Zo ontzettend vies

21-11-2014 10:27 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alvast mijn excuses voor dit gore verhaal, maar ik heb nog steeds de rillingen en zou graag weten wat ik kan doen.



Gisterenavond zegt mijn vriend "Zal ik lekker een bad voor je klaarmaken?"



Vond ik een goed idee, dus hij zet het bad aan en gooit er een lush bruisbal bij. Ik wacht tot hij vol is, bril af, dus zo blind als een mol. Ik laat me rustig tussen de bubbels zakken en ga lekker achterover zitten. Ik zie tussen de bubbels een gek pluisje mijn kant op drijven maar besteed er geen aandacht aan. Vervolgens nog een gek, langwerpig pluisje. Ik kijk naar rechts en zie nog een stuk of dertig "pluisjes" naast me drijven, en besef me dat ik gewoon in een bad vol met larven zit!



Ik wist niet hoe snel ik uit bad en onder de douche moest springen! Ik vind het zoooo ontzettend vies. Vriend geroepen en die besefte zich toen pas dat toen ik voor hem een paar weken terug het bad aan zette, hij ze ook had.



Ze waren ongeveer 1 cm lang en 2/3 mm dik en rood/bruin van kleur, ze beweegden overigens niet. Ugh nu ik dit weer typ krijg ik weer overal jeuk en rillingen.



Bad leeg laten lopen en de kraan weer aangezet maar alles was nu larvenvrij. Wat kunnen dit geweest zijn en hoe komen ze er?



Het enige wat ik me kan bedenken is de bruisbal (lag er al een tijdje en had ik voor vriend ook gebruikt), of de afvoer van het bad. Heeft heel de zomer opengestaan en heb toen geen bad genomen.



Ik dacht er zelf over om kokend water en bleek door de afvoer te spoelen vanavond.



En 3 keer kijken voor ik weer in bad stap. :'(
Alle reacties Link kopieren
quote:groenteboerin schreef op 21 november 2014 @ 11:23:

[...]



Juist. Dit zijn ook gewoon van die frutsels, kijk maar naar dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=V-oEIPdXckM



Hysterie ten top. Je had toch al door dat ze niet bewogen. Dat had je aan het denken kunnen zetten, TO. Echt, sommige mensen....Ooo oke. Ik gooi ze niet weg.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
@groenteboerin



Ik denk dat je gelijk hebt. Wat een opluchting!



Ik wist helemaal niet dat al die dingetjes erin zaten! Koop ik in ieder geval niet meer, als je dat niet weet en het ziet er echt uit als larven dan schrik je toch! Ik kan er in ieder geval gerust op zijn dat ik geen larvenplaag heb!



het was zeg maar dit:



http://3.bp.blogspot.com/ ... _l2N-Y/s1600/IMG_2151.JPG



(sorry kan geen plaatjes plakken volgens mij)



Maar dan alleen die bruinige, niet die paars blauwe bloemetjes.



Sorry voor alle ophef, er zitten géén larven in lush producten, alleen onaangekondigde bloemetjes blijkbaar.



Ik ben wel opgelucht, bedankt! Ik ga wel Lush nog een keertje mailen om dit recht te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Alle beestjes zwemmen in het water, falderalderieje, falderalderaje...



Ik zeg: bruisbal!
Alle reacties Link kopieren
hahahahahhahaha



lekker dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 november 2014 @ 11:28:

[...]





Ooo oke. Ik gooi ze niet weg. Beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond een bruisbal in mijn bad gebruiken.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:girlydinners schreef op 21 november 2014 @ 11:39:

@groenteboerin



Ik denk dat je gelijk hebt. Wat een opluchting!



Ik wist helemaal niet dat al die dingetjes erin zaten! Koop ik in ieder geval niet meer, als je dat niet weet en het ziet er echt uit als larven dan schrik je toch! Ik kan er in ieder geval gerust op zijn dat ik geen larvenplaag heb!



het was zeg maar dit:



http://3.bp.blogspot.com/ ... _l2N-Y/s1600/IMG_2151.JPG



(sorry kan geen plaatjes plakken volgens mij)



Maar dan alleen die bruinige, niet die paars blauwe bloemetjes.



Sorry voor alle ophef, er zitten géén larven in lush producten, alleen onaangekondigde bloemetjes blijkbaar.



Ik ben wel opgelucht, bedankt! Ik ga wel Lush nog een keertje mailen om dit recht te zetten.Op je foto zie ik bloemblaadjes. Lush heeft ook bruisballen zonder dingetjes, kun je om vragen nu je zo'n trauma hebt opgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Is niet mijn foto, maar van een Bunny bar review. In mijn bad had ik geen blaadjes, misschien was hij zo oud geworden dat de blaadjes verschrompeld waren. En dan zien ze er écht uit als larven. Hahaha ja geen bubble bar met "verrassingen" meer voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op dit forum weleens de tip gelezen om zo'n bal in een dichtgeknoopt pantykousje te stoppen, als je die frutsels vervelend vindt.
quote:girlydinners schreef op 21 november 2014 @ 11:47:

Is niet mijn foto, maar van een Bunny bar review. In mijn bad had ik geen blaadjes, misschien was hij zo oud geworden dat de blaadjes verschrompeld waren. En dan zien ze er écht uit als larven. Hahaha ja geen bubble bar met "verrassingen" meer voor mij. volgende keer bril ophouden in bad?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn schoonmams een keer Lush-ballen gegeven: zij was niet gecharmeerd van "die dingetjes".
Alle reacties Link kopieren
Ahh en Lush heeft ook gereageerd, wat goed.



"Bedankt dat je dit mailtje erachteraan stuurde want ik schrok enorm en moet er niet aan denken dat je in een bad vol larven hebt gezeten!"



Nee.. dat heb ik achteraf ik ook niet gedaan.



Voel me best dom nu, maar wat een opluchting dat het geen larven zijn!
Alle reacties Link kopieren
O wat cool van Lush.



*bestelt onmiddelijk nieuwe ballen*
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren


Gelukkig maar, ik was even bang dat ik ook mijn Lushspulletjes zou moeten weggooien.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 november 2014 @ 12:00:

O wat cool van Lush.



*bestelt onmiddelijk nieuwe ballen*Btw, als je bij Lush.UK besteld ben je veeeel goedkoper uit. Wel creditcard nodig. Verzendkosten vallen ook erg mee.
Hilarisch verhaal.
Ik vind het ook stom hoor, dat Lush er van die dingetjes in stopt, snap wel dat je daarvan schrikt. Ik vind het niet fijn voelen, en vraag me af of de afvoer er niet verstopt van raakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 21 november 2014 @ 12:13:

[...]





Btw, als je bij Lush.UK besteld ben je veeeel goedkoper uit. Wel creditcard nodig. Verzendkosten vallen ook erg mee.Goeie tip!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Je zag pluisjes en besefte ineens dat het larven waren? Heb je ze wel echt goed bestudeerd? Als je vriend ook al dacht dat het water gewoon wat viezig was denk ik eerder dat die bruisbal het water wat troebel maakt en dat er verder niets vreemds aan de hand was.



edit: er zijn ineens 1000den meer reacties nou ja zeg. Die waren er net echt nog niet hoor
Alle reacties Link kopieren
Lush heeft echt een prima klantencontact!



Ik had een keer angels on bare skin.. Ik gebruikte dit toen al een tijdje en op een gegeven moment had ik een potje gekocht die echt onwijs vet was. Elke keer als ik het gebruikte had ik een hele vieze vet laag op mijn gezicht. heb toen op een gegeven moment een mailtje gestuurd en ik kreeg zonder wikken of wegen een nieuw potje opgestuurd (a 10 euro..)!



nou goed, das totaal off topic. Maar Lush is wat dat betreft nog steeds prima! Goeie tip ook die van met een pantykousje als je geen 'larven' in je bad wilt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gromm schreef op 21 november 2014 @ 12:51:

Je zag pluisjes en besefte ineens dat het larven waren? Heb je ze wel echt goed bestudeerd? Als je vriend ook al dacht dat het water gewoon wat viezig was denk ik eerder dat die bruisbal het water wat troebel maakt en dat er verder niets vreemds aan de hand was.



edit: er zijn ineens 1000den meer reacties nou ja zeg. Die waren er net echt nog niet hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen bad maar zou die frutsels er ook niet in willen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 november 2014 @ 12:24:

[...]





Goeie tip! Graag gedaan: als je de UK prijzen vergelijkt met die van NL wordt je heel blij.
Haha leuk topic geworden! En toffe reactie van lush.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven