wie heeft ook anologe tv

27-02-2015 14:50 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren analoge tv, en wil dat ook graag zo houden.Geen zin om meer te betalen.Wie ook?
Alle reacties Link kopieren
volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat de analoge tv afgeschaft gaat worden of op zijn minst heel erg beperkt gaat worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Moet je doen, het is een vrij land
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 februari 2015 @ 14:53:

volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat de analoge tv afgeschaft gaat worden of op zijn minst heel erg beperkt gaat worden Dat verhaal doet al een paar jaar de ronde.
Alle reacties Link kopieren
Nou als je er blij mee bent dan is het toch goed? Wat wil je met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
ik ook geen digitale tv! heb nog steeds genoeg zenders om te bekijken.

Vriend wil ook digitale tv bij mij thuis terwijl we niet eens samenwonen.

Zie niet in waarom ik nog meer tv zenders zou moeten nemen terwijl ik tevreden ben met de zenders die ik nu heb.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder kijkt nog analoog, die zie ik op haar 91e ook niet met al die zenders en twee afstandsbedieningen in de weer, dat wordt een ramp.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal geen TV.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
laatst was iemand tegen mij aan het "opscheppen" ook dat hij helemaal geen tv had, verderfelijk etc....

Maar kon wel over progr. meepraten want wel tv kijken via internet en een grote projector om alles zo mee op zijn witte muur te projecteren...tja
Dat verhaal klopt ook. De kwaliteit is ondertussen ook heel erg slecht. We hebben het lang volgehouden maar nu digitale tv goedkoper is dan los internet en analoge tv toch overgestapt. Scheelt 6 euro in de maand en wel goed beeld.
Alle reacties Link kopieren
maar in Belgie is er nog een groter verschil denk ik tussen de prijzen ook van analoge tv en een digitaal pakket.

Ik betaal hier voor internet+analoge tv 25 euro per maand. Als ik digitale zou nemen is dat direct dubbel van prijs.
Alle reacties Link kopieren
Bij dit topic titel moest ik denken aan





We betaalden stiekem geen kijk/luistergeld.

Als iemand langs de tv toestel liep, ging het beeld vervormen. Kwam er ruis. De bankzitters riepen dan in koor: 'Hé, ga van het beeld weg!'
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Bij Upc kan je niet eens meer alleen analoge tv nemen, alleen digitaal, analoog krijg je er gratis bij .

Heb je het nog analoog geniet er maar van, het gaat er eerdaags echt uit.
Ik heb het ook lang volgehouden maar ik had ook een tv van ik weet niet hoe oud en ik vond het raar om digitale tv te kijken op een oude tv. Toen ik een nieuwe TV kocht was het helaas geen doen meer, veel te wazig en sneeuw. Gelukkig had de rest hier in huis wel digitale tv dus was het gewoon een kwestie van extra smartcard aanvragen en iemand had nog een ontvanger over.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op de tv boven nog analoge tv.
Ik heb analoge tv en digitale TV van Belgacom.



Maar goed mensen moeten stoppen met wenen dat het allemaal te duur is. TV is een luxe product en geen basis recht. Kan/wil je dat niet betalen dat is jouw probleem. Je zal niet doodgaan zonder TV.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 27 februari 2015 @ 15:23:

Bij Upc kan je niet eens meer alleen analoge tv nemen, alleen digitaal, analoog krijg je er gratis bij .

Heb je het nog analoog geniet er maar van, het gaat er eerdaags echt uit.Misschien dat je het nu niet meer kan nemen, maar ik heb nog wel UPC en analoge tv hoor. Ik snap heel goed dat analoog eruit gaat, kwaliteit van digitaal is vaak een stuk beter.
Ik had het graag willen houden, maar waar we nu wonen (nieuwbouw) kon het helaas niet meer.



Ik vind digitale tv echt ruk, langzaam opstarten, langzaam zappen, veel ruis als de buurman ook thuis is en dingen aan het downloaden is en nog een extra afstandsbediening erbij, pffff.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in de regio ging bij een van de providers analoog er al in 2010 uit.

Was ik toen sip over. Weet nu niet meer beter.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie allemaal een tweede afstandbediening erbij voor digitaal? Want wij kunnen met die van de tv gewoon switchen tussen analoog en digitaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde afgelopen week een opgenomen tv-programma zien, maar ik had de tv al zolang niet bediend dat ik niet meer wist hoe ik het kon vinden.

Tv is er vooral voor man, vind het een lelijk ding. Hier trouwens een afstandsbediening voor alle apparaten.
quote:jules1980 schreef op 27 februari 2015 @ 15:17:

maar in Belgie is er nog een groter verschil denk ik tussen de prijzen ook van analoge tv en een digitaal pakket.

Ik betaal hier voor internet+analoge tv 25 euro per maand. Als ik digitale zou nemen is dat direct dubbel van prijs.Ik betaal voor interactieve tv en internet 39 per maand, dus meteen dubbel is weer wat overdreven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb digitale tv en wil absoluut niet meer terug naar analoog. Vooral vanwege het betere, scherpere beeld.

Twee afstandsbedieningen vind ik geen probleem. Vroeger had ik ook al twee afstandsbedieningen, één voor de tv en één voor de videorecorder. Nu één voor de tv en één voor de digitale harddisk ontvanger.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
gingembre maar de digicorder moet je toch ook nog huren daarbij ?
Nee, alleen borg voor betaald. De rest zit in dat maandbedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven