Welk dweilsysteem?

25-11-2014 21:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Binnenkort ga ik verhuizen en 1 van mijn goede voornemens voor in het nieuwe huis is wat vaker te dweilen. Ik dweil nu met een ouderwetse mop met van die sliertjes wat niet echt optimaal is. Ik vind het te nat voor onze nieuwe vloer en die sliertjes blijven altijd achter stoelpoten en tafelpoten hangen. Zo'n plat rechthoekig ding lijkt me prettiger omdat je die hoes dan ook in de wasmachine kan gooien. Maar nu stond ik vanmiddag bij de blokker en ik schrok van de prijs! Je betaalt zomaar 40 of 50 euro voor zo'n ding. Dus ik dacht eerst maar eens op viva vragen wat goed werkt voordat ik zoveel geld ga uitgeven aan een dweil... Dus waar zijn jullie juist wel of juist niet tevreden over? Welk merk of type?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb er één van het huismerk van de Blokker en dat ding kostte me toen net geen tien euro.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dweil van Sorbo met een spons. Om de zoveel tijd koop ik een nieuwe spons.
Alle reacties Link kopieren
Ik had zo'n spons aan een stok, die beviel me het beste. Nu heb ik de chiquere versie van de sliertjes en je kunt er niet lekker mee schrobben.
Ik heb een wannabe spin-and-go van Blokker en ben er gek op



Ik hoef met m'n handen niet in het water dus water kan loeiheet, en ik hoef niks zelf uit te wringen.
Alle reacties Link kopieren
Voor carnaval?
Ye ken.
Gewoon een microvezeldweil kopen en een vloertrekker die niet al te breed is. In de microvezeldweil in het midden een gaatje knippen. Dweil vochtig maken. Gat van de dweil over de stok van de vloertrekker trekken en de dweil naar beneden trekken en dweilen maar.
Wij hebben die van Leifheit incl emmer.
Leifheit, deze http://static.triaz.de/0138/pictures/ar ... 086900.jpg
Nooit met de handen in het water, ideaal vind ik 'm.
Ik heb ook zo'n spinnende dweil, dan wel een platte. Wordt niet zo nat en hoef ik er niet aan te zitten. Maar het is ook weer niet zo leuk dat ik er vaker mee wil gaan dweilen ;)
Alle reacties Link kopieren
Leifheit twister. Hoef je niet te bukken.
Alle reacties Link kopieren
Die van het plaatje was geloof ik best duur. Tenminste vergeleken met een gewone mop zijn die dingen dus echt heul duur. Iedereen zegt wat anders maar iedereen is dus wel tevreden, maakt dus geen reet uit wat je koopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht dat mijn twister levenslang mee gaat. Vind het zijn investering wel waard. Maar goed, het zijn geen lifedepending beslissingen.
Haha nee Pucker, leuk wordt het er niet van denk ik.
HaRa maar die is nog duurder!



Vorige week uitgeleend aan mijn moeder, want die heeft haar tapijt ingeruild voor laminaat. Nog steeds niet terug, bevalt erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zon leifheit, maar altijd ruzie mee. Ik dacht juist dat zon stoomreiniger de oplossing zou zijn. Maar daar heeft nog niemand t over. Heeft iemand daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook HaRa, investering van heel lang geleden nog steeds meer dan waard.
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaakster
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic Al had ik me bij een dweilsysteem wel iets geavanceerders voorgesteld. Ik dweilde altijd met zo'n soort swiffer ding, werkte prima. Zo'n mop vind ik maar niets.
Pff ik heb ook een platte rechthoekige, maar ik irriteer me

altijd aan de strepen! Hoe kom je daar vanaf?
Ik heb deze :







Stok van vileda van blokker en klaar. Dweil is van de action, kost geen drol. Hij is vrij dik en heel zacht. Kan droog en nat gebruikt worden en is ook niet te nat na uitwringen. Prima ding!
Alle reacties Link kopieren
Hier een trekker (action) en grote microvezel doek (waar dan ook), streeploos voor nog geen tientje.
Alle reacties Link kopieren
Een leifheit dweilsysteem! Heerlijk ding om te gebruiken. Heb hem gekocht omdat ik die van mijn schoonouders zo lekker vond dweilen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nepleifheit en die bevalt prima. Ooit voor zo'n 15 euro in een budgetwinkel gekocht, weet niet meer welke, maar zo'n nepAction
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven