'We komen tussen acht en twaalf'

16-04-2015 08:17 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zit ik dan, op mijn vrije dag met een kop koffie het nieuws te kijken en het forum door te scannen. Heerlijk, een rustige ochtend!



Tussen 08.00 en 12.00 uur komt er een monteur langs om een apparaat in huis na te kijken. Iets wat fout is gegaan bij de installatie.

Uiteraard ben ik frisgedouched en aangekleed, ik kan die man mijn verwassen huispak natuurlijk niet aan doen.



En toch zit ik een beetje te balen. Ik weet dat het standaard is, zo'n tijdsvak. En toch moet ik er een hele vrije dag voor opnemen omdat ik een behoorlijk poosje in de auto moet zitten voor mijn werk en niet enkel een middagshift kan draaien. Ik stond om 07.00 uur naast mijn bed terwijl ik toch graag wat langer had geslapen.

De beste man zelf is waarschijnlijk een halfuurtje bezig, als hij er eenmaal is. En als hij het probleem direct kan verhelpen natuurlijk. Anders krijgen we hetzelfde volgende week weer opnieuw.



Waarom kan dit niet wat gemakkelijker? Ik heb al hemel en aarde moeten bewegen voor deze afspraak, terwijl het overduidelijk een fout van het bedrijf was. En dan moet ik een hele dag verlof opnemen. Had ik de afspraak tussen 08.00 en 09.00 uur kunnen maken had dit niet gehoeven.



Ik vind het dus behoorlijk stom. En het is een non-probleem. Dat weet ik ook. Maar ik wil graag even klagen



Zijn er hier meer mensen aan het wachten? Op een monteur, of iemand anders? In de wachtkamer bij de tandarts bijvoorbeeld? Dan kunnen we dat gezellig samen doen. Discussiëren over intelligente onderwerpen (de partnerruil van Peter-Jan Rens en Rob Geus lijkt me een fijn onderwerp) vind ik ook leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 16 april 2015 @ 09:40:

[...]





Dat heb ik ook! En moet je erbij blijven staan of je eigen gang gaan. Ik voel me ook altijd een beetje schuldig als het gaat om mensen die zware dingen moeten sjouwen voor mij.



Ja herkenbaar! Ze zijn gearriveerd bij mij. En ze wilden wel koffie. Is mijn koffiemelk op...



Dan maar warme melk erin!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 16 april 2015 @ 09:58:

Met zware spullen sjouwen bedoel ik meer meubels e.d.



Maar wel slim om het gewoon klaar te zetten en dat ze daarvan mogen pakken als ze willen. Voor meubels geldt dat ook, hoor. Los van het feit dat ik niet handig ben in die dingen en die vaklui precies weten hoe ze iets goed beet moeten pakken en manoeuvreren, is het ook zo dat zij ervoor verzekerd zijn als ze onverhoeds je muur beschadigen of de halve deurpost eruit lopen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:tv-icoon schreef op 16 april 2015 @ 09:58:

Ik heb het in elk geval gehad met webshops die niet de volgende dag leveren. Ik zit nu al veertien dagen te wachten op fitnessartikelen. Eerst was het 2-5 dagen levertijd maar ik heb het nu nog niet binnen. Als ik dat geweten had, dan was ik bij een shop gegaan die drie euro meer rekent maar betrouwbaar op tijd levert.



Dus ik ga alleen nog maar bekende shops waar ze vermelden hoe groot hun voorraad is.Dan ga je het toch alsnog zelf kopen/ergens anders bestellen en stuur je het pakket terug...
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Ik plak ook wel eens een briefje op de deur dat ze het in de achtertuin moeten neerleggen. Maar dat doe ik alleen als ik maar kort weg ben, en het een "niet waardevol" pakket is wat ze komen bezorgen zoals bijvoorbeeld kleding. Als er een nieuwe tv bezorgd zou worden dan laat ik die natuurlijk niet in de tuin zetten.

Bovendien wonen we op een erg klein dorp, in de stad zou ik me hier niet zo gemakkelijk bij voelen :-) (niet dat op n dorp nooit wat gejat wordt uiteraard, maar ik laat hier wel zonder zorgen de poort open, en de achterdeur op slot).
Ik neem vandaag gewoon alle pakketjes aan van buren die niet thuis zijn. Ben zelf toch de hele dag thuis. Pakketje 1 voor drie huizen verderop is inmiddels binnen...
Alle reacties Link kopieren
Ik laat me niks meer aanleunen door mannetjes en koeriers. Als ze zich niet aan afspraken houden, dien ik gewoon een klacht in. Ik ga me er niet meer aan ergeren. Die bedrijven zouden eens moeten weten hoe slecht hun personeel funktioneert. Maar in plaats daarvan klagen we tegen elkaar. Ik ben er klaar mee. Ze doen hun best maar en ik ga me er ook niet netjes voor aankleden. Dat zit helaas niet bii de service inbegrepen. En bij opmerkingen die me niet aanstaan, dien ik ook een klacht in. De Al Bundy's van de wereld gaan zich maar eens gedragen.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 10:01:

[...]





Op sommige stations heb je al van die pakketkluizen.



Het kon trouwens niet opgelost worden maar ik ben weer vrij!Oh wat balen. Geniet van de vrijheid.
quote:gladoortje74 schreef op 16 april 2015 @ 10:16:

Ik laat me niks meer aanleunen door mannetjes en koeriers. Als ze zich niet aan afspraken houden, dien ik gewoon een klacht in. Ik ga me er niet meer aan ergeren. Die bedrijven zouden eens moeten weten hoe slecht hun personeel funktioneert. Maar in plaats daarvan klagen we tegen elkaar. Ik ben er klaar mee. Ze doen hun best maar en ik ga me er ook niet netjes voor aankleden. Dat zit helaas niet bii de service inbegrepen. En bij opmerkingen die me niet aanstaan, dien ik ook een klacht in. De Al Bundy's van de wereld gaan zich maar eens gedragen.Pay peanuts, get monkeys.
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een leuk topic is dit geworden. Ik was een beetje bang voor 'als dit je grootste probleem is mag je jezelf gelukkig prijzen' reacties



Jullie hebben mijn ochtend in ieder geval goed gemaakt! Dank daarvoor.



Ik ben nu wel blij dat ik me al had gedouched en aangekleed. Maar nu is het volgende probleem dat mijn middagafspraak pas over een paar uur is. Had eigenlijk niet verwacht dat alles zo soepel/op tijd zou gaan
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zou vrijdag een loungeset voor in de tuin bezorgd worden tussen 10 en 13 uur. Mijn vriend heeft braaf zitten wachten en om 14u waren ze er nog niet. Toen heeft ie maar de buurman gevraagd een oogje in het zeil te houden en is boodschappen gaan doen want we gaven een feestje die avond. Uiteindelijk is het ding rond half 5 bezorgd.
Ja, ik wacht op iemand die "het einde van de middag" komt. Ook zo lekker specifiek. pfff!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 10:25:

Haha wat een leuk topic is dit geworden. Ik was een beetje bang voor 'als dit je grootste probleem is mag je jezelf gelukkig prijzen' reacties



Jullie hebben mijn ochtend in ieder geval goed gemaakt! Dank daarvoor.



Ik ben nu wel blij dat ik me al had gedouched en aangekleed. Maar nu is het volgende probleem dat mijn middagafspraak pas over een paar uur is. Had eigenlijk niet verwacht dat alles zo soepel/op tijd zou gaan Nou als dit jouw grootste probleem is dan mag jij jezelf gelukkig prijzen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 16 april 2015 @ 10:38:

[...]





Nou als dit jouw grootste probleem is dan mag jij jezelf gelukkig prijzen



*prijst zichzelf gelukkig*



Voor alle anderen die nog zitten te wachten: ik hoop dat ze snel komen!



Maar wie heeft er nou gisteren Jouw vrouw, mijn vrouw gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:bam1984 schreef op 16 april 2015 @ 10:07:

[...]





Dan ga je het toch alsnog zelf kopen/ergens anders bestellen en stuur je het pakket terug... Die neiging is vaker bij me opgekomen, maar dat stel je uit dan. Ergens anders bestellen (bol.com) kost dan ook weer twee dagen. Maar ik heb mijn lesje weer geleerd. 2 tot 5 dagen betekent: niet op voorraad.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 16 april 2015 @ 10:45:

[...]





*prijst zichzelf gelukkig*



Voor alle anderen die nog zitten te wachten: ik hoop dat ze snel komen!



Maar wie heeft er nou gisteren Jouw vrouw, mijn vrouw gezien? Ja, ik!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook erg irritant hoor dat gewacht op een monteur. Nu kan ik dankzij het nieuwe werken bijna altijd thuis werken, maar toch blijft het vervelend dat wachten op een monteur. En jouw vrouw mijn vrouw heb ik gisteren niet gezien, want ik vind Rob Geus een beetje eng maar Peter Jan Rens en zijn vrouw vind ik heel heel heel heel heel erg eng dus dat trek ik echt niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
djeez een mens moet ook altijd wat te zeuren hebben he, ga je toch huishouden doen, de was, of gewoon lekker chillen
Alle reacties Link kopieren
quote:Beerdiertje schreef op 16 april 2015 @ 11:07:

djeez een mens moet ook altijd wat te zeuren hebben he, ga je toch huishouden doen, de was, of gewoon lekker chillen



Ja, ja en ja.



Alle reacties Link kopieren
Ik ga pas chillen als ik mijn nieuwe schoenen binnen heb en aangepast.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 16 april 2015 @ 11:03:

Ik vind het ook erg irritant hoor dat gewacht op een monteur. Nu kan ik dankzij het nieuwe werken bijna altijd thuis werken, maar toch blijft het vervelend dat wachten op een monteur. En jouw vrouw mijn vrouw heb ik gisteren niet gezien, want ik vind Rob Geus een beetje eng maar Peter Jan Rens en zijn vrouw vind ik heel heel heel heel heel erg eng dus dat trek ik echt niet



Eng zijn ze zeker!!



Maar wel heel vermakelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:tv-icoon schreef op 16 april 2015 @ 11:10:

Ik ga pas chillen als ik mijn nieuwe schoenen binnen heb en aangepast.







Wat voor schoenen heb je besteld?
quote:ikeaverslaafde schreef op 16 april 2015 @ 10:21:

[...]





Pay peanuts, get monkeys.



Ja dahag. Alsof je er invloed op hebt wie er iets bij je komt bezorgen, als je iets besteld bij een bedrijf. Het is niet zo dat als je maar meer betaald voor de bezorgkosten, ze wel gewoon netjes op tijd komen.



Een tijdje terug iets besteld dat met DHL bezorgd zou worden, en ik zat erop te wachten. Op de dag dat het bezorgd zou worden: niks. Aan het einde van de dag een mailtje: ''het is ons vandaag niet gelukt, morgen proberen we weer''. Grrrr, oké. Volgende dag zouden ze tussen 14 en 18 uur bezorgen, ik hartstikke haasten want ik moest uit het ziekenhuis komen, ik was om half 2 thuis, lag er al een briefje in de bus: ''u was niet thuis, u moet het pakje in het depot gaan ophalen.'' Rotzakken.
Alle reacties Link kopieren
Sneakers, grijs met blauwe details. Blauwe zool.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 16 april 2015 @ 10:38:

[...]





Nou als dit jouw grootste probleem is dan mag jij jezelf gelukkig prijzen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven