Entertainment alle pijlers

Joost Klein naar Eurovisie Songfestival 2024

11-12-2023 08:31 1309 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was heel benieuwd en dacht misschien Karsu of Davina Michelle is het weer een voor mij totaal onbekende artiest geworden. Net even gegoogeld en Nederland slaat blijkbaar een andere weg in. Ik ben heel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zonde, ik hoopte op Numidia
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer...
Alle reacties Link kopieren Quote
O ja Numidia ook nog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Son Mieux zou helemaal geweldig zijn, maar ik begrijp ook dat zij dat eventueel zelf niet zouden willen
Alle reacties Link kopieren Quote
In ieder geval kans op 12 punten uit Duitsland en Oostenrijk, daar heeft hij al een nr1 hit gehad. En ook in België doet hij het volgens mij heel goed.

Niet mijn type muziek maar op het moment wel een van de Nederlandse artiesten met het meeste succes in Europa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Grappig, ik ben benieuwd met wat voor liedje en uitvoering hij komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk! Een keer weer wat anders. En ik denk dat hij kan winnen. Hij is ook al bekend in andere landen om ons heen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meauve01 schreef:
11-12-2023 08:42
Son Mieux zou helemaal geweldig zijn, maar ik begrijp ook dat zij dat eventueel zelf niet zouden willen

Ze willen wel, maar de band is te groot. En 1 persoon thuislaten willen ze natuurlijk niet.

Davina heeft meermaals aangegeven het (nu nog) niet te willen.

Joost is mega populair in Duitsland geloof ik, dat scheelt al een paar punten.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
11-12-2023 09:00
Ze willen wel, maar de band is te groot. En 1 persoon thuislaten willen ze natuurlijk niet.

Davina heeft meermaals aangegeven het (nu nog) niet te willen.

Joost is mega populair in Duitsland geloof ik, dat scheelt al een paar punten.
Zit er een max. aan de grootte van de band die is toegestaan? Goh, dat wist ik niet. Leuk om te weten :).
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaa zo leuk :cheer2:

SonMieux had ik ook erg leuk gevonden, maar Joost is opvallender denk ik en al bekeknd in het buitenland. Goede keuze.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Joost wel leuk, ben benieuwd naar zijn inzending.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben heel benieuwd!
Net even naar wat liedjes geluisterd. Met name zijn samenwerkingen vind ik wel leuk. Zijn eigen liedjes net wat minder. Minder melodie, minder swingend.
Hoop dat ze iets leuks uitzoeken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken Joost niet, heb hem even opgezocht en hij heeft al een behoorlijke staat van dienst en toffe podium ervaring, dus wat dat betreft zie ik het wel goedkomen. Liedjes zijn niet mijn genre, maar dat hoeft ook helemaal niet.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kende hem helemaal niet, maar ik vind het heel verfrissend, zo’n inzending. Hou er wel van. Een keer wat anders dan anders voor Nederland. Ik zie er wel potentie in
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahah LINDA. postte het nieuws op Facebook en iedereen fakkelt het af in de comments. Niet gek denk ik, want dat is niet echt het publiek van Joost Klein gok ik zo. Ik had overigens ook nog nooit van hem gehoord, maar hij is dus rete populair!
Alle reacties Link kopieren Quote
Male is blij denk ik :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Meauve01 schreef:
11-12-2023 09:09
Zit er een max. aan de grootte van de band die is toegestaan? Goh, dat wist ik niet. Leuk om te weten :).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Regels_va ... %20geweest.

Je mag dus maar met maximaal 6 personen op het podium staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
moizer schreef:
11-12-2023 09:23
Ik ben heel benieuwd!
Net even naar wat liedjes geluisterd. Met name zijn samenwerkingen vind ik wel leuk. Zijn eigen liedjes net wat minder. Minder melodie, minder swingend.
Hoop dat ze iets leuks uitzoeken!
Er wordt niks meer uitgezocht. Hij is uitgekozen op basis van zijn inzending. Lied is dus al bekend alleen voor het grote publiek nog niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aparte keuze, maar het is idd wel verfrissend. Onder de kinderen hoor je het wel vaker, mijn kind vindt zijn nummer Droom Groot dus heel leuk.
Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik hoorde net op 3FM (die ook voor hem hebben gelobbyd) dat het wel in de lijn is van wat hij altijd al maakte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog nooit van gehoord.
Maar lijkt wel een staat van dienst te hebben. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
11-12-2023 09:00


Joost is mega populair in Duitsland geloof ik, dat scheelt al een paar punten.
en Belgie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel een grappige keuze. Ik had nog nooit van hem gehoord maar ik ben als 50plusser ook niet echt de doelgroep. Hij heeft toch al een behoorlijke staat van dienst, is populair in de buurlanden en bij het jongere publiek, dat zijn best veel pluspunten. Ben heel benieuwd naar het liedje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nooit van gehoord, of leef ik nu onder een steen?
Alle reacties Link kopieren Quote
:heart:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven