Wie maakt ook zelf elastiekjes voor dochter

22-07-2016 23:22 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wie maakt er ook zelf elastiekjes en speldjes? Misschien kunnen we hier tips en trucs uitwisselen. Waar kopen jullie goede kwaliteit elastiekjes, die niet breken of knappen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet echt meepraten hoor, maar ik snap je vraag niet. Je maakt zelf elastiekjes, maar vraagt waar mensen elastiekjes kopen?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees niemand...
Ik ben ook benieuwd naar tips.
Alle reacties Link kopieren
Ik pimp haarspeldjes en elastiekjes, hiervoor heb je basis speldjes en basis elastiekjes nodig.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een foto?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een vriendin van mij maakt zelf haarspeldjes enzo. En heeft daar ook een klein bedrijfje in. Maar heb geen idee waar ze de basisspulletjes vandaan haalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ranonkel_tje schreef op 22 juli 2016 @ 23:26:

Ik pimp haarspeldjes en elastiekjes, hiervoor heb je basis speldjes en basis elastiekjes nodig.Oooooh, je versiert ze? Dan heb ik niks te zoeken in dit topic, ik was vooral geïnteresseerd in de verwerking van de ruwe rubber.....
anoniem_271947 wijzigde dit bericht op 22-07-2016 23:35
Reden: Typo
% gewijzigd
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij leuk om te doen, heb je voorbeelden?
Penny blossoms
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 22 juli 2016 @ 23:44:

Penny blossoms
Alle reacties Link kopieren
een reactie naar mijn hart!quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 23:30:

[...]



Oooooh, je versiert ze? Dan heb ik niks te zoeken in dit topic, ik was vooral geïnteresseerd in de verwerking van de ruwe rubber.....
Alle reacties Link kopieren
Wat een nutteloze opmerkingen weer hier. Dankjewel daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een speldje gepimpt, was van de Action, blank speldje met hoesje, hoesje was kapot.

Paar lagen nagellak erover gedaan, was leuk!



Maar incidentele actie. Bij de Action kost reeds voorgepimpt speldje of elastiekje niet veel en er raakt regelmatig wat kwijt.

Te weinig winst voor mij.
quote:ranonkel_tje schreef op 23 juli 2016 @ 08:15:

Wat een nutteloze opmerkingen weer hier. Dankjewel daarvoor.Nou ik dacht ook, hoe maak je dat zelf. Effe kijken. Maar dat doe je helemaal niet. Tip voor de volgende keer. Schrijf een kloppende titel.
quote:Goede-Fee schreef op 23 juli 2016 @ 08:51:

[...]





Nou ik dacht ook, hoe maak je dat zelf. Effe kijken. Maar dat doe je helemaal niet. Tip voor de volgende keer. Schrijf een kloppende titel.



Ik ook. Ik dacht dat is knap, mijn nieuwsgierigheid was gewekt.

Nou, succes met stiekies pimpen!
Ben wel benieuwd naar wat je maakt trouwens. Heb je een voorbeeld?
quote:Goede-Fee schreef op 23 juli 2016 @ 08:51:

[...]





Nou ik dacht ook, hoe maak je dat zelf. Effe kijken. Maar dat doe je helemaal niet. Tip voor de volgende keer. Schrijf een kloppende titel.



Ik ook.



Maar doe eens een voorbeeld. Misschien vinden dan meer moeders het leuk. Het barst hier van de moeders namelijk.
Dit soort dingen, denk ik: http://haarspeldjesenmeer ... jes/elastiekjes-met-bloem



(Kan geen plaatjes plakken)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen plaatjes plakken. Google eens op zelf speldjes maken of zelf elastiekjes maken, dan zien jullie wat ik bedoel. Ik dacht dat er misschien wel mensen waren hier die dit ook deden en mij konden vertellen waar goede kwaliteit elastiekjes te koop zijn.

Pakkende titel toch?
Alle reacties Link kopieren
aint nobody got time for that. Waarom niet gewoon al die zooi kopen bij het kruidvat ofzo?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Leuk maar deze soft-elastiekjes zijn na enkele keren gebruiken al een stuk lammer.



Ik zou ook eerst Action / Wibra / Hema / E-bay / AliExpress /Light in the box leegkopen voordat ik iets zelf maakte, want tegenwoordig loont het niet meer. Jammer maar waar. Tenzij je ontzettend zeldzaam goed bent in doe-het-zelven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:ranonkel_tje schreef op 23 juli 2016 @ 08:15:

Wat een nutteloze opmerkingen weer hier. Dankjewel daarvoor.Als je in de topictitel had gevraagd wie er zelf elastiekjes versiert, had je van mij geen last gehad hoor....
Oh dear, how sad, never mind.
Dingen zelf maken of versieren ect kost bijna altijd meer dan kant en klaar kopen. Maar sommige mensen vinden dat gewoon leuk.

Ik maak graag dingen zelf maar dit niet, te weinig eer van mijn werk denk ik.



Ik hoop voor TO dat er nog andere elastieken freubelaars komen posten.



Ik zie wel veel leuke haarclipideetjes voorbij komen op Pinterest.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat je wat hobbywinkels kan aanschrijven, bijvoorbeeld deze: https://kralenzooi.nl/



Ik weet niet of dit het juiste materiaal is:

En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven