Wie is wat aan het haken? Deel 4

01-10-2013 19:57 777 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we zijn bij nummertje 4 aangekomen!!!!

Linkjes naar de vorige delen:

Deel 1

Deel 2

Deel 3



Linkjes waar je o.a. wol en haaknaalden kunt kopen:

www.haakidee.nl

www.hobbydoos.nl

www.hetwolhuis.nl

www.ltcleiden.nl

www.echtstudio.nl

www.robbelien.nl

www.kuddelz.nl



Sites om inspiratie op te doen:

Ravelry (gratis registreren en dan gratis patronen downloaden)

Lionbrand (gratis registeren en dan patronen downloaden)

Etsy (betaalde patronen, vaak in het Engels)

Delicious Crochet

Ma-ak



Handige linkjes:

Streepjesmaker



En wees niet bang om foto's van jullie creaties te posten, daar zijn we dol op!



Kun je nog niet haken? Google dan eens op Haken voor Dummies, daar vind je veel informatie en links naar YouTube filmpjes zodat je lekker aan kunt sluiten bij ons gezellige groepje.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier! Ik leer mezelf nu haken door kikker te maken.



http://www.hetvlakkeland. ... io/kleine%20knuffels2.jpg
Jaaaa deel 4!



Die kikker is echt schattig, ik vind de oogjes ook zo leuk. Ik ga ook in dit deel weer fijn verder met mijn hysterische deken
Alle reacties Link kopieren
:cheer



Deel 4 alweer
Joehoe deel vier !!
Vorig jaar heb ik alle petit fours van Grietjekwarwietje gehaakt, een aantal knuffels en groente- en fruit amigurumi's en een sjaal . . . .

Nu ben ik bezig aan een granny-vest, het linker voorpand is vanavond af gekomen. Nu eerst maar weer een voorraadje granny's haken. Ben net een week bezig en met dit tempo er in heb ik het wel half november klaar. Heb nu al zin om het te dragen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dit moment bezig met een deken van stokjes en zodra ik vind dat ie lang genoeg is ga ik een pan maken met een paar wortels erin. ( Zo leuk)
Alle reacties Link kopieren
Als ik (hopelijk binnenkort) mijn opleiding afgerond heb ga ik ook weer haken. Mij koe ligt nog op haar poten en vlekken te wachten.
Hiep hiep hoera voor nummer 4!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een nieuw topic!!



@bootje: leuk patroon van Kikker!



@Tumtummetje: ik had in het vorige topic nog gevraagd waar je het patroon van dat roze beestje vandaan had, ik vind hem leuk!!



@Carenza: ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat!



@Sunlover: arme koe ;)



Vanavond Pluisje nr. 7 afhaken (hopelijk!), ik krijg steeds zo last van mijn linker pink waarmee ik draad vast houd. Is dit herkenbaar en heeft iemand tips?
Sorry jose, daar heb ik denk ik overheen gelezen. Het patroon komt hier vandaan. http://www.amigurumipatte ... riend/Frida-the-flamingo/
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bolletjes katoen besteld, wat haaknaalden en stopnaalden (die moet ik ergens hebben, maar waar..).

En wat patronen, uitgezocht door mezelf en dochter.

Maar nu eerst Pipje maar eens afmaken
Leuk mirjam, welke patronen gaan jullie maken?



Hier vordert het hondje gestaag.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja dochter is 4 en heeft enkel gekozen dat ik de aap van Stip en Haak voor haar mag maken.

Heb het schaapje en de rups ook besteld. Die vind ik zo leuk. Met 50 euro was gratis verzenden dus daarom nog maar patroontjes erbij gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, deel 4! Ik heb ooit wat meegeschreven, maar was er een tijdje tussenuit

Deel 4 is een goede reden om weer mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
Na m'n haakpauze was ik wat aan het rondneuzen op wat sites. Ik kwam de mutsen van Myboshi tegen. Wat zijn die leuk zeg!!

Nu wil ik daar graag wat van bestellen... iemand ervaring? Wat wekt fijner/mooier? Nr. 1 of nr. 3?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tumtummetje schreef op 02 oktober 2013 @ 17:57:

Sorry jose, daar heb ik denk ik overheen gelezen. Het patroon komt hier vandaan. http://www.amigurumipatte ... riend/Frida-the-flamingo/

Geen probleem hoor! Bedankt voor de site, ik ga hem opslaan!



Ik ga zo eventjes mn laatste pluisje afronden en dan ga ik op Facebook melden dat ik ze wil verkopen voor het goede doel! Het goede doel is Konijnenopvang Flappus in Zwolle. Hopelijk moet ik er nog heel veel bijhaken! :D Best spannend eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
Yeah, de eerste drie zijn al verkocht! :D
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat snel Jose!

Maar foto's op facebook doen 't sowieso goed... ik heb ook binnen 2 dagen nu al bijna 5 opdrachten binnen...! (sinds ik al m'n verschillende maaksels in een album heb gezet...)
Alle reacties Link kopieren
Pip is bijna klaar. Moet zijn pootjes nog maken, maar heb te weinig licht in de huiskamer om die af te kunnen maken. Ben gestart met mijn volgende projectje, Aap Bengel van Stip en Haak voor mijn dochtertje. Ze heeft zelf de kleuren bij elkaar gezocht vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
Aap Bengel lijkt me ook leuk om te haken! Leuk dat je dochtertje zelf de kleuren mocht kiezen! Welke kleuren zijn het geworden?



PeetjeP; een foto helpt inderdaad denk ik ja! Leuk dat je 5 opdrachten binnen hebt zeg!!

Inmiddels staat de teller op 14 konijntjes! Dus ik zal me voorlopig niet vervelen! Ben zo blij!! :D
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is een echt meisje meisje. Dus die heeft roze en paars tinten gekozen. Maar de basis hou ik taupe en crème.
Alle reacties Link kopieren
Leuke kleurtjes! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook even kijken :D

Mijn laatste project is een uil geweest, die is nu af. Nu even niks, maar binnenkort komt er weer garen binnen omdat ik een teckel ga haken (op bestelling). Erg leuk, heb ik weer wat te doen!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik meld me hier weer! Ik werk nu veel dus ben minder aanwezig. Nu ook even op het werk op het forum



Ik heb trouwens meerdere projecten die ik nog af moet maken.

Toch maar is iets gaan afmaken. En de tijd vinden om rustig te kunnen zitten en niet met mijn hoofd bij het huishouden etc.



Foto's van mijn haakwerkjes op facebook is ook wel een optie ja! Misschien toch maar aan de labeltjes ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven