Welk kledingstuk ben jij aan het maken?

06-03-2012 09:46 1932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op naailes en ben er erg enthousiast over! Ik koop stofjes en speur Knipmode en Burda's af naar leuke kledingstukken om te maken!!!



Het lijkt me leuk om hier te schrijven over wat je aan het maken bent, welk stofje je gebruikt, waar je mooie/leuke/goedkope stoffen kunt kopen etc.
up
Alle reacties Link kopieren
Waar bestellen jullie stoffen? Ik zoek leuke webshops waar ze niet al te duren stoffen hebben (met leuke patroontjes). Ik heb er wel wat gevonden, maar tips zijn altijd welkom!
Bambiblauw.be die hebben echt leuk spul.



Kijk eens op stoffenbeurs.nl of beter nog stoffenspektakel.nl het loont echt om er heen te gaan
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,



Ik heb in mijn jeugd verschillende keren op de machine van mijn moeder genaaid. De afgelopen jaren heb ik hem weer verschillende keren geleend. Ik merk dat ik het heerlijk vind en ben stiekem trots op mijn geslaagde projectjes. Het is ook een fijne creatieve uitlaatklep. Inmiddels heb ik besloten zelf een goede tweedehandse machine aan te schaffen. Heeft iemand van jullie ervaring met 1 van de volgende machines

Bernina 140

Bernina 150

Bernina 180?



Ik hoop op een reactie en hopelijk schrijf ik binnenkort ook mee op dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik up het topic even in de hoop dat een van jullie naaisters reageert.... Mijn handen jeuken namelijk om aan de slag te gaan (en dus eerst een goede machine te kopen)



Alvast bedankt!
Sorry Juliaatje, heb geen ervaring met die machines...
Alle reacties Link kopieren
quote:stone schreef op 27 april 2014 @ 08:47:

Sorry Juliaatje, heb geen ervaring met die machines...Geeft niks, toch bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels de bernina 180 gekocht. Heb instructie ontvangen van de naaimachinewinkel.,Ga binnenkort lessen volgen en heb nu al wat aangeklooid. Het is dat ik vandaag helaas moet werken aan dossiers, maar binnenkort probeer ik toch vaker een vrij moment achter de machine te kruipen.
Oh dat is echt een heel goed merk! Veel plezier er mee!

Ikzelf heb een husqvarna.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier!

Ik ben bezig met een autospeelkleed, met dit als inspiratie.

Op deze site staan nog aardig lijstje met dingen om te maken.
Alle reacties Link kopieren
Erg leuk Seol! Je zoon boft maar!



Hier wat lopende projecten afgemaakt en vooral heel veel kleine herstelklusjes gedaan. Pffff, dat vind ik echt niet leuk, maar ja, eerder mag ik niet verder met leuke dingen van mezelf
Gaan jullie maandag ook naar de stoffnbeurs? http://www.stoffenbeurs.nl
Alle reacties Link kopieren
Ben je geweest, wat heb je gekocht?

Ik ben nog bezig met mijn autokleed. Woensdag heb ik een dag vrij, misschien dat ik het dan wel af krijg.
Ik heb zó veel gekocht. Vooral stofjes voor onze baby

2 jeansstoffen, 6 jersey en 3 katoentjes!

Nu nog de tijd vinden.. Ach ik heb nog 18 weken
Alle reacties Link kopieren
Je bent zwanger Beelicious! Leuk, gefeliciteerd! Je hebt ervaring genoeg in het maken van de leukste babyspulletjes . Gaat alles goed met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Heb je al dingen gemaakt? Als het allemaal goed gaat mag ik voor half januari babykleertjes maken...
Alle reacties Link kopieren
Jij ook gefeliciteerd Seol! Een ware babyboom hier, leuk hoor!
Gefeliciteerd Seol en bedankt Phips!

'T wordt ons eerste kindje. Met veeeel zelfgemaakte kleertjes, verheug me nu al op verkleedkleren maken
Alle reacties Link kopieren
Haha!
He meiden, wonen jullie toevallig in de regio Rotterdam en zouden jullie het leuk vinden om zo nu en dan samen te komen en te naaien?
Aanrader: facebookpagina: naaien voor vriendinnen!
Alle reacties Link kopieren
Heb heel brutale vraag maar wil zo graag verder maar heb mijn knipmode ergens laten liggen.



Wil iemand voor mij de beschrijving van de jumpsuit uit knipmode juni 2014 fotograveren???
Die heb ik niet, sorrry
Alle reacties Link kopieren
Jammer.. Ik kan em donderdag pas weer ophalen bij de les helaas. En ga bijna op vakantie dus krijg t niet meer af.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet, helaas.

Die facebookpagina moet je je voor aanmelden zag ik Beelicious. Wat is er zo leuk/handig aan als ik vragen mag? Ben nl altijd erg voorzichtig met mijn privacy......
Alle reacties Link kopieren
Staat heel veel op aan tips en ideen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven