je mee en hoop dat ze bij mij ook voor 12 uur bellen...
Alle reacties Link kopieren
Heel vervelend ja, dat wachten, al snap ik de reden van zo'n tijdvak wel hoor. Nou ben ik momenteel hele dagen thuis, maar ik zit toch niet helemaal lekker dan. Ik doe het meestal ook zoals ponny, programma's kijken en op het internet winkelen.



Morgen moet ik in het ziekenhuis zitten wachten. Dat vind ik nog vervelender, want daar doet mijn internet het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh van die wachturen.. zo irritant..

Ik heb tot nu toe 2 keer geregeld dat ik compensatie kreeg voor mijn vrij te moeten nemen dag. 2 keer omdat het een fout van het bedrijf was.



Compensatie in korting of gewoon een geldelijke betaling.. de groeten. Jullie fout, dan betalen jullie mijn dag maar lekker.



En om de tijd te doden.. lekker muziekje op zetten, beetje rommelen in huis. Of idd lekker een serie kijken. Heerlijk joh.

Ik zou ook wel een ochtendje verplicht thuis willen zitten.....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Hij belt net dat hij er aan komt!!
Wachten jullie echt op pakketjes? Wauw dat zou niet eens in me opkomen!
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 09:03:

Hij belt net dat hij er aan komt!!
Ik heb het eens gehad dat een koelkast bezorgd zou worden... tussen 8.00 en 18.00 of zoiets pff....dat vond ik wel erg irritant, inderdaad op tijd eruit en er klaar voor, zorgen dat je geen boodschappen mist en dan zit je daar in je huis en het voelt toch niet zo ontspannen als 'echt' vrij zijn. Nouja, had nog wel grote schoonmaak kunnen houden



Ik heb ook wel eens als iets bezorgd wordt dat je zelfs op de website mee kan kijken waar de chauffeur rijdt, heel handig! Een monteur die even smst of belt een halfuur van tevoren vind ik ook ideaal, kan je gerust je ding doen, even douchen, de hond uitlaten, kind ergens heen brengen of ophalen, boodschapje halen.
quote:budapest schreef op 16 april 2015 @ 09:04:

Wachten jullie echt op pakketjes? Wauw dat zou niet eens in me opkomen!Nou, wel als ze een nieuwe wasmachine komen brengen
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 16 april 2015 @ 09:02:

Ik zou dus ook nooit zo vroeg opstaan en uitgebreid douchen haha. Ik stond lekker om 5 voor 8 in jouw geval.



Een dag verlof nemen is wel lastig ja, moet dat altijd in zulke gevallen? Ik woon naast de verhuurder, dus vaak als er niemand thuis is, doet hij de deur open voor zulke gevallen. Wij hebben vet laatste half jaar namelijk minstens een of twee keer per maand een mannetje nodig.



Wel vervelend to!



Zonder douchen word ik niet lekker wakker. Of blijf ik de hele dag rondhangen in m'n huispak en komt er niets van m'n plannen die dag en moet ik alsnog haasten als ik wel ergens moet zijn.



Ik ben gewoon een moeilijk mens



Helaas moet ik vrijwel altijd verlof nemen in zo'n geval. Soms kan ik mijn uren zo plannen (of de afspraak) dat het in m'n vrije dagen valt. Maar ik werk meestal gewoon 5 hele dagen doordeweeks dus anders dan verlof is vaak lastig.
Oh, wachten bah. Gelukkig komt ie eraan, TO!

Ik ben dan blij dat ik thuis werk, want het kost me geen vrije dag/geld. Aan de andere kant worden alle pakjes voor de flat wel bij mij afgeleverd, 'want ik ben toch thuis'. Ach ja, je kunt niet alles hebben. En zo leer je nog eens mensen kennen!
quote:budapest schreef op 16 april 2015 @ 09:04:

Wachten jullie echt op pakketjes? Wauw dat zou niet eens in me opkomen!Alleen op grote dingen (meubels, witgoed enz.) of iets waardevols waarvoor getekend moet worden wat met een speciale dienst komt (geen PostNL). Gewone pakketjes laat ik op het werk of het werk van mijn man bezorgen, of gewoon bij de supermarkt hier of een andere winkel in de buurt, dan haal ik ze op als het mij uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloes schreef op 16 april 2015 @ 09:03:

Ik ben ook aan het wachten. Maar dan op de uitslag van onze NIPT-test. Veel enger. En veel stommer: want ze bellen vandaag wel, maar ergens tussen nu en 18.30 uur vanavond. Dus ik wacht met je mee en hoop dat ze bij mij ook voor 12 uur bellen...Oh dat is heel spannend ja. Sterkte en ik hoop op een goede uitslag voor je!
Nu ik zwangerschapsverlof heb wacht ik op pakketjes, toen ik werkte deed ik dat niet hoor. Maar ik moet zeggen; er werd wel erg vaak wat bij de buren bezorgd. Nu maak ik dat goed, door ook pakketjes van de buren aan te nemen. T is hier net n distributiecentrum van Wehkamp/H&M/V&D enz



Inmiddels heb ik ook ontdekt dat onze buurvrouw alleen maar dieetproducten besteld. Elke week een doos ! En ze heeft het echt niet nodig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 09:00:

[...]





Wauw dat vind ik bijna brutaal! Ik zou van de schrik niet eens open doen denk ik (of het niet eens door hebben dat de bel ging)Tja, communicatie is bij veel bedrijven toch niet een sterke kant. Ik heb in een mail duidelijk aangegeven dat ik uiterlijk om 11:30u weg moest en dat de tijdsindicatie van 8:00u tot 10:00u dus voor mij prima is. Zegt die man: "Oh, ze hadden aan mij doorgegeven, dat het zo vroeg mogelijk moest."
Alle reacties Link kopieren
quote:ponny schreef op 16 april 2015 @ 09:09:

Nu ik zwangerschapsverlof heb wacht ik op pakketjes, toen ik werkte deed ik dat niet hoor. Maar ik moet zeggen; er werd wel erg vaak wat bij de buren bezorgd. Nu maak ik dat goed, door ook pakketjes van de buren aan te nemen. T is hier net n distributiecentrum van Wehkamp/H&M/V&D enz



Inmiddels heb ik ook ontdekt dat onze buurvrouw alleen maar dieetproducten besteld. Elke week een doos ! En ze heeft het echt niet nodig!Zo leer je wel wat over mensen inderdaad. Best erg eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 08:38:

[...]





Het is wel de moeite waard om even terug te kijken.



Die PJ leeft in een waanwereld en echt snugger zijn ze niet, maar die Geus slaat alles met zijn zeurende vrouwtje zonder een greintje humor. Daarnaast was Geus steeds commentaar aan het leveren op het gewicht van Virginia en leidde dat tot een scheldpartij aan het einde Ik zit nu te kijken (met de tablet naast de laptop ). PJ zal inderdaad niet sporen maar is denk ik wel liever dan Rob Geus dat lijkt me toch een verschrikkelijke kwal.
quote:jubelientje schreef op 16 april 2015 @ 09:10:

[...]





Tja, communicatie is bij veel bedrijven toch niet een sterke kant. Ik heb in een mail duidelijk aangegeven dat ik uiterlijk om 11:30u weg moest en dat de tijdsindicatie van 8:00u tot 10:00u dus voor mij prima is. Zegt die man: "Oh, ze hadden aan mij doorgegeven, dat het zo vroeg mogelijk moest." Die was nog niet helemaal wakker?
Alle reacties Link kopieren
quote:jubelientje schreef op 16 april 2015 @ 09:10:

[...]





Tja, communicatie is bij veel bedrijven toch niet een sterke kant. Ik heb in een mail duidelijk aangegeven dat ik uiterlijk om 11:30u weg moest en dat de tijdsindicatie van 8:00u tot 10:00u dus voor mij prima is. Zegt die man: "Oh, ze hadden aan mij doorgegeven, dat het zo vroeg mogelijk moest."
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 16 april 2015 @ 09:12:

[...]





Die was nog niet helemaal wakker? Nee blijkbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven