Zijden bloemen/boeket?

30-06-2015 18:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand enig idee waar ik een winkel kan vinden waar ze zijden/kunststof/stoffen bloemen of boeketten verkopen? Het liefst kant en klare boeketten, en winkels als intratuin hebben vaak niet zo veel keuze.. Of zijn juist belachelijk duur.



Op internet kom ik al snel op sites als aliexpress of andere chinees uitziende winkels terecht.. En ik wil ze zelf zien en zelf kopen ipv dat ik iets van een plaatje bestel wat tegen kan vallen en dat het misschien in de verdrukking komt bij het verzenden..



Ik wil er best een stukje voor rijden (Brabant, zuid overijssel, zuid zuid holland).



Iemand tips?
http://www.ifleur.nl/zijden-boeketten/
Marktplaats
Alle reacties Link kopieren
Dat is helaas te ver..
Waar woon je zelf? Ik zoek met jou topic titel en kon genoeg tegen.
Alle reacties Link kopieren
Action, Ikea.
Alle reacties Link kopieren
De bloemisten uit het betere segment hebben soms zijden bloemen, wel prijzig maar nauwelijks van echt te onderscheiden.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Zijde bloemen zijn niet echt in. Dus de kans dat een winkel in de buurt verschillende boeketten daarvan heeft waar je ook nog uit kan kiezen, lijkt me vrijwel uitgesloten.



Probeer het anders eens bij een winkel in etalagematerialen, of misschien heeft de Makro ook wel het e.e.a.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik heb er een paar jaar geleden gewoon hier in Roosendaal in een bloemenwinkel gehaald

hier dus http://www.klimop-bloemenatelier.nl/
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik kom met google alleen in het noorden of westen van het land binnen. Ik zoek in regio breda.

Misschien zoek ik verkeerd? Ik zoek geen webwinkel, maar dus een fysieke winkel of evt atelier.



Marktplaats heeft ook niet echt veel in een straal van 50 km rondom waar ik woon.



Ikea is een goed idee, kijken of ze wel een beetje mooi zijn :p

Grotere bloemenwinkel zal ik ook eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijden bloemen? In Nederland zijn verse bloemen in overvloed te koop, in elk seizoen, tegen redelijke prijzen.



Maar goed, als je perse nep wilt: bedenk je dan wel dat die boeketten enorme stofnesten worden, en dat je ze regelmatig moet reinigen en/of grondig afstoffen om het enigszins appetijtelijk te houden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
http://www.bloemen-vangurp.nl/zijden-bloemen



In Breda en je kan de winkel bezoeken
Alle reacties Link kopieren
Ze brengen nooit hun geld op. Lang voordat je de prijs eruit hebt komen die bloemen je neus al uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal 'dure' nepbloemen en die zijn na een paar jaar nog steeds mooi: niet gerafeld of verkleurd.

Een hele bos zou ik nooit doen, maar een losse bloem in een vaasje vind ik wel erg leuk. En dan niet steeds dezelfde, maar afwisselen. Het lijkt misschien duur, maar die dingen gaan niet dood he? Dus het is de investering wel waard!

Ik heb die van mij van woonwinkels vandaan, en de Praxis.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nep bloemen. Waarom.... Omdat echte bloemen heel snel verwelken.

Ook vind ik dat bloemen gaan ruiken (stinken). Vooral het groen dat bij een boeket zit.

Ik doe jaren met nepbloemen. Ik koop ze bij de inrichting van mijn woning.

Mijn moeder doet altijd een paar echte bloemen tussen de nepperts, dan zie je het verschil helemaal niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven