Wie kan mij helpen met deze eetkamerstoel??

20-03-2017 21:53 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een industriele eetkamerstoel? Maar ik kan hem wel vinden maar die is 390 euro per stuk. Ik wou graag een goedkopere.

[img]http://www.dt-69.nl/tafelshop/S012--ind ... 0043196415[/img]




De afbeelding werkt niet To.
Alle reacties Link kopieren
Eens bij loods 5 kijken?










Dezelfde soort stoelen hebben mijn ouders onlangs via Marktplaats voor een mooi prijsje op de kop getikt, ze waren amper gebruikt. Goed MP in de gaten houden dus of er misschien weer een keer iemand ze verkoopt.
Alle reacties Link kopieren




299,- Sanders Meubelstad
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren




269,- Wiegers XL
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zijn die lelijke dingen zo duur
Wat afschuwelijk
Alle reacties Link kopieren
Vaak verkopen ze dit soort stoelen ook bij de Kwantum, scheelt een hele hoop!
Met volle angst vooruit!
Alle reacties Link kopieren


129,-
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren


190,-
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren


240,-
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik vind ze echt heel lelijk. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Wat is hier industrieel aan?? Bij een industriële stoel denk ik eerder aan een kruk die je wel eens in fabrieken zie staan.
Alle reacties Link kopieren


280,-
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Jeetje, de TO vraagt toch niet om een mening. Wat maakt het nou uit wat wij ervan vinden, als zij het maar mooi vindt.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje dankje.

Gelukkig hebben allemaal niet dezelfde smaak anders was de wereld zo saai geweest. Ik vraag nu om jullie mening maar waar ik ze kan kopen.

De andere die mij wel helpen enorm bedankt voor de hulp. Ik probeer ze onder de 200 euro te krijgen. Als het lukt
Waarom moet er gemeld worden dat je het lelijk vind? Moet je ze betalen? Moeten ze in je huis?









Eetkamerstoel Ruben met glad leder taupe bij Karwei € 269 maar momenteel kun je die kopen met 20% keuzekorting

Dus € 215 per stuk.
Deze zijn per 2 stuks € 229

Wel kunstleer.







http://www.leenbakker.nl/ ... leder-donkerbruin-2-stuks
Alle reacties Link kopieren
Bij Pronto wonen!! Daar heb ik ze gezien en voor een stuk lagere prijs, goede kwaliteit!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets afgelopen week bij Hangar 20 in de Cruquius gezien. Iets van 129 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven