Woonveilig alarmsysteem

17-10-2016 12:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met het alarmsysteem van woonbeilig? Graag hoor ik jullie ervaring. Alvast bedankt
Ja ik!

Werkt prima en geeft mij (na meerdere inbraken) een veilig gevoel. Wat wil je precies weten?

Wij hebben deursensoren en bewegingsmelders boven en beneden. Als we slapen staat alleen beneden aan, niet vergeten uit te zetten als je met je duffe kop naar beneden gaat in de ochtend.
Is dit een systeem zoals KPN Veilig?

Daar las ik recent reclame van en vond het erg aantrekkelijk klinken. Via een app op de hoogte als er in huis iets gebeurd. Eventueel uit te breiden met een dienst waarbij beveiliging ingeseind wordt en een kijkje gaat nemen, echter dat is optioneel. Je kunt er ook voor kiezen alleen zelf benaderd te worden via app en dan bijvoorbeeld de buren een kijkje te laten nemen.



Ben ook benieuwd naar ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het ook al een aantal jaar en zijn tevreden.
Vertel eens meer mooiedromen.
Ik heb ook Woonveilig en ik vind het een ideaal systeem.

Ik heb op alle deuren een deursensor zitten en een bewegingsmelder voor in de gang en woonkamer. Ik vind het ideaal dat ik met een app meldingen kan ontvangen. Daarnaast heb ik ook de lampen erop aangesloten, dus deze springen altijd op een vaste tijd aan (ook via de app en website te veranderen). Nog een pluspunt vind ik dat je een soort mini afstandsbediening hebt, zodat je niet altijd naar het paneel hoeft te lopen om het alarm aan of uit te zetten. 's Nachts zet ik 'm alleen op de deursensoren, zodat ie niet afgaat als ik beneden kom.
Alle reacties Link kopieren
T werkt goed en geen storingen...wat moet je verder zeggen over een alarm
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties. Ik hoorde verhalen over valse alarmen ed, maar daar hebben jullie geen last van? En zelf geïnstalleerd if monteur? Was dat makkelijk?
quote:LulaJacobs schreef op 19 oktober 2016 @ 21:47:

Dank voor de reacties. Ik hoorde verhalen over valse alarmen ed, maar daar hebben jullie geen last van? En zelf geïnstalleerd if monteur? Was dat makkelijk?Nog nooit een vals alarm gehad. Zelf geïnstalleerd en prima te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven