Welk wasmiddel gebruik jij?

25-06-2015 10:24 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomaar een leuke vraag!
Alle reacties Link kopieren
TO begint!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 juni 2015 @ 10:26:

TO begint!Ik heb nu Witte, Color en Frisse Reus hihi... En Robijn color en wit.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik wat er in de reclame is (3 halen 2 betalen etc)
Ariel, haal ik op voorraad als het 1 +1 gratis is. Zelfde met de Robijn wasverzachter.
Alle reacties Link kopieren
Lidl zowel wasmiddel als wasverzachter
Alle reacties Link kopieren
Robijn
Alle reacties Link kopieren
Dash waspoeder ( hoorde dat poeder beter is voor de maschine???)

En zonnig geel wasverzachter van robijn.
Alle reacties Link kopieren
Robijn, Neutral of de ecologische en parfumvrije waspoeder van de AH. En wasverzachter van Silan Oils (de gele) of Robijn (blauw) Ik zorg altijd wel dat ik het in de aanbieding koop en heb dus vaak een flinke voorraad wasmiddel en wasverzachter staan.
Alle reacties Link kopieren
Ariël waspoeder. dat koop ik eens in het jaar ongeveer als het in de aanbieding is bij mijn Duitse supermarkt.



Wasverzachter wat lekker ruikt en in de aanbieding is :-)
En doooooor!
AH eigen merk wasmiddel, en de gele wasverzachter van Robijn. Die laatste slaan we meteen in zodra ze in de aanbieding zijn.
Gewoon de goedkoopste van de Action. 1,69 eur(?) per fles. Werkt prima.

Als wasverzachter gebruik ik een scheutje azijn. Ruik je niks van hoor, en de was wordt er echt lekker zacht van.

Is wat milieuvriendelijker dan wasverzachter uit de fles.
tabs van meestal ariel
Ik ben sinds kort weer overgestapt op waspoeder ( meestal appie eigen merk) wasgoed komt véél frisser de machine uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net mijn Nenuco wasmiddel en verzachter binnen, heb gelijk heel enthousiast mijn dekbedden gewassen en die hangen heerlijk geurend in de tuin te drogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vera78 schreef op 25 juni 2015 @ 10:44:

Gewoon de goedkoopste van de Action. 1,69 eur(?) per fles. Werkt prima.

Als wasverzachter gebruik ik een scheutje azijn. Ruik je niks van hoor, en de was wordt er echt lekker zacht van.

Is wat milieuvriendelijker dan wasverzachter uit de fles.Hier ook azijn als wasverzachter, vind het zelfs beter en inderdaad milieuvriendelijker. Daarnaast waspoeder van het ecologisch merk van de AH. Hou niet van luchtjes aan mijn kleding.
Voor de zwarte was altijd Robijn black velvet. Verder kijk ik wat er op dat moment in de aanbieding is. Wasverzachter gebruik ik nooit.
Ariël en robijn,wasverzachter gebruik ik nooit.
Doos met waspoeder van de Action, een van de weinige wasmiddelen die ik niet vind stinken.



Wasverzachter is Morgenfris van Robijn, ook weer om dezelfde reden.





Heel veel wasmiddelen vind ik stinken, van die kunstmatige bloemengeuren krijg ik migraine.
Ik gebruik hetgeen wat ik gratis heb gekregen, of heel soms 1 plus 1 gratis. Regelmatig geld terug acties van de dreft bv gehad. Daarnaast heb ik bij de hoogvliet supermarkt meer wasverzachter en wasmiddel bij elkaar gespaard dan ik het komende jaar op maak.



Ik woon nu bijna een jaar samen met mijn vriend en ondanks dat we 2 wassen draaien per week hebben we nog geen 1 keer wasmiddel of wasverzachter gekocht. Hij deed ook meet met de gta dus we hebben flink wat staan. Wel allemaal merkartikelen als het straks echt op is kopen we in de aanbieding weer een merkartikel.
Op het moment uit nood omdat mijn andere op was geloof ik Ariel.



Meestal koop ik in Duitsland biologisch wasmiddel van Frosch. Dat ruikt niet zo sterk, is beter voor het milieu en een stuk minder duur dan biologische wasmiddelen hier in Nederland. Wasverzachter Vanille/Orchidee van Softlan, ook uit Duitsland.
Wasmiddel wat er in de aanbieding is. Wel altijd poeder, nu Ariël color en klok wit. Zwart vloeibaar uit Duitsland.

Wasverzachter altijd Lenor en koop ik ook in Duitsland.
Robijn wit en Color maar alleen die oranje ik vind de roze vreselijk stinken, zwarte was ariel want robijn Black geeft het een soort dooie muizen zweetlucht.

Robijn wasverzachter zwitsal of die gele.
Damn, dat lijkt me best interessant, om te weten hoe een dode, zwetende muis ruikt
Alle reacties Link kopieren
Poeder kleur/wit huismerk ah/jumbo/plus... Waar k op dat moment boodschappen ga doen! K heb jarenlang met vloeibaar van de Hema gewassen maar de witte was werd grauw... Nu met poeder is alles weer stralend wit!! Ik ga dus niet meer terug naar vloeibaar...



En als verzachten Lenor, gouden fles!
Vandaag is de mooiste dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven