Wisselende seksuele contacten huisgenoot

24-07-2016 18:47 33 berichten
Hoi allemaal,
anoniem_300111 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 08:02
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik heb haar gevraagd of ze wilt laten weten wanneer er iemand blijft slapen, zodat ik weet dat ik een onbekende op de gang kan tegenkomen. Ze heeft daar in mee gestemd, maar eigenlijk vind ik dat ook geen oplossing. Ik blijf een onprettig gevoel bij de situatie houden en zou het liefst willen dat zij bij die mannen blijft slapen i.p.v. dat de mannen bij ons over de vloer komen.Nou, dat vind ik toch een nette oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Leven en laten leven.



Of je zoekt een ander huis.

Of je kaart het aan bij verhuurder.

Of je zet een eextra slot op de deur en een busje deo voor onderweg naar wc/badkamer.
Je bespreekt het weer met haar en anders als alle huisgenoten thuis zijn een avond met haar praten en aangeven dat dit niet veilig is.
Haar leven, haar seksleven.

Als je bang bent, zet een goed slot op je deur.
quote:Ttass28 schreef op 24 juli 2016 @ 18:53:

Je bespreekt het weer met haar en anders als alle huisgenoten thuis zijn een avond met haar praten en aangeven dat dit niet veilig is.Dat TO het als onveilig ervaart.
Alle reacties Link kopieren
Dit is het risico van een huis delen. Zet een slot op je deur en dat is het. Je hebt er niets over te zeggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kan jou eigen kamer op slot? Zo ja, dan zou ik er geen probleem van maken..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een slot (of een schuif oid) aan de binnenkant van mijn kamerdeur schroeven en als ik me daarna nog steeds onveilig zou voelen zou ik op zoek gaan naar een andere woonruimte. Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt, maar je kunt iemand moeilijk verbieden om in haar eigen woonruimte haar eigen leven te leiden. En daar te ontvangen wie ze wil.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Een goed slot op jouw deur en verder valt er weinig aan te doen vrees ik. Of verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, toen ik begon te typen stonden er nog geen reacties. Sorry voor de mosterd na de maaltijd.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Of dit mag ligt er ook aan wat er in het huurcontract staat. Toen ik (maar dat is heel lang geleden) op kamers ging stonden over dit soort zaken wel regels in het huurcontract. Dus dat zou je kunnen nakijken.



En verder, tja, leuk is het misschien niet, maar het hoort ook een beetje bij het studentenleven, dit soort gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er ook niet prettig bij voelen

Maar ik weet niet wat je eraan kan doen...



Nogmaals aankaarten als de andere toekomstige huisgenoten er ook mee zitten.

Maar dan houdt het op, vrees ik.



Hoewel ik het niet eens ben met "haar woonst, ze mag uitnodigen wie ze wil'

Als je samenwoont moet je met elkaar rekening houden en geen overlast bezorgen.



Continu wildvreemde mannen 's nachts over de vloer vind ik overlast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 juli 2016 @ 18:53:

Haar leven, haar seksleven.

Als je bang bent, zet een goed slot op je deur.idd, niets mis met wat rondsloeren, sex is not the enemy!
Alle reacties Link kopieren
quote:aliva schreef op 24 juli 2016 @ 19:05:

Ik zou me er ook niet prettig bij voelen

Maar ik weet niet wat je eraan kan doen...



Nogmaals aankaarten als de andere toekomstige huisgenoten er ook mee zitten.

Maar dan houdt het op, vrees ik.



Hoewel ik het niet eens ben met "haar woonst, ze mag uitnodigen wie ze wil'

Als je samenwoont moet je met elkaar rekening houden en geen overlast bezorgen.



Continu wildvreemde mannen 's nachts over de vloer vind ik overlast.Nou, dat vind ik wel overtrokken. Zolang die mannen geen herrie of rommel maken kan ik er geen overlast van maken. Knappe eiser die dit door een rechter als overlast kan laten bestempelen.
Alle reacties Link kopieren
Betaalt ze haar studie er niet mee? Genoeg studentes die de hoer uithangen tijdens hun opleiding.
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je bang voor dan? Dat ze midden in de nacht je kamer binnen komen en je verkrachten? Lijkt mij niet. Ze hebben al seks met je huisgenootje die wel wil.



Dat ze je spullen jatten?

Je huisgenootje houdt ze wel bezig dus ik denk niet dat ze tijd hebben om eens ongestoord en onheneerd het huis rond te snuffelen,



Ik snap ook niet dat een vrouw zich zo goedkoop laat behadelen maar het is haar leven en zij woont daar ook.
Alle reacties Link kopieren
dit wordt een gevalletje Rijdende Rechter denk ik zo, als jullie nog eens een keer echt hier ruzie over krijgen.



Jullie hebben beiden zowel rechten als plichten.

Zij mag neuken wie ze wil in haar huis en jij hebt het recht je veilig te voelen in jouw huis. Best kut als jullie beiden gezamenlijk over dat huis beschikken.

Ik zou me eerst maar eens verdiepen in de wensen van de eigenaar van dat pand. Wat mag wel en wat mag niet?

En als daar niets over is afgesproken, dan kunnen jullie nog altijd met alle bewoners een vergadering beleggen. En dan maar hopen dat de uitkomst van dat overleg bindend is.



Ga eens langs bij een rechtswinkel om te zien hoe het staat met juridische zaken. Weten jullie allebei waar jullie aan toe zijn.

En los daarvan, het zou wel van een soort van studentikoze collegialiteit getuigen als de jongedame in kwestie ook eens buitenshuis haar ei kwijt kon.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een slot op je deur zetten. Ik had ook zo'n huisgenoot maar nooit last van gehad. Sommige waren heel gezellig juist.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 24 juli 2016 @ 19:10:

[...]



Nou, dat vind ik wel overtrokken. Zolang die mannen geen herrie of rommel maken kan ik er geen overlast van maken. Knappe eiser die dit door een rechter als overlast kan laten bestempelen.



Nou ja, je woont toch zomaar in een soort gratis bordeel

Geen overlast dus?
Alle reacties Link kopieren
"Zij heeft onlangs ook een geslachtsziekte opgelopen en ik maak mij zorgen wanneer zij iemand in huis haalt met verkeerde bedoelingen. "



Zeer relevante info

Verder eens met de meesten. Slot op je deur en let it go. Of verhuis.



Overigens geloof ik niet dat je "veilig voelen in je eigen huis" een daadwerkelijk recht is?? Maar dat even terzijde
Ik snap dat je het vervelend vindt maar ik vind wel dat je het overdrijft. No way dat ik aan m'n huisgenoten zou willen laten weten wanneer ik seks zou hebben. Als ik je huisgenote was had ik daar echt vriendelijk voor bedankt.

Zet een slot op je deur of zoek andere woonruimte.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me eigenlijk ook niet heel veilig voelen in mijn eigen huis. En ik zou ook geen zin hebben om elke keer als ik slaapdronken in m'n pyjama naar de wc wandel een vreemde vent tegen te komen.



Ik vind de oplossing van laten weten dat er iemand blijft slapen echt geen oplossing. Dan weet je dat ze iemand te slapen heeft, nou en? Kan net zo goed een verkeerde gast wezen.



Ik zou verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
Kan ze niet op vaste dagen seks hebben. Maandag, Woensdag en Vrijdag. Kun je steeds een dagje bijkomen van alle gevaren. En zij ook.
Alle reacties Link kopieren
de seksende dame zou ook andere woonruimte kunnen zoeken.



ik snap niet dat TO steevast dit advies krijgt. En ja, je veilig voelen in je huis is zelfs een grondrecht. En dat heeft niets met sloten te maken maar alles met vreemden die zich ook begeven in woonruimte die voor jezelf bestempeld is. Denk aan gang, keuken, gang, badkamer. Het kan namelijk niet zo zijn dat je beschermd in je eigen ruimte verblijft, maar angstig de gang op moet om te kunnen plassen of een bak koffie te zetten.

Het gaat hier dan om de ongewenste confrontatie met vreemden in je eigen leefomgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven