Viva zoekt alle pijlers

Deelnemers voor het VIVA energie collectief

22-01-2014 07:58 19 berichten
Samen energie inkopen is voordeliger!



VIVA verzamelt daarom zoveel mogelijk inschrijvingen. Daarmee gaat VIVA langs de energieleveranciers voor het beste bod.





Zelf hoef je dus niets te doen. Zo kun je tot wel honderden euro’s per jaar besparen.



Wij regelen alles. Dus schrijf je nu in en krijg vanzelf medio februari de aanbieding in je mail!



Je kunt op dat moment beslissen of je gebruik wilt maken van de aanbieding of niet. Je bent niets verplicht.





https://energiecollectief.viva.nl/
Omdat jullie het op het forum ook allemaal zo goed regelen?
Onipaa

Je typt me de woorden uit de vingers.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Onipaa.

Schoenmaker blijf bij je leest!
Jullie kunnen beter goedkope echtscheidingen aanbieden. Serieuze tip.
Alle reacties Link kopieren
Medio februari zal wel eind april worden. Als je inschrijving überhaupt bij ze aankomt. En ze de inschrijving terug kunnen vinden. Het aanbod kan ook nog naar een oud mailadres gestuurd worden dat rarapolitiepet ineens weer actief wordt in de administratie van Sanoma.



Hebben jullie ook visioenen van water uit het gasfornuis en kranen die onder stroom staan?
Jep. En ook van onterechte afsluitingen. Driedubbele afschrijvingen. Om over storingen rond feestdagen en weekenden maar te zwijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu bij de Nuon en ik vind het vrij duur. Dus ik heb mij vrijblijvend aangemeld. Ben wel een chicken met overstappen dus ik zal wel tig keer bekijken of het voor mij wel zo gunstig is. Maar ik ben wel nieuwsgierig of het goedkoper kan. Er zijn er namelijk al een paar die het afgewezen hebben omdat het niet heel veel goedkoper kan dan ik nu heb. Dat geloof ik niet.



Maar ik wacht af!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kun je niet beter met het collectief van de consumentenbond of vereniging eigen huis meedoen MV? Ik zou viva voor geen meter vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn tarieven vastgelegd voor 3 jaar, dus voor mij geldt het zeker niet
Alle reacties Link kopieren
quote:LillyFeeee schreef op 22 januari 2014 @ 09:02:

Kun je niet beter met het collectief van de consumentenbond of vereniging eigen huis meedoen MV? Ik zou viva voor geen meter vertrouwen.Er zal wel een financieel voordeel te halen zijn voor Viva of Sanoma. Ze gaan het niet doen omdat ze tijd over hebben en het zo goed met de forummers voor hebben, want dan kan ik nog wel wat andere prioriteiten bedenken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Precies!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist besloten om op te houden met overstappen om premie te jagen omdat mijn voorschot bij Essent bijna verdubbelt tov Energiedirect terwijl de eindafrekening toch in mijn voordeel was. Ik denk dat ze van die voorschotten lekker gaan beleggen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Goedemorgen allemaal,



Het gaat om een test. Wat gebeurt er wanneer wij namens een grote groep consumenten langs de energieleveranciers gaan? Het is niet de bedoeling dat Viva jullie energie gaat leveren maar we gaan ons best doen om een goed bod te krijgen van een grote energieleverancier.

Hiermee draaien we de markt om. Jullie krijgen het laagste bod aangeboden via de mail. Op dat moment kun je kiezen of je over wilt stappen of niet.



Met vriendelijke groet,



Internetredactie Viva
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Essent sowieso nooit meer willen vanwege het onkundige personeel, slechte communicatie en de onmogelijkheid om per e-mail te communiceren. Klantonvriendelijkheid dus. Daar ben ik te laat achtergekomen. Het gaat dus niet alleen om geld.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat is hier nieuw aan? Waarom moet Viva dit testen? De consumentenbond en Vereniging Eigen Huis doen dit al jaren. Het werkt dus prima. Vraag is waarom het Viva forum dit nog eens apart moet gaan proberen. Voor het energiecollectief van Vereniging Eigen Huis hoef je volgens mij niet lid te zijn van de VEH, dus het staat iedereen vrij om daar aan mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel meer van die initiatieven die zich allang hebben bewezen.

Ik vraag me dan ook af of je 'namens een grote groep consumenten naar een energieleverancier kan gaan voor een goed bod', want ik denk niet dat er hier honderden of duizenden mensen zich aan zullen melden.



En 'hiermee draaien we de markt om' klinkt heel innovatief, maar dat is het niet.



Steekt de internetredactie ook nog energie (...) in het zorgen voor een goed werkende zoekfunctie, een goed werkende app en nog wat meer dingen die al maanden/jaren bij jullie bekend zijn? Of moeten we daar ook een collectief voor oprichten en dan namens een grote groep gebruikers dit bij jullie neerleggen? Oh nee, daar hebben we al topics vol voor en daar wordt ook niet veel mee gedaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 22 januari 2014 @ 12:48:

Steekt de internetredactie ook nog energie (...) in het zorgen voor een goed werkende zoekfunctie, een goed werkende app en nog wat meer dingen die al maanden/jaren bij jullie bekend zijn? Of moeten we daar ook een collectief voor oprichten en dan namens een grote groep gebruikers dit bij jullie neerleggen? Oh nee, daar hebben we al topics vol voor en daar wordt ook niet veel mee gedaan.

Dat dus.



Overigens is dat ook de reden voor mijn (erg zure, dat geef ik grif toe) reacties in dit topic. De forummers zijn geen klanten maar bedrijfsmiddelen, de klanten zijn de adverteerders. Prima, dat is hoe het werkt, heb ik ook geen problemen mee. Maar het is toch business 101 dat je zorg draagt voor je bedrijfsmiddelen? Als je wil dat deze bedrijfsmiddelen a.k.a. de forummers mee gaan werken aan jullie inkomsten a.g.v. die energie-deal, ga dan eerst eens voor die bedrijfsmiddelen zorgen. Wordt dit bedrijfsmiddel een heel stuk enthousiaster en minder zuur van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben via Gaslicht.com overgestapt van Nuon naar Greenchoice. Nuon is één van de duurste wordt altijd gezegd dus ik ben benieuwd. Nog 2 dagen en dan is de overstap. Spannend wat ik er van ga merken. Wat ook helpt is je maatschappij gewoon bellen en zeggen dat je over gaat stappen. Heb ik een paar keer gedaan en dan krijg je meteen een goedkoper aanbod. Waarom dan normaal ook niet!!



Via advertenties krijg je wel eens te zien.....stap over naar Nuon en krijgt 3 maanden gratis! Niet voor bestaande klanten gggrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven