welk merk bank bij Goossens wonen?

05-05-2014 00:32 9 berichten
Hallo

ik zou graag willen weten welk merk dat de banken/ sofas zijn bij Goossens

we hebben interesse in het volgende:



http://www.goossenswonen. ... /bank-palladium/60116185/



we hebben nu een prijs

3zit met 1 relax

hoek

2zit met 1 relax

4032 Euro.



Ik zou dezelfde bank ergens anders willen laten berekenen.



Weet er iemand welk merk ze hanteren?



Alvast bedankt
Het merk staat er toch gewoon bij?
Ik dacht al dat jij nog niet wakker bent op de vroege ochtend, echter ik zie dat het bericht van gisteravond laat is.



Merk: Nature.

Type: Palladium





Er valt niks anders van te maken.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, wij hebben veel spullen bij Goossens aangeschaft, juist omdat we daar dezelfde artikelen als ergens anders, maar dan veel voordeliger, vonden. Fijne winkel, 5 jaar later nog steeds erg blij met wat we destijds daar hebben aangeschaft!
Alle reacties Link kopieren
Hebben zij ook niet zo'n laagste prijs garantie? Dat als je het elders goedkoper vindt, je het verschil terug krijgt?
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 05 mei 2014 @ 07:53:

Ik dacht al dat jij nog niet wakker bent op de vroege ochtend, echter ik zie dat het bericht van gisteravond laat is.



Merk: Nature.

Type: Palladium





Er valt niks anders van te maken.



Nee joh dat is niet de fabrikant.

Palladium is waarschijnlijk het naampje wat Goossens gegeven heeft en nature het leer ofzo.

Ik zou het gewoon vragen bij Goossens wie de fabrikant is.

En dan een andere dealer zoeken die dat ook verkoopt.

Ik denk niet dat je ergens anders veel meer korting krijgt.

Er zit niet zo veel speling in die marges.

15% moet lukken.
Goossens geeft het niet vrij welk merknaam deze bank is. Dat heb ik bij hun al nagevraagd...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij Goossens gekeken naar een bank van het merk Cantomobili. Volgens hun site een Italiaans meubelmerk. Ik dus gegoogled maar het enige wat ik over dat merk kan vinden op het www komt van Goossens af en of staat op een NL site. Volgens mij dus bedrog
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Nature is wel degelijk het merk, op de site van Goossens staan de merken die gevoerd worden. Dus in die zin is het raar dat Goossens daar geheimzinnig over doet. Nature staat daar gewoon als merk genoemd. Misschien is dat merk alleen verkrijgbaar bij Goossens? Onze hoekbank Yvette van Cantomobili is ook alleen verkrijgbaar bij Goossens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven