Welke schoonmaakspullen kan jij niet missen?

31-08-2015 10:00 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke zijn jouw favoriet? Hier Blue Winder! Love it
Mijn kinderen

En elk schoonmaakmiddel wat lekker ruikt.
Blue winder. Is dat iets wat blauwe windjes laat of zo?
AH Badkamerreiniger! En groene zeep, voor kalkaanslag uit de Steentijd.
Alle reacties Link kopieren
Azijn, baksoda, dreft, mr proper, de blauwe wc eend.
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaakazijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:poeziewoezie schreef op 31 augustus 2015 @ 10:02:

Blue winder. Is dat iets wat blauwe windjes laat of zo?Oeps... Blue WOnder
Mijn pas gekochte robotstofzuiger. (Ik heb de dirt devil spider M607) Echt een koopje en doet het prima!
bleek, groene zeep, van die vochtige doekjes en verder allesreiniger dat lekker ruikt.

Voor de vloer heb ik een stoomreiniger, geen schoonmaakmiddel bij nodig.
Alle reacties Link kopieren
Dasty natuurlijk!
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Al mijn schoonmaakspullen zijn aangeschaft in de hoop dat ze me kunnen overhalen om te gaan schoonmaken. Tot nu toe zonder opvallend succes.

Ik kan ze allemaal missen dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 31 augustus 2015 @ 10:06:

bleek, groene zeep, van die vochtige doekjes en verder allesreiniger dat lekker ruikt.

Voor de vloer heb ik een stoomreiniger, geen schoonmaakmiddel bij nodig.Wat voor vloer heb je? Lijkt mij ook een uitkomst, zo'n ding. Ik heb laminaat en eigenlijk elk schoonmaakmiddel laat een waas achter/werkt niet en alleen water maakt ook niet goed schoon.
jif! geniaal goedje
Alle reacties Link kopieren
Weliswaar voor kleding maar: ossengalzeep. Heb er al veel vetvlekken en nutella-handjes mee weggekregen op de kleding.
Alle reacties Link kopieren
microvezeldoekjes, schoonmaakazijn, ajax bloemenfeest en hygienische/desinfecterende doekjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:lechatrose schreef op 31 augustus 2015 @ 10:08:

[...]



Wat voor vloer heb je? Lijkt mij ook een uitkomst, zo'n ding. Ik heb laminaat en eigenlijk elk schoonmaakmiddel laat een waas achter/werkt niet en alleen water maakt ook niet goed schoon.Ik heb ook laminaat en met een scheutje vloeibare groene zeep en een drupje Dreft + heet water heb ik nooit een waas. Dweilen met heet water en een scheutje Ecover allesreiniger werkt ook goed moet ik zeggen, vloer glanst daarna mooi.
Water
Alle reacties Link kopieren
Ouderwetse glorix
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Azijn, dat spul is echt overal goed voor. Kalk, de wc, zweetlucht in je kleding, een stinkende wasmachine, vuile vaatwasser. Ik hou van azijn.
quote:lechatrose schreef op 31 augustus 2015 @ 10:08:

[...]



Wat voor vloer heb je? Lijkt mij ook een uitkomst, zo'n ding. Ik heb laminaat en eigenlijk elk schoonmaakmiddel laat een waas achter/werkt niet en alleen water maakt ook niet goed schoon.



Schoonmaakmiddel is helemaal niet goed voor laminaat. Het laat altijd wat vet achter op je vloer en daardoor krijg je een waas en zie je strepen.

Ik heb al 8 jaar laminaat en maak het schoon met een uitgewrongen dweil en water met een scheutje azijn. Nog nooit een waas of strepen gezien.
Ik gebruik alleen schoonmaakazijn, afwasmiddel, een blok zeep en baking soda. Bevalt eigenlijk prima. Is goedkoop en werkt nog ook. Ik mis die chemische geurtjes totaal niet.
quote:JDLover schreef op 31 augustus 2015 @ 10:04:

[...]



Oeps... Blue WOnder
quote:theamuts schreef op 31 augustus 2015 @ 10:04:

Mijn pas gekochte robotstofzuiger. (Ik heb de dirt devil spider M607) Echt een koopje en doet het prima!Ha ha, die naam alleen al.... lijkt me een agressieve stofzuiger.
Alle reacties Link kopieren
Mij hond omdat er noooooit een kruimel op debgrond blijft liggen en de stofzuiger omdat de hond geen kruimels maar wel veel haren laat liggen En de vochtige schoonmaakdoekjes van de Action vind ik heel fijn (vooral omdat ik dan lui ben en geen zin heb om een sopje te maken...)
quote:lechatrose schreef op 31 augustus 2015 @ 10:08:

[...]



Wat voor vloer heb je? Lijkt mij ook een uitkomst, zo'n ding. Ik heb laminaat en eigenlijk elk schoonmaakmiddel laat een waas achter/werkt niet en alleen water maakt ook niet goed schoon.Ik heb ook laminaat. Er zitten 2 standen op, 1 voor plavuizen en 1 voor laminaat en er zitten ook borsteltjes erbij zodat je bijv. je bank en stoelen ermee kan reinigen. Tis zeker een uitkomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven